Marthe Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2013 Så fine bilder altså! Og Action For noen fantastisk bilder! Wow.. Og så er det bare å fastslå at smellvakre maller kan se like intenst crazy ut som kelpier! Som sagt, deilig strand og vakre bilder! Så nydelige bilder! Tusen takk alle sammen! Action gikk MH på lørdag Som jeg har skrevet tidligere i tråden så er hun en hund jeg er veldig fornøyd med. Hun er åpen og sosial, driftig, uredd, og utrolig snill Hun har alle de egenskapene jeg ser etter i en hund Jeg fikk ikke til å legge skjemaet inn her, men for de som vil se resultatet så ligger det på hjemmesiden Jeg er veldig fornøyd med resultatet Hun fikk utrolig mange positive tilbakemeldinger i fra både publikum og dommere, noe som var veldig hyggelig å høre For henne så er livet en lek, og humøret er alltid på topp Her er film av testen: Avslutter med et bilde av jentene som ble tatt for noen dager siden 5 Siter
Pingo Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Grattis med en vell gjennomført MH! Supert! Action er så mye større enn jeg trodde, nydelig frøken! Siter
L8 L Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 Kjempegøy å se video, rå hund! Dere kommer til å nå langt, det er jeg fullstendig overbevist om. Har gått mh for noen av de samme folkene jeg og faktisk. Siter
SiriEveline Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 Veldig gøy å se MH'en deres, og ikke minst se frk Action igjen, hun er en herlig hund! Og så utrolig vakker/tøff! Siter
Guest LXT Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 Grattis med super MH! Fineste mallejenta si det Siter
Guest Michellus Skrevet 12. September 2013 Rapporter Skrevet 12. September 2013 For en super MH lille Action har gått! Fine malleballejenter Siter
Taz Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Hvis jeg noen gang skulle hatt en malle så måtte det vært en Action kopi. Siter
Marthe Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2013 Grattis med en vell gjennomført MH! Supert! Action er så mye større enn jeg trodde, nydelig frøken! Takk Ja, hun er ei stor malletispe Kjempegøy å se video, rå hund! Dere kommer til å nå langt, det er jeg fullstendig overbevist om. Har gått mh for noen av de samme folkene jeg og faktisk. Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Veldig gøy å se MH'en deres, og ikke minst se frk Action igjen, hun er en herlig hund! Og så utrolig vakker/tøff! Tusen takk Grattis med super MH! Fineste mallejenta si det Tusen takk For en super MH lille Action har gått! Fine malleballejenter Tusen takk :D Hvis jeg noen gang skulle hatt en malle så måtte det vært en Action kopi. Det er kjempe hyggelig å høre I helgen har Action og jeg vært oppe til prøve i B-ruin i Norske Redningshunder, og besto 12 Siter
Guest LXT Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Dere altså, du er så flink med jentene dine! Gratulerer så mye, igjen! Siter
Guest Michellus Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Herregud altså, dere er jo et superteam Siter
Pingo Skrevet 15. September 2013 Rapporter Skrevet 15. September 2013 Grattis! Og nydelig bilde 1 Siter
jaktlykke Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Gratulerer så mye Marthe; dere er bare fullstendig RÅ!!!!!!! Siter
Carina Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Gratulerer kjempemasse! Flinkeste jentene! Siter
Marthe Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2013 Dere altså, du er så flink med jentene dine! Gratulerer så mye, igjen! Herregud altså, dere er jo et superteam Grattis! Og nydelig bilde Gratulerer så mye Marthe; dere er bare fullstendig RÅ! Gratulerer kjempemasse! Flinkeste jentene! Tusen takk :D Her kommer noen bilder fra i dag 6 Siter
Marthe Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Extra Extra takker :D 1 Siter
SiriEveline Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Herlig bilder, av herlige jenter! Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Nydelige bilder! Og nydelige jenter da og gratulerer!! Siter
Mari Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Holy cow, Marthe! Du har så utrolig fine hunder, og du er bare helt rå med de. Om jeg likte å trene hund så hadde du vært et forbilde av rang altså, men pga egen latskap så får du bare masse beundring. Siter
Emilie Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Herlige høstbilder av jentene dine Siter
Malamuten Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Grattulerer med en kjempefin MH, og herregud jeg lo av reaksjonen på kjeledressen Akkurat sånn har jeg lyst til at min neste brukshund skal være. Og stor grattis med godkjenning! Dere er flinke altså! Siter
Teserere Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Her kommer noen nye bilder av Action Hun er helt avrøytet, men det får gå Hun er knallvakker. Rett og slett! Siter
Poter Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Gratulerer så mye med B-godkjenning i ruin!! Siter
Recommended Posts