Nemi1 Skrevet 6. Januar 2020 Rapporter Skrevet 6. Januar 2020 På 12/17/2019 at 11:20 AM, Debbie skrev: Jeg er så lei av at mine bilder blir misbrukt, **** altså. Nå er plutslig Prima postergirl for noe jeg ikke selger. grusomt irriterende. Fakturere for bruk av bildet kanskje? Her er en sak om etterfakturering for bruk av bilde https://www.dagbladet.no/kultur/bloggerne-anne-brith-har-tjent-240-000-kroner-pa-dette-bildet/69768758 1 Siter
roxie88 Skrevet 6. Januar 2020 Rapporter Skrevet 6. Januar 2020 Noen som har tips til hvordan man lager body til hunden selv? Var i går og fikk fjerna en kul i huden i lysken på den eldste hunden min, og han er en kronisk slikker ? Har en baby-body til han men den blir jo skitten, skulle hatt noe som dekker mens den er i vask... Søkte opp hvordan man skal sy body til baby på yotube men oppdaget fort at sy-kunnskapene mine ikke strekker til å lage noe fra bunnen Siter
simira Skrevet 6. Januar 2020 Rapporter Skrevet 6. Januar 2020 (endret) @Nemi1Ja, send faktura! (så lenge du har tatt bildet altså? Hvis noen andre har tatt bilde av hunden din kan du dessverre ikke gjøre noe med det) Just now, roxie88 said: Noen som har tips til hvordan man lager body til hunden selv? Var i går og fikk fjerna en kul i huden i lysken på den eldste hunden min, og han er en kronisk slikker ? Har en baby-body til han men den blir jo skitten, skulle hatt noe som dekker mens den er i vask... Søkte opp hvordan man skal sy body til baby på yotube men oppdaget fort at sy-kunnskapene mine ikke strekker til å lage noe fra bunnen Klipp av en arm av en gammel stillongs eller genser, klipp hull til bena og tre den på. Uhm, feil tråd? Endret 6. Januar 2020 av simira 1 Siter
MonicaT Skrevet 7. Januar 2020 Rapporter Skrevet 7. Januar 2020 (endret) Slettet, feil tråd Endret 7. Januar 2020 av MonicaT Siter
Recommended Posts