Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Har hatt en veldig fin dag, utrolig gøy å stille :D gav mersmak! :ahappy:

Casper fikk excellent, men jeg er fornøyd. Han sto fint og jeg syntes at han løp greit. Det betyr bare at all treninger jeg har gjort har lønnet seg :D og det er gøy det! Vi har definitivt mer å trene på, finne en måte å få Casper til å løpe på så han strekker seg mer... Litt kjekt å ha noe å jobbe mot :ahappy: 

 

Excellent er da kjempebra, selvfølgelig skal du være fornøyd!

 

Godt jobba! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så lykkelig nå! Det første som møtte meg da jeg og søsteren min dro for å lete i dag var nøklene mine som hang på et gjerde rett ved bilen!!! [emoji3][emoji3][emoji3] Hadde egentlig mistet håpe

SÅH letta nå! Det var far og yngste sønn som var her, de likte Uno kjempegodt! Uno oppførte seg fint, selv om han stjal en sko... De var inne og kosa litt, så gikk vi ute en liten runde og kasta litt

Hjemme fra jobbintervju - kryss fingrene for at de andre 5 som var til intervju har driti seg ut...

Posted Images

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Excellent er da kjempebra, selvfølgelig skal du være fornøyd!

 

Godt jobba! :D

Takk :D

Jeg er veldig fornøyd! Hadde ikke noen forventinger, bare håpte han ville stå fint og løpe fint uten krumspring :D og det gjorde han! Han har vært på bordet 2 ganger på nesten to år, og han sto kjempe flott (sa de andre) :D litt stolt :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen etter å ha sett Unrest med kjæresten på BiFF. Og vært på Q&A med lege og ME foreningen etterpå.

Koselig dag, selv om det er trist tema. Jeg er i det minste ikke alene om å ha det sånn, og er kjempetakknemlig for at jeg har en kjæreste som er med på sånt :wub:

Anbefaler alle som kan å se den!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Nå er jeg hjemme igjen etter å ha sett Unrest med kjæresten på BiFF. Og vært på Q&A med lege og ME foreningen etterpå.

Koselig dag, selv om det er trist tema. Jeg er i det minste ikke alene om å ha det sånn, og er kjempetakknemlig for at jeg har en kjæreste som er med på sånt :wub:

Anbefaler alle som kan å se den!

Min mor var også å så filmen, og hun sa det samme som deg. 

Veldig glad du har en kjæreste som vil være med på sånne ting :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på matchshow hos Norsk Retrieverklubb avd. Telemark i dag. 
Artig og avslappende utstilling :)

Dalbris fikk trening hun trengte, mannen fikk seg en sving i ringen med Freke. Huldra kom helt til siste runde så jeg drar litt på og sier hun ble BIS5 (av 52), Denali ble BIS3 veteran (av 5), og så prøvde jeg parklasse for første gang. Kjempeartig. Må øve mer og stille flere ganger når sjansen byr seg. At paret ble BIS gjorde jo ikke at det av mindre mersmak akkurat :D 
Mannen min sa at mitt par og de som kom som nr. 2 skilte seg positivt ut blant alle parene. Kanskje ikke helt objektiv, men dommer virket ganske så enig i hans grunngivelse. 
 

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ?

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ?

Er det det jehovas vitner døper folk i?

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Line said:

Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ?

 

13 minutes ago, Symra&Pippin said:

Er det det jehovas vitner døper folk i?

Jeg stusset også på hva @Line egentlig hadde drevet med :lol: 

men jeg leste bibelbladet :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Snoffe skrev:

Sikkert da hun snakket med han. 

Kjedelig, men bra du likevel fikk vært der :)

Ja, men fikk med meg q&a som begynte ikke så lenge etterpå, så tror ikke jeg gikk glipp av så mye :)

--

For de som er interessert i Unrest, men ikke kan se på kino, så kommer den på Itunes 31. Oktober. Kan forhåndsbestilles nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Shoppet litt, dykket i biblebadet, drukket masse boblis, og spist god mat ? Når vi ba om regningen fikk vi beskjed om st det var i orden, og bare kunne gå. Greit det ? Ingen aning om hvem det kunne vært, men nå er vi tilbake på hotellrommet. Lite glass med crabbes, og så blir det vel tidlig kveld. Hatt en suveren dag ?

Og så dør du ikke av nysgjerrighet??!! Jeg hadde dødd av paranoia og mer til hvis noen hadde plutselig betalt regningen min :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...