Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

Guest Christine

Da har vi bestilt hotell :) I lillehammer da men ;)

Så vi kommer kjørende oppover på Lørdag og er bare på utstillingen på Søndag ;)

Dessuten så skal kanskje Kristine Mali stille Milo banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Kan jeg spørre om hvilket hotell du har bestilt på? Finner ikke noe som er ledig jeg:(

Her har vi bestilt :)

En time fra Hamar da, men det er verdt det ;)

Lillehammer var det nærmeste vi kom Hamar, alt er bortbestilt denne helga.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rom på motellet like over veien for Vikingskipet. Har fra fredag til søndag, men nå vurderer jeg å ikke kjøre ned før på lørdag. Så kanskje noen er interessert i å ha rommet fra fredag til lørdag, hvis jeg ikke skal ha det selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det har det vært leeenge regner jeg med

Jeg vet det, men jeg forklarte vel litt dårlig...Mente liksom at alle hotellene rundt Hamar(også en time fra) er bortbestilt denne helga(altså 17-19 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hei og hopp! Jeg stiller også på Hamar, dog uten hund og mest for å se og føle på stemningen... samt reklamere litt for Hundesonen.no :) Så hvis noen skulle kjenne meg igjen, så ikke vær redd for å si "hei" og slå av en prat! ;)

lager du en hundesonen.no stand å eller? ;) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rom på motellet like over veien for Vikingskipet. Har fra fredag til søndag, men nå vurderer jeg å ikke kjøre ned før på lørdag. Så kanskje noen er interessert i å ha rommet fra fredag til lørdag, hvis jeg ikke skal ha det selv??

Hei:)

Vi skal kun være der fra fredag til lørdag, så det hadde jo vært helt perfekt! Når får du vite dette helt sikkert? Og hvordan skulle man i så tilfelle ha ordnet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var på Gjøvik da, prøvde på Thoon men de nekta å ha med hund. Så den kunne sove i bilen, i slutten av November, fikk litt lyst til å putte de i en bil ;)

Men ordna seg nå :P

EDIT: Kommer ikke til å kjenne igjen andre fra sonen enn de jeg kjenner, forde jeg hakke peiling på hvordan de ser ut. Hva med en fellesbildetråd? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var på Gjøvik da, prøvde på Thoon men de nekta å ha med hund. Så den kunne sove i bilen, i slutten av November, fikk litt lyst til å putte de i en bil ;)

Men ordna seg nå :P

EDIT: Kommer ikke til å kjenne igjen andre fra sonen enn de jeg kjenner, forde jeg hakke peiling på hvordan de ser ut. Hva med en fellesbildetråd? :rolleyes:

Jeg er FOR dette med bildetråd!

Vet ikke hvordan noen av dere ser ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Vi skal kun være der fra fredag til lørdag, så det hadde jo vært helt perfekt! Når får du vite dette helt sikkert? Og hvordan skulle man i så tilfelle ha ordnet det?

Vet fortsatt ikke helt sikkert, men har fått en reserve på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...