Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

7 timer siden, Caroline skrev:

Vel, om ikke annet fikk jeg en latter :P Ønsker meg litt mer guts noen ganger. Jeg får seriøst skikkelig, heavy hjertebank av tanken på å gå direkte bort og prate med ham. 

Da ser jeg ingen annen måte enn at du må holde en skikkelig innflytningsfest :aww: 

vi kan starte en sånn sonen-rulling. Vi får sjekke facebooken hans, må da alltids noen som kjenner noen :P 

----/

men over til litt seriøst; det enkleste er kanskje bare å prøve og ha litt is i magen, snakk med kompisen din og prøv å være litt på samme arrangementer som vedkommende, uten at du bryr deg så hardt om han. Vær liksom "alltid" der, men han er aldri fokuset. Uavhengig om de er sjenert eller ikke, så liker de fleste mannfolk bitte litt jakt :aww: 

men pass på at det ikke blir stalking da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

Trøtt... skulle legge meg i ett-tida, men kom plutselig på at det lå 5 kg v&h til tining i uteboden. Det måtte skjæres opp og legges i fryseren før det ble natta, før jeg var ferdig med det var Uno lys våken og mente det var leketid. Så klokka var nok nærmere to før han endelig tok hintet og gikk og la seg, klokka sju var han våken igjen og måtte ut. Nå ligger han opp ned og snorker i sofaen, jeg er lys våken men sliten i kroppen.

Gubben skal ha 12-timersskift i dag sammen med ei blond, lekker berte på 22 som alt har vært innom tre av de han jobber med, hvorav en med kjerring og unger. Her sitter jeg med fett hår, kviser og snuteavtrykk på brillene, det er det han ser før han går hjemmefra liksom...

Prøve å få til en aktiv dag med bikkje og husarbeid, så jeg slipper å tenke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Pixie skrev:

Trøtt... skulle legge meg i ett-tida, men kom plutselig på at det lå 5 kg v&h til tining i uteboden. Det måtte skjæres opp og legges i fryseren før det ble natta, før jeg var ferdig med det var Uno lys våken og mente det var leketid. Så klokka var nok nærmere to før han endelig tok hintet og gikk og la seg, klokka sju var han våken igjen og måtte ut. Nå ligger han opp ned og snorker i sofaen, jeg er lys våken men sliten i kroppen.

Gubben skal ha 12-timersskift i dag sammen med ei blond, lekker berte på 22 som alt har vært innom tre av de han jobber med, hvorav en med kjerring og unger. Her sitter jeg med fett hår, kviser og snuteavtrykk på brillene, det er det han ser før han går hjemmefra liksom...

Prøve å få til en aktiv dag med bikkje og husarbeid, så jeg slipper å tenke for mye.

Og så? At hun har vært bortpå 3 av de sier jo noe om mannfolka. Er din interessert i henne er han ikke verdt noe for deg, ikkesant? :)

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Siri skrev:

I say so :ahappy: Det går fort over sjø - også får jeg ikke migrenehodepine etterpå - jeg bare sliter litt med å lese mens det står på :D 

Da er det jo greit :) 

11 timer siden, Siri skrev:

Det er grunnen til at man har såkalte "røytefrie" raser vøtt :D 

Jeg har det og :P De ble børsta, bada og blåst i går de og (vel, Nora ble ikke blåst, det er en utendørsaktivitet for øyeblikket), og merkelig nok hadde jeg genseren full av puddelhår, til tross for at de ikke røyter :P 

Sånn apropos røyting, så har pudlene fått tervpels i dag.. Det var sikkert akkurat det de trengte :lol: 

57 minutter siden, Debbie skrev:

Så får jeg glemme gårsdagens fadese og teite mennesker.... Var så heldig å møte et sportsmenneske i selskap- og hun hadde mye og kraftige meninger. Bla annet så er nesten alle uføre late, og de fleste av de er feite. Ta fra de alle pengene så skal du se de er villig til å jobbe.. Enda bedre, en kunne betale med mat, sunn mat så ble de  tynnere også...hei hei hei greit med løsningsorienterte mennesker gitt.

Send henne til meg, hun kan få være med meg en dag, så kanskje hun får et litt mer nyansert syn på det.. Eller nei, det gjør hun neppe, for når de møter sånne som meg, så er standardsvaret alltid "ja, men du er jo sjuk". Åh, sier du det? Det er derfor man pleier å bli ufør, fordi man er syk.. Merkelig nok kjenner sånne folk alltid uføre som kunne ha jobba, som bare svindler til seg penger fordi de er late.. Jeg har begynt å svare sånne at kanskje de burde gjøre noe med omgangskretsen sin, det er jo dems egen feil at de omgås kriminelle, liksom.. 

