Mud Skrevet 14. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2006 Takk Hilde! Bare en uke igjen nå så blir Lyra plukket ut...*angst* Jeg er helt ærlig usikker på hvem jeg liker best... Liker Fuse veldig godt og synes Promise er søt til tross for at hun har et dunkertryne ifølge Belgerpia Uansett ligger det i hendene til hennes eminente oppdrettere!De er drømmeoppdrettere som virkelig vektlegger det viktige her i livet : sofasoving!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Fortsatt like søte! Det blir spennende å se hvem av dem det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 De er så nydelige Blir spennende å se hvem av dem som blir Lyra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Bobby Jean var søt! Lykke til med Lyra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Så utroolig pene! Det er ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 gratulerer så mye matmor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 *Venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Åh! Gratulere så mye Ser det blir Fuse som er Lyra, eller tar jeg helt feil Uansett så er du kjempe heldig, elsker den rasen selv Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Åh! Gratulere så mye Ser det blir Fuse som er Lyra, eller tar jeg helt feil Uansett så er du kjempe heldig, elsker den rasen selv Gratulerer Du har helt rett! Fikk telefon i går kveld om at de hadde plukket ut Fuse til å bli Lyra De har allerede begynt å kalle henne Lyra så hun skal venne seg til navnet. Det var Vår Letsager, Tjammes End og McWilliams i Gebelgd i tillegg til kennel Longfield og en nyoppstartet belgisk oppdretter som plukket henne ut for meg. Kennel Vår Letsager har egentlig førstevalget (da det er deres kull )forann meg, men når jeg pratet med Han i går kveld var han ganske klar på at han mente at Fuse/Lyra var den aller beste valpen slik de er nå. De er så snille at jeg blir helt satt ut...Jeg gleder meg psykt til hun kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Woohoo, jeg fikk rett! Gratulerer med Fuse`en / Lyra`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Da er det vel dette som er Lyra da? (hjelpe Anette litt ) Lyra/Fuse Gratulerer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Da er det vel dette som er Lyra da? (hjelpe Anette litt ) Lyra/Fuse Så flott hun er! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Noe så nydelig! Det er ikke bare ulemper med å ha en hund fra den er liten valp, da. Kremt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Gratulerer så masse da! Hun er nydelig! Er vel litt ekstra spennende nå som du veit hvem Lyra er, vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naos Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Syns rasen var råtøff! Nå nærmer det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Takk 2ne! Har faktisk fått noen bilder på mail igjen nå, men det tar forever å laste ting opp i photobucket merker jeg så jeg legger de ut en annen dag. Alle bildene har et par hender i seg da, noe som ble forklart med at frøkna er en smule aktiv. Å sitte i ro å posere er for feiginger nemlig Nå gjenstår det bare å stresse ferdig med mattilsynet, makan til ustemt gjeng skal en lete lenge etter - jeg får forskjellige beskjeder for hver gang jeg ringer! Jeg blir sprø!Men inn i landet skal frøkna okke som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Vil se bilder av Lyra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Vil se bilder av Lyra! *fnis* selvfølgelig Karine Bilder fra utvelgelsen er lagt ut på hjemmesiden min på den linken her http://www.belgerkrapylet.com/Lyra%20blir%...ukket%20ut.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Fiiiiine snupperella det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Nydelige er dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Nusselige lille dyret! Spenningen stiger nå ja. Mest for deg, men absolutt for alle andre her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Så søt hun er. Sikkelig spennende. Blir morsomt å høre hvordan det går fremover med henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Så søt! Grattis Jeg blir jo helt gira på dine vegne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Vakker krøllert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar