Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Hva slags dialekt har du dersom du ikke snakker trøndersk? ;)

Øhøhø ;) Jeg snakker vel som dere fra sør... ;) Sånn som jeg skriver nå...Haha...Etter 1 ukes hundeleir nede i sør, så snakka jeg "bokmålsk"(hva heter det egentlig?) i hele den uka, og to uker i etterkant :P Etter 10minmed noen fra halden så begytne jeg igjen..

Så øhm... Jeg kommer til og snakke sånn her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært der før, men på alle bilder jeg har sett derfra er folk så utrolig pyntet i lange kjoler eller dress. Hva skal man egentlig ha på seg på Hamar? Jeg skal "bare" børste, men lurer også litt på vegne av handleren :D

Har ikke funnet kjole enda :/

Kan jeg bruke en normal kjole som ikke er såå galla? :)

Eller kikker alle veeldig rart på meg da?

Kan jo uansett ikke ha en lang kjole da, skal jo løpe, må da tenke litt praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet kjole enda :/

Kan jeg bruke en normal kjole som ikke er såå galla? :)

Eller kikker alle veeldig rart på meg da?

Kan jo uansett ikke ha en lang kjole da, skal jo løpe, må da tenke litt praktisk!

Hvem er det som går i vinnergallaen? Er det en egen utstilling eller hva? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har plassert seg i gruppen kan melde på vinnergallaen som er på kvelden... Skulle egentlig gå med en borzoi, men skal ikke, siden de drar på lørdag...

Og jeg har et problem nå:S får valp på fredag og på lørdag er det jo faktisk vinnergalla:S

Dump henne på hotellrommet til meg og Guro, jeg skal passe knøttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har plassert seg i gruppen kan melde på vinnergallaen som er på kvelden... Skulle egentlig gå med en borzoi, men skal ikke, siden de drar på lørdag...

Og jeg har et problem nå:S får valp på fredag og på lørdag er det jo faktisk vinnergalla:S

Meneh..man vet vel ikke om hunden plasserer seg i gruppen før den dagen? Så hvordan kan man vite at man skal inn i vinnergallaen alt nå da? :) Skjønner ikke helt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassert;) iår er det bare 32 hunder som får delta.

Som om jeg tør Kristine:p haha...

Marianne @ Trengte;) Nå har jeg både plan a og plan b:) Camilla(Hun jeg bor med) bor med therese og Jenny i et hotel rom, så hun tar henne med ditt, så får jeg henne igjen på søndag! Hvis ikke.. *grøss* har Kristine henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassert;) iår er det bare 32 hunder som får delta.

Som om jeg tør Kristine:p haha...

Marianne @ Trengte;) Nå har jeg både plan a og plan b:) Camilla(Hun jeg bor med) bor med therese og Jenny i et hotel rom, så hun tar henne med ditt, så får jeg henne igjen på søndag! Hvis ikke.. *grøss* har Kristine henne

Ikke ille og komme med da, han har jo BIG3 som eneste plassering så, av bare 32 :D

Flere her som kommer på Gallaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...