--

AN er jeg kobla opp på saltvannet mitt igjen, som jeg pleier på denne tiden av døgnet :aww: I dag skal jeg gjøre noe annet enn å være hjemme (eller sykehus/legesenter), og jeg skal se andre folk enn nærmeste familie (og sykepleiere). Det er nesten så det er litt feststemning her :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Line skrev:

Sånn som i den gruppa mener du? :lol: 

:lol: Det slo meg i grunnen etter at jeg hadde skrevet det, at vi kanskje ikke trenger annet enn AN-tråden :lol: 

10 timer siden, Justisia skrev:

Men ja, en slik gruppe hadde vært noe. 
Rent helsemessig er jeg frisk som en fisk i følge legen min, selv blodtrykket er supert til å være så feit som jeg er. 
Jeg har faktisk vært flink i Desember, gått tur med modern hver dag.
Jeg er ikke av dem som går ut fordi jeg har dårlig samvittighet for bikkjene, for de putter jeg i bilen og kjører til jordet med, der får de løpe løs eller i langline så de får løpt fra seg. I tillegg til de korte tisse-turene da. Men, jeg merker jo at jeg føler meg hakket bedre når jeg har vært ute og gått tur da. 

Bare for å være en sånn SGT: det er ikke mye trim for hundene i slik "trim" altså... Så da kan vi jo sparke deg i ræva sånn at du og hundene kommer ut på skikkelige turer :D

7 timer siden, Wachita skrev:

Jeg ble sammen med min nåværende mann samme dag som det ble slutt mer eksen! emoji14.png

Det kalles seriemonogami :D 

1 time siden, Debbie skrev:

Så får jeg glemme gårsdagens fadese og teite mennesker.... Var så heldig å møte et sportsmenneske i selskap- og hun hadde mye og kraftige meninger. Bla annet så er nesten alle uføre late, og de fleste av de er feite. Ta fra de alle pengene så skal du se de er villig til å jobbe.. Enda bedre, en kunne betale med mat, sunn mat så ble de  tynnere også...hei hei hei greit med løsningsorienterte mennesker gitt.

Så ble det nesten en real diskusjon om Trump og videre utvikling- man da ble en av gjestene så forstyrret at hun begynte på en salme for å roe nervene.... Sånn, da har man vært i selskap med både sportsfanatikere og sanitet.!

Og bare lurer på hvilke "venner" det er du omgir deg med :lol: Høres ut som et skikkelig trivelig selskap, det der... 

1 time siden, Krutsi skrev:

men pass på at det ikke blir stalking da :P 

Grensa mellom "tilstedeværelse" og stalking er syltynn :lol:

1 time siden, Pixie skrev:

Trøtt... skulle legge meg i ett-tida, men kom plutselig på at det lå 5 kg v&h til tining i uteboden. Det måtte skjæres opp og legges i fryseren før det ble natta, før jeg var ferdig med det var Uno lys våken og mente det var leketid. Så klokka var nok nærmere to før han endelig tok hintet og gikk og la seg, klokka sju var han våken igjen og måtte ut. Nå ligger han opp ned og snorker i sofaen, jeg er lys våken men sliten i kroppen.

Du vet at han bare lurer deg? Med mindre han er syk, så har han neppe behov for å ut så tidlig, selv om han har lyst til det. Jeg husker bedlington'en vi hadde da jeg bodde hjemme. Han "måtte" stadig vekk ut, han, og stod på døra til mamma åpnet opp og slapp han ut. For han MÅTTE jo ut, sant, siden han sa fra? Måtte ikke det vøtt... han bare surret min mamma rundt lillefingeren og fikk det akkurat som han ville :D

19 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg har det og :P De ble børsta, bada og blåst i går de og (vel, Nora ble ikke blåst, det er en utendørsaktivitet for øyeblikket), og merkelig nok hadde jeg genseren full av puddelhår, til tross for at de ikke røyter :P 

Jeg har også stadig hørt at briarder er røytefrie... merkelig nok må jeg også dra av hår fra under sokker og sånt jevnlig :aww: Men det er kanskje egentlig bare litt nærgående hybelkaniner... :aww: 

19 minutter siden, 2ne skrev:

AN er jeg kobla opp på saltvannet mitt igjen, som jeg pleier på denne tiden av døgnet :aww: I dag skal jeg gjøre noe annet enn å være hjemme (eller sykehus/legesenter), og jeg skal se andre folk enn nærmeste familie (og sykepleiere). Det er nesten så det er litt feststemning her :lol: 

Det er vel nesten sånn at man burde pynta seg litt da eller? :D 

Nå ser det ut til at soloppgangen er på vei (ja, den kommer litt seint her på denne tida av året - er så høye trær rundt omkring), så da må vi vel bare komme oss ut på tur sånn at vi er klare for å være sosiale litt seinere i dag :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Du vet at han bare lurer deg? Med mindre han er syk, så har han neppe behov for å ut så tidlig, selv om han har lyst til det. Jeg husker bedlington'en vi hadde da jeg bodde hjemme. Han "måtte" stadig vekk ut, han, og stod på døra til mamma åpnet opp og slapp han ut. For han MÅTTE jo ut, sant, siden han sa fra? Måtte ikke det vøtt... han bare