Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Noen som vet om et hotel ikke alt for langt unna?

Er visst veldig lite som er ledig nå <_<

Hvis vi finner et hotel drar vi antageligvis opp på lørdag, og er med på gallamiddag på kvelden ;)

Tusen takk for svar ;)

Ring og spør http://www.vertshusetv-e6.no/no_motell.asp

Vi skal bo der fra fredag til søndag. ;)

Fine rom og rimelige priser. Lov å ha hund på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Aldri hørt ordet før jeg heller, før i går ;)

Skal vel være "løpejente" for dommerne, hjelpe til å sortere noe kritikker osv.

Noen som vet om et annet ord for det ? ;)

Vet ikke et annet ord, men vet at der er slitsomt! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal være riktig ja.. Finner liksom ikke noe konkret info om LP og AG jeg <_<

Fra annonsen i Hundesport:

Fredag 17. november:

Lydighet:

LP Klasse I: Barbro Myrseth Gjerde, Norge. Jean Ottesen, Norge. Svein Rønning, Norge.

LP Klasse II: Johnny Halvorsrud, Norge. Ann-Elise Thoresen, Norge

LP Klasse III: Arild Djupvik, Norge. Sverre Theodorsen, Norge.

LP Klasse Elite: Elin Dahl, Norge. Inger Johansen Østlie, Norge

Agility:

Kvalifisering til Norgesmesterskap i agility (kun klasse 3)

Individuelle klasser, hopp og lag:

Dommere: Kirsten Bjørnelykke(lag), Norge og Marianne Mowè(individuelt og hopp), Norge

Lørdag 18. november:

Finale Norgesmesterskap i agility

Dommere: Kirsten Bjørnelykke(hopp og individuelt), Norge. Marianne Mowè(lag), Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra annonsen i Hundesport:

Fredag 17. november:

Lydighet:

LP Klasse I: Barbro Myrseth Gjerde, Norge. Jean Ottesen, Norge. Svein Rønning, Norge.

LP Klasse II: Johnny Halvorsrud, Norge. Ann-Elise Thoresen, Norge

LP Klasse III: Arild Djupvik, Norge. Sverre Theodorsen, Norge.

LP Klasse Elite: Elin Dahl, Norge. Inger Johansen Østlie, Norge

Agility:

Kvalifisering til Norgesmesterskap i agility (kun klasse 3)

Individuelle klasser, hopp og lag:

Dommere: Kirsten Bjørnelykke(lag), Norge og Marianne Mowè(individuelt og hopp), Norge

Lørdag 18. november:

Finale Norgesmesterskap i agility

Dommere: Kirsten Bjørnelykke(hopp og individuelt), Norge. Marianne Mowè(lag), Norge

Den jeg mente jeg husket ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal bort sammen med Annette/Loke og gjøre Hamar farlig (Annette skal kjøre). Skal ikke stille vips så vidt jeg vet, men hun skal hvert fall være med *huske å bestillte togbilleter*

Har vurdert å ta tog fra Bergen jeg også.. Hvordan er det egentlig? Jeg tenker siden det er så langt liksom.. Stopper toget titt og ofte, slik at de firbente kan gå på do? Har ikke tatt tog før jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å ta tog fra Bergen jeg også.. Hvordan er det egentlig? Jeg tenker siden det er så langt liksom.. Stopper toget titt og ofte, slik at de firbente kan gå på do? Har ikke tatt tog før jeg :P

Jeg vet ærlig talt ikke, hehe, tatt mye tog, også med hund, men sjeldent helt over fjellet. Turen, om man skal helt til Oslo, tar rundt syv timer, så lenge klarer vel en godt luftet, voksen hund å holde seg. Noen stopp kan være lengre om de skal vente på tog i motsatt retning eller vente inn ruten, feks på Finse eller i Drammen, de fleste stoppene er så knappe at folk rekker hoppe av med bagasjen sin. Jeg tar med tørkerull til valpen sånn i tilfelle rottefelle :P

Om du bestiller togbilletter så prøv å kjøre med de gamle vognene og ikke signaturtoget, i sistnevnte er hundeplassene få, trange, dårlig plassert og med mye gjennomgang av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Bergen - Oslo 8-10 timer? Går ingen direktetog til Hamar så der du evt må bytte har du goood tid til å lufte :P

Jeg har kjørt tog til og fra Bergen MANGE ganger MED hund - turen tar i underkant av 8 timer. Jeg har kjørt begge togvariantene - og det du må gjøre er å bestille billett manuelt og si du skal ha med hund(er) - da blir du plassert i rett vogn, som regel den bakerste eller fremste eller noe i den duren - siste gang tok jeg nattoget fra Bergen med TO - 2 - små valper på 8 uker - i nytt tog - det gikk fint som smør det - valpene sov i buret sitt og hverken tisset eller bæsjet på turen over - om natten sover man for tenk.

Viktig også når du bestiller billett å PRESISERE at du har hund sånn at du aller helst får en toseter alene, det er skjelden noe problem - jeg har fått det hver gang.

Tog er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse virket ikke 100% sikkre

jaktlykke

Christine

M.J

buhund-jenta

Synne og Kali

Basse

cocker-eier

bcRex

Velvet86

Disse har sagt de kommer

Yodel

Bee

lille_christine

Monab88

Svein Tore

Lill

Mini

Cavalita

JeanetteH

Marianne&Rikke

wesminster

Lunacop

WheatenMali

vipsen

Loke

LBL

Caroline

Tonje

Maria87

Flatjenta

Basset-eier

swimzy

Kite

Kristinh

Line

Bambii88

Noen flere da, evt. noen jeg har glemt å skrevet opp? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...