Akkurat nå oktober

2,825 innlegg i emnet

Akkurat nå, QUEST skrev:

Og hvem ønsker folket skal vinne Farmen?  Kristian er min klare favoritt! :) 

Kristian på førsteplass og Amalie på andre :teehe:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, QUEST skrev:

Halvor :teehe:

Sånn, da får jeg nytt førerkort i posten om noen dager. Meen nå har jeg tre forskjellige ting som må fornyes til forskjellige tider hvert 5 år... Jeg må fornye C lappen i 2021, sjåførkortet i 2018 og få nytt førerkort igjen i 2022 med nytt YSK kurs :lol: Og sånn blir det fremover...

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
30 minutter siden, Piglet skrev:

Er det noen som har erfaring med Wellpur-putene fra Jysk? Jeg sliter mye med nakkesmerter og har hatt Tempur-pute, men den ble for hard. Har nå en dunpute men den gir nok ikke nok støtte selv om jeg synes den er god å ligge på.

Jeg har Wellpur og digger den! Jeg hadde også Tempurpute før, men den syntes jeg ikke var noe god, men Wellpur er hakket mykere og - vel - jeg får ikke sove uten den :wub:

Akkurat nå, QUEST skrev:

Farmen? Skitt...  hvorfor har jeg ikke fått med meg Farmen liksom? :o 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 minutter siden, QUEST skrev:

Halvor :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Siri skrev:

Jeg har Wellpur og digger den! Jeg hadde også Tempurpute før, men den syntes jeg ikke var noe god, men Wellpur er hakket mykere og - vel - jeg får ikke sove uten den :wub:

Takk! Da tror jeg at jeg skal investere i en sånn, ser det er tilbud på de nå. :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
2 timer siden, MarieR skrev:

Er det nødvendig å printe ut rekvisisjon for HD/AD lenger? Mener de hentet de opp elektronisk på klinikken sist jeg røntget hund, men ble usikker :P 

Jeg hadde med papirutgavene når jeg røntga bikkja i slutten av september 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det (de få gangene jeg har passert et vindu i dag) snødd og sluddet om hverandre. Håper det har roa seg så jeg slipper å traske rundt med misfornøyd whippet etterpå.. Heldigvis er samboer hjemme og kan ha han inne dersom han snur i døra :P Så får jeg ta en sykkeltur med Blaze oppi skogen så får han i hvert fall holde på formen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Piglet said:

Er det noen som har erfaring med Wellpur-putene fra Jysk? Jeg sliter mye med nakkesmerter og har hatt Tempur-pute, men den ble for hard. Har nå en dunpute men den gir nok ikke nok støtte selv om jeg synes den er god å ligge på.

Jeg har den. Den var fin til sitt bruk til å begynne med. Men nå synes jeg den har mistet mye av støtten i nakken og blitt dvask. Så jeg skal ønske meg ny til jul og da tror jeg at jeg vil ha Tempur-puten, som samboer har. Den mister ikke fasongen så fort... :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, bie skrev:

De aller fleste bildene her inne kommer opp slik for meg:

Har sjekka linken, og det koster jo penger for å opgradere kontoen. Får man ikke se photobucket bilder uten å oppgradere? :(

2017-10-24 10_31_01-Clipboard.png

Må betale nå for å kunne linke på forum o.l :| jeg bruker bare Dropbox nå, selv om det er mer styrete. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Mardina skrev:

Jeg har den. Den var fin til sitt bruk til å begynne med. Men nå synes jeg den har mistet mye av støtten i nakken og blitt dvask. Så jeg skal ønske meg ny til jul og da tror jeg at jeg vil ha Tempur-puten, som samboer har. Den mister ikke fasongen så fort... :)

Hvor lenge har du hatt den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se så søte spøkelser de har på Søstrene Grene :wub:

20171024_123952.jpg

13 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herreguuuuud 31 oktober er FERIEDAG i Tyskland :wub: YAY unexpected holiday!!!

12 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Herreguuuuud 31 oktober er FERIEDAG i Tyskland :wub: YAY unexpected holiday!!!

Hva slags feridag er det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, QUEST skrev:

Det er Halloween! Hallo! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min nærmeste kollega som jeg deler kontor med har nettopp vunnet budkrigen...vi er helt i ekstase her :icon_clapping::bananas:

Grattis til @2ne med skummelt Monster :heart:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutes ago, QUEST said:

Den 500.(ede) Reformasjonsdagen. Det var da han Luther stod og reformerte med hamring pä ei dör, i 1517. Derfor 500 är siden. I sör-tyskland er dette alltid en feriedag, men for oss stakkarer i nord er det ikke en vanlig röddag. Kun i är. Joohooo :P Fan til röddager de har der i sör, utrolig at landet i det hele tatt gär rundt :P  

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veterinæren mente bildene så fine ut, så da er det bare å vente på den endelige dommen. :) 

Twist sover av seg rusen og jeg skal se litt mer GOT tenker jeg :ahappy: 

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@QUEST jeg syns Kristian eller Camilla! 

2 timer siden, Stine skrev:

Halvor :teehe:

Sånn, da får jeg nytt førerkort i posten om noen dager. Meen nå har jeg tre forskjellige ting som må fornyes til forskjellige tider hvert 5 år... Jeg må fornye C lappen i 2021, sjåførkortet i 2018 og få nytt førerkort igjen i 2022 med nytt YSK kurs :lol: Og sånn blir det fremover...

