Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Øhøhø :D Jeg snakker vel som dere fra sør... :P Sånn som jeg skriver nå...Haha...Etter 1 ukes hundeleir nede i sør, så snakka jeg "bokmålsk"(hva heter det egentlig?) i hele den uka, og to uker i etterkant :P Etter 10minmed noen fra halden så begytne jeg igjen..

Så øhm... Jeg kommer til og snakke sånn her :P

sør ? trodde det brukte å kalles øst jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 påmeldte Portugisiske vannhunder. Det er jo et enormt tall mht. rasens populasjon sånn sett.

Men det var vel akkurat det samme antallet på Bjerke. Det blir veldig spennende. Vi skal jo stille i åpen unghund for første gangen! Jeg blir fornøyd bare jeg får en rød sløyfe jeg altså. Men håper selvsagt Chessea kunne slått til med HP eller Ck eller noe slikt. :P Hehe. Eller kanskje BIS?

*ja, ikke sant.. Lille blå-hunden min* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Laekenois

8 Malinois

54 Tervueren

41 Groenendael

Lakke, malle og terv dømmes i en ring, groenisene i en annen :P

*sukk* synd Loke ikke skal stilles...han går jo tydligvis glipp av en tittel med "bare" 41 sorte påmeldt :D

Bare 2 Laeken? Jeg hadde faktisk regnet med flere... Jeg håper det er så få fordi de fleste ikke er i god nok pels nå og at det ikke er bare for at lakkefolk ikke gidder. NordV er ikke nevnt med et ord på mailinglista til rasen, men jeg hadde på en måte håpet fordet.Det er noe med å vise frem rasen sin på slike steder når den tross alt sliter... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal jo ikke være der hele helgen bare fredagen så mamma hadde jo glemt å avbestille rommet vi hadde leid på ricahotell i hamar og hun avbestilte det rommet i dag! Men så hadde det skjedd noe rart fordi det sto to rom på oss :wub: så hvis det fortsatt ikke er noen som har funnet seg noe sted å sove så avbestilte mamma to rom i dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

jeg skal jo ikke være der hele helgen bare fredagen så mamma hadde jo glemt å avbestille rommet vi hadde leid på ricahotell i hamar og hun avbestilte det rommet i dag! Men så hadde det skjedd noe rart fordi det sto to rom på oss :wub: så hvis det fortsatt ikke er noen som har funnet seg noe sted å sove så avbestilte mamma to rom i dag... :D

Nå står det at der er fullt der :D

Edit:

VI SKAL BO DER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg er sååå usikker om hvilken dag jeg skal komme, men står mest på lørdagen. Men problemer med å komme tidlig nok :(

syns du skal komme på Søndag jeg :D

Hvem her er det som skal bo på Rica hotellet forresten? Innbiller meg at Westminster skal, men flere? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare en uke igjen nå folkens :0 Jeg har gleda meg inntil nå, men kjenner sommerfuglene og gruer meg for alt. Synes jeg ser for meg minste krapylet der inne :rolleyes: Heldigvis har jeg med meg mannen, om ikke hadde jeg aldri tatt med meg begge når bare en`skal stilles... 22 påmeldte American Akita -DET er mange for vår rase det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem her er det som skal bo på Rica hotellet forresten? Innbiller meg at Westminster skal, men flere? :D

Jeg skal ikke bo der, skal bo på Victoria Hotell, som ligger nærmere.

De øyelyser på Hamar også, sant? Hvor mye koster det, og må jeg ha med noe spesielt (skjema eller noe sånt) for å få øyelyst Tinka der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...