Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006


Yodel

Recommended Posts

Liste over de jeg snakka med: Tine, Henriette, Julie med Bajnok og Romeo, Benedicte med Tia, Martine med Aiko, Cavalita med Tequila, PIP og Vipsen.

De eg så var: MartineH, Loke, IW, Marianne&Rikke, Lill, Guro, Marianne med lita og tequila, Margrethe med zizco(?), westminister, Espen, MoJJo(?) og Er garanter MANGE flere men har dårlig husk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Glemte helt av sonen da jeg gikk der og vimsa i min egen verden.

Ble forsøkt påprakket et kort av PIP husker jeg, men da var jeg stressa, skjønte etterpå hva og hvem det var, så sorry PIP :D

Den enesten jeg kjente igjen ellers var vel hun med irsk ulvehund..

Jeg lover å skjerpe meg til neste år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Flinke bebisen til mor dette her ;)

20061119_0369.jpg

Jeg har forøvrig ingen anelse om hvor mange soniser jeg møtte eller hilste på :D

Det er jenta som kan slappe av det!hehe Like blid uansett hvor mye styr det er rundt. Fine Emma :P

Edit: svein¨- Tore, hvilken dag var du der? Så ikke deg der jeg, men jeg var bare fredag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa..Kjente igjen deg med en gang jeg :P Vi hørte at du nølte, siden med en gang dere snudde ryggen til oss så du noe sånnt som: " Jeg turte og spørre omde er fra sonen jo!" hihi :P

Haha! :D off, er ikke greit det der altså! :P Får jo unnskylde meg med at jeg var litt trøtt og sliten! *Fjern* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Haha.. Når jeg så på siden til Anette(Loke) nå, så vet jeg jo hvem som stoppa meg ved utgangen en gang itida ;)

Hadde enormt vondt i hodet, var svimmel og hadde ikke spist no, så jeg så liksom ikke så bra pga svimmelheten :D Men nå så jeg jo at adet var PIP og Espen som jeg møtte på! :P haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: svein¨- Tore, hvilken dag var du der? Så ikke deg der jeg, men jeg var bare fredag og søndag.

Var der fredag, lørdag og søndag.

Fredag fra ni til slutt, Lørdag fra ni til slutt, og Søndag fra åtte til rundt to.

Fikk blått på søndag og var _veldig_ klar for å dra hjem :D

Vi satt som regel oppe på tribuna (som er veldig undervurdert) rett opp til høyre for NKK-infoen, eller surra rundt standene.

Skulle greid å kjenne igjen deg og pelsen din, hadde håpt å møte PO, og ikke minst Likka med eier.

Men såg dessverre ingen :P

Dessuten så har jeg jo sosial angst, og gikk i min egen sfære der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der fredag, lørdag og søndag.

Fredag fra ni til slutt, Lørdag fra ni til slutt, og Søndag fra åtte til rundt to.

Fikk blått på søndag og var _veldig_ klar for å dra hjem :D

Vi satt som regel oppe på tribuna (som er veldig undervurdert) rett opp til høyre for NKK-infoen, eller surra rundt standene.

Skulle greid å kjenne igjen deg og pelsen din, hadde håpt å møte PO, og ikke minst Likka med eier.

Men såg dessverre ingen :P

Dessuten så har jeg jo sosial angst, og gikk i min egen sfære der ;)

Veldig rart :unsure: Så ikke P.O noen steder i år jeg heller..kanskje han dumpa skipet i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men makan til ståk og bråk det var rundt finalene ??? Jeg satt på tribunen og holdt på å bli døv av den vanvittig høye musikken de til tider spilte... og hvem i all verden hadde plukka ut det bråket ? Trodde jeg skulle gå i spinn der jeg satt jeg... men det er jo mulig jeg bare har blitt gammel og sær :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, jeg var jo der! :D Hvem ble BIR i rasen deres forresten? Så den, men fikk ikke med meg navnet...

Redwitch After The Dance ble BIR. En flott hann med merittliste lengre enn din arm, så den var velfortjent den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut bilder fra i går på hjemmesiden min

Jeg har ikke dumpa gronnis, jeg har bare utsatt pelsarbeidet! :D Og du skal se du ender opp med en mynde en dag B)

Møtte masse folk, kjente og ukjente. Var en smule stresset fredag og lørdag, og søndag var jeg enormt trøtt (utrolig hvor lite søvn man får av å bo tre venninner på et dobbeltrom med to dyner <_< ), så jeg følte meg ikke så veldig sosial at det gjorde noe :D Men gud så morsomt for Benedicte Nergaard med 1. i NM og 1. i NORD junior handling :D Det var en velfortjent seier!

Noen som hørte heiagjengen under Nord. jh eller? B) Eller så mitt fantastiske flagg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dumpa gronnis, jeg har bare utsatt pelsarbeidet! ;) Og du skal se du ender opp med en mynde en dag B)

Pelsstell?? På groenendael? :) Tror jeg har brukt et en time til sammen på pelsen til Loke siden han kom så næh.. ikke mye å grue seg for ;)

Mynde ja... en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte masse folk, kjente og ukjente. Var en smule stresset fredag og lørdag, og søndag var jeg enormt trøtt (utrolig hvor lite søvn man får av å bo tre venninner på et dobbeltrom med to dyner <_< )

Særlig når dere forteller meg The Grudge historier å sier at det kommer en dame opp bak senga mi! :) Da MÅ jeg jo komme oppi senda deres! Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der fredag, lørdag og søndag.

Fredag fra ni til slutt, Lørdag fra ni til slutt, og Søndag fra åtte til rundt to.

Fikk blått på søndag og var _veldig_ klar for å dra hjem :)

Vi satt som regel oppe på tribuna (som er veldig undervurdert) rett opp til høyre for NKK-infoen, eller surra rundt standene.

Skulle greid å kjenne igjen deg og pelsen din, hadde håpt å møte PO, og ikke minst Likka med eier.

Men såg dessverre ingen :P

Dessuten så har jeg jo sosial angst, og gikk i min egen sfære der ;)

Det var synd :P

Fikk ikke møtt dere, men den lilel tiden jeg oppholdt meg ved flatringen fikk jeg abre kommentarer på min stygge flat (som forøvrig heter Zevs å er en irsk setter :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...