Gå til innhold
Hundesonen.no

Extra & Action


Marthe
 Share

Recommended Posts

Her kommer litt nye bilder av hundene:

exapril.jpg

exapril7.jpg

exapril2.jpg

exapril3.jpg

exapril4.jpg

exapril5.jpg

exapril6.jpg

exapril9.jpg

tasapril.jpg

gobapril.jpg

tasexgob.jpg

gobex.jpg

exapril8.jpg

For tiden holder vi på å trene mot LP I, ferdselsprøve og IPO I, noe som går veldig bra :angry: Går alt etter planen debuterer vi i LP i mai, og tar ferdselsprøven i slutten av april :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Litt forsinket, men takk Det må vi klare å få til I går var Action oppe til A-søksprøvene i Norske Redningshunder. Hun besto begge prøvene 800 meter rundering og 1

Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid

Takk Ja, hun er ei stor malletispe Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Tusen takk Tusen takk Tusen takk :D Det er kjempe hyggelig å høre I

Posted Images

  • 4 weeks later...
Wow, flotte hunder! Og Extra ser liksom så klok ut uansett hva hun gjør, enten hun bare står der og poserer, hopper over hinder, eller løper mot et eller annet. :)

Flotte bilder av herlige hunder! Lykke til med debut :)

Ja, lykke til med debut! De er farlig søte, hele trio'en din!

Tusen takk for positive tilbake meldinger alle sammen! :)

Nå har Extra og jeg vært på IPO kurs i fire dager. Her er noen filmer for de som vil se hva vi driver med for tiden:

Søndagen:

http://vimeo.com/974696

Lørdagen:

http://vimeo.com/970438

Gruppe B:

http://vimeo.com/970425

(fvf, sitt og dekk under marsj )

Fredagen:

http://vimeo.com/967697

Siden sist så har hun også bestått ferdselsprøven, noe som er inngangen til bla. IPO 1. Instruktøren vi hadde i helgen mente at hun var klar til å konkurrere når hun var 18 mnd, som er minimums alderen i IPO. Så det er mulig at hun tar IPO 1 allerede til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her kommer litt nye bilder av Extra. Siden sist så har hun fått opprykk til klasse 2 i lydighet. Hun er røntget for HD og AA med A som resultat på begge. Samt rygg U.A :P

Extra 15 mnd:

torsdag33.jpg

Hun kan se rolig ut også *ler*

torsdag31.jpg

Extra apporterer stolt tungapporten (4 kg).

torsdag28.jpg

torsdag30.jpg

Ja, hun er like gal som hun ser ut til :P

torsdag35.jpg

torsdag36.jpg

torsdag37.jpg

lrdag6.jpg

lrdag27.jpg

lrdag28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Extra er. Hun er litt ekstra flott i mine øyne etter den tråden om brukshunder vi hadde for en stund siden. Da lærte jeg masse om hvor mye jobb som må legges i en malle.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Extra er. Hun er litt ekstra flott i mine øyne etter den tråden om brukshunder vi hadde for en stund siden. Da lærte jeg masse om hvor mye jobb som må legges i en malle.... :P

Søte, gode, gale Extra. Kommer til å bli så flink brukshund når hun blir stor :P

Flotte, flotte Extra! Dere er utrolig flinke, er veldig moro å følge med på alt dere driver med :P

Tusen takk for alle de positive tilbakemeldingene, det er utrolig kjekt å høre :P

Litt flere bilder kommer fra da naboungene trener med Extra:

Extra9.jpg

Extra8.jpg

Extra7.jpg

Extra6.jpg

Extra4.jpg

Extra3.jpg

Extra2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
De er nydelige begge to. :o Jeg har en softspot for maller... En vakker da...*drømme* Men hvem er Rachel egentlig?

Tusen takk :P Rachel er tanten til Extra som jeg passer en del :P

Fiiineste, søteste lille Extra! Er jo så heldig å ha henne på besøk nå også, kosejenta! :P

Extra er virkelig en av de peneste mallene jeg har sett! Flott hund med gode muskler! Men hun er da absolutt finest uten det rosa dekkenet da :P

Pen pen pen! :P

(tror Rachel er tanten til extra, mener det var det jeg leste når jeg leste igjennom tråden nettopp)

Extra er virkelig det vakreste på jord! :P:P:P

Søte mallejenten i rosa :P Kjempefine bilder du tar!

Tusen takk alle sammen! Veldig kjekt å få så fine tilbakemeldinger :P

Fine bilder du tar.. :P

Extra er den peneste Mallen jeg har sett, virkelig vakker hund..

Og hun var søt med rosa dekken.. :P Hvor fikk du det fra??

Tusen takk! Her har jeg kjøpt det. Extra har det største om det har noe å si :P Jeg er veldig fornøyd, selvom det ikke er brukt så mye :P

Jeg må si jeg har sett mange ikke så veldig pene maller, men Extra er absolutt ikke en av dem! Ho er vakker!

Tusen takk :P Jeg er selvfølgelig helt enig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Vakker malle du har! Og kule bilder fra IPO-kurset :)

Takk :P

Haha, det siste bildet var jo genialt. :P

Er dere i Stavanger denne helgen forresten? Lyst på en playdate? :P

Takk :P

I helgen er vi på NKK Bø, men vil gjerne en annen gang ;)

Flotteste jenten :P

Takk, takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...