Jeg har også flere forskjellige fornyelser, og jeg samkjørte dem, det gikk helt fint. Altså neste gang du må inn, ber du om å fornye alle selvom det blir tidlig på noen av dem ;)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 hours ago, Siri said:

Farmen? Skitt...  hvorfor har jeg ikke fått med meg Farmen liksom? :o 

Fordi det er uinteressant? :P

Hjemme. Frossen og trøtt - tror det blir en lat dag i dag, uten veldig lang tur for Smulisen. Har et par ting jeg må gjøre i kveld, som må være klart til i morgen tidlig. Motivasjon er ønsket..

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Piglet said:

Halvannet år tenker jeg. Husker ikke nøyaktig når jeg kjøpte den :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Piglet skrev:

Nå spurte du ikke meg, men jeg har hatt min i sikkert 5-6 år tror jeg. Like fin :) Men det er ikke en sånn pute med "fasong" da... Det er en slik: 
70173

Akkurat nå, Line skrev:

Fordi det er uinteressant? :P

:lol: Men jeg synes jo det er morsomt, jeg da... jeg bare husker ikke på det liksom :P 

Gourmetmiddag inntatt... eller - dette er vel uka for de enkle rettene tror jeg. Snarkokt makaroni med egg og en pølse :aww: Nå skal vi straks dra oss ut på tur i skogen. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Teserere skrev:

Idag skal jeg lese litt mer situasjonsbestemt ledelse, kjøpe og montere panelovn til stuen, kjøpe joggebukse, og strikke masse og kose med valpene :)

20171019_185151.jpg

Jeg hadde nok bare fått gjort det siste på lista di tror jeg. :wub:

6 timer siden, bie skrev:

De aller fleste bildene her inne kommer opp slik for meg:

Har sjekka linken, og det koster jo penger for å opgradere kontoen. Får man ikke se photobucket bilder uten å oppgradere? :(

2017-10-24 10_31_01-Clipboard.png

Lagre på maskina og legge dem ut på Facebook så bare du ser dem før du lenker til forum? Det minner meg på at jeg må få alle bilder over på en eller annen nettlagringsplass før maskina krasjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker aldri om jeg har låst bilen. Har enda ikke skjedd at jeg har glemt, for låser nok på automatikk. Men,ikke noe gøy når man plutselig skvetter til og ikke kan huske i det heletatt.

Håper det ikke bare er jeg som er sånn :teehe:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Cavalierflat skrev:

Husker aldri om jeg har låst bilen. Har enda ikke skjedd at jeg har glemt, for låser nok på automatikk. Men,ikke noe gøy når man plutselig skvetter til og ikke kan huske i det heletatt.

Håper det ikke bare er jeg som er sånn :teehe:

Det er du ikke :lol::lol:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad for at jeg bor litt i høyden. det er grusomt med flommen overalt... og det har vært så lenge nå. Jeg lengter etter sol.

Ellers har jeg og Prima trent triks i dag.. pys ligger i stolen sin, og ser nedlatende på oss..

Ser forsatt på Lucifer, og vurdere å gjøre noe nyttig...

Etter å ha lest litt tråder her inne har jeg også lyst på en pinto, og en gravemaskin og lammeskank...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Åh, fine stallgjengen altså.  Se hva jeg fikk idag! 

• I dag var Symra alene hjemme i ni timer. Det er nok rekord, og samvittigheten gnager. Sara skulle lufte hvis møtet ble langvarig, men jeg rakk liksom hjem akkurat før jeg slo hundeluftingsbehovalarm.  Nå har vi gått en liten runde. Litt mat og sofakos før vi går kveldstur.
    • Jeg begynner å nærme meg veldig ferdig med julegavene. Jeg må kjøpe gave til mammas samboer, men jeg vet hva han skal få. Det samme med søster og ektemann. Jeg må kjøpe en liten ting til til pappas kjæreste, men jeg vet hva hun skal få. Mammas julegave ble bestilt i posten i dag, men jeg tror den kommer fram for sent, så da får det bli bursdagsgave i stedet (hun har bursdag 30. desember), så da må jeg finne på noe til henne. Jeg kjøpte noe til henne i London, men det er litt lite.  Men jeg vet ikke hva mer jeg kan finne på til henne  Hun ønsker seg ingenting.
    • Greit at han er under oppsyn en periode i hvert fall, kanskje de vurderer det sånn at han burde få være der lenger etterhvert?   Oh, det var veldig til aldersforskjell og det!  Jeg tipper du fikser det med Sinner ganske greit   Han må få hilse på Monster snart da!   Akkurat nå kjente jeg at jeg er veldig glad jeg bare har tisper  Det er litt i overkant frekt da, syns jeg..  Klart du er, for jeg har jo alltid rett   Å være revmatiker?  Det er en grunn til at jeg HATER vinter, liksom.. Bortsett fra i desember i år, tydeligvis  I år går det greit med stive og vonde ledd og likfingre og alt.. Kanskje de opererte grinchen ut av meg ifjor?   Åh, djizes, så stressende  Godt du fant igjen lommeboka di da!  Hmm.. Jeg tror ikke det, det er kvinnelige kirurger også Jeg er dog ikke sydd igjen, jeg er bare stifta sammen.. Det blir bare ikke pent det   -- AN har jeg kommet hjem fra @Belgerpia, som har hatt broren til Ali til klipping - da måtte jeg jo komme og få sett litt ordentlig på han  Han er veldig lik søsteren sin på noen måter, og veldig lik mammaen sin på andre måter. Det er litt morsomt  
    • Sitter og venter på elektrikeren, og er sur fordi han etter en uke og 4 purringer fortsatt ikke har klart å sende meg et skriftlig prisoverslag som jeg skulle sende til forsikringsselskapet FØR han kom
  • Nylig opprettede emner