Malen Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 Favorittsovested, på reinsskinn ved bålpanna ? Jeg vil se bilde av en hund som bærer noe ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 24. November 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 Jeg vil se en hund som er hos vetrinær! ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 (endret) Just now, LinsorCollie said: Jeg vil se en hund som er hos vetrinær! ? Fra da han ble bitt av hoggorm i sommer... ? Endret 24. November 2019 av Mardina 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 Jeg vil se en hund i skogen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milius Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 Jeg vil se en hund med masse leker ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 3 timer siden, LinsorCollie skrev: Jeg vil se en hund som er hos vetrinær! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 (endret) 6 timer siden, Anooni skrev: Jeg vil se en hund som sover ? Albert ⬆️ Bob Hund ⬇️❤️ Jeg vil se en hund som geiper ? Endret 24. November 2019 av tmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 24. November 2019 Rapporter Share Skrevet 24. November 2019 2 timer siden, Milius skrev: Jeg vil se en hund med masse leker Jeg vil se en hund som leker ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salka Skrevet 25. November 2019 Rapporter Share Skrevet 25. November 2019 11 hours ago, Anooni said: Jeg vil se en hund som leker ? Den prøver i hvert fall å leke: Jeg vil se en hund som er på jobb ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 25. November 2019 Rapporter Share Skrevet 25. November 2019 Just now, Salka said: Den prøver i hvert fall å leke: Jeg vil se en hund som er på jobb ? Pause under et veggedyrssøk. Jeg vil se en hund som er på jakt? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. November 2019 Rapporter Share Skrevet 25. November 2019 9 timer siden, Salka skrev: Jeg vil se en hund som er på jobb På jobb på Oslo Nye Teater, hvor Albert har en rolle som Casper i stykket Snøfall ❤️ 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 1. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2019 On 11/24/2019 at 7:27 PM, LinsorCollie said: Jeg vil se en hund som er hos vetrinær! ? Jeg vil se en hund som åpner den første luka i adventskalenderen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 20. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2019 På 12/1/2019 at 12:26 PM, Wilhelmina skrev: Jeg vil se en hund som åpner den første luka i adventskalenderen! Kan det telles med en hund som gjør første luka i en aktivitetsadventskalender? ? Jeg vil se en hund på skitur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 27. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2019 På 11/24/2019 at 11:49 PM, tmp skrev: Albert ⬆️ Bob Hund ⬇️❤️ Jeg vil se en hund som geiper ? Vet ikke om det teller som geip ? Jeg vil se en hund som tenker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2019 På 12/20/2019 at 9:00 PM, Nathalie98 skrev: Jeg vil se en hund på skitur! Hera og Catania - trekkbikkjene Eg vil sjå hundar som leikar i snøen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2020 Drar opp denne igjen, jeg har dog ingen bilder pr nå av hunder som leker i snøen, men håper noen andre har ?❤️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 6. August 2020 Rapporter Share Skrevet 6. August 2020 (endret) Just now, LinsorCollie said: Drar opp denne igjen, jeg har dog ingen bilder pr nå av hunder som leker i snøen, men håper noen andre har ?❤️ On 12/28/2019 at 12:57 AM, Bellare said: Hera og Catania - trekkbikkjene Eg vil sjå hundar som leikar i snøen. Eldre bilde, men det har jeg! ? Mer snø enn bikkjer i dette bildet dog xD Jeg vil se hunder ved vann/sjø Endret 6. August 2020 av Rocket 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9nemor Skrevet 6. August 2020 Rapporter Share Skrevet 6. August 2020 Akkurat nå, Rocket skrev: Jeg vil se hunder ved vann/sjø Eg vil sjå hunde- og kattekos ??❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2020 Pixel og Oliver, ❤️ Jeg vil se en hund som koser seg i senga ? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 6. August 2020 Rapporter Share Skrevet 6. August 2020 (endret) Just now, LinsorCollie said: Pixel og Oliver, ❤️ Jeg vil se en hund som koser seg i senga ? Milo, whippeten til ei venninne som jeg passet noen dager. ❤️ Jeg vil se en hund på fjelltur! Endret 6. August 2020 av Rocket 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 7. August 2020 Rapporter Share Skrevet 7. August 2020 8 timer siden, Rocket skrev: Milo, whippeten til ei venninne som jeg passet noen dager. ❤️ *snip* Jeg vil se en hund på fjelltur! Jeg vil se en hund som gjør et triks! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 7. August 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2020 Jeg vil se en hund som langer ut i full fart ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 7. August 2020 Rapporter Share Skrevet 7. August 2020 7 minutes ago, LinsorCollie said: Jeg vil se en hund som langer ut i full fart ? Jeg vil se en hund som går rally ? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trill Skrevet 7. August 2020 Rapporter Share Skrevet 7. August 2020 Jeg vil se en hund som hopper ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. August 2020 Rapporter Share Skrevet 7. August 2020 Eldre bildet igjen, men beste hoppebildet i arkivet xD Johan den flyvende JRT. Jeg vil se en hund som svømmer! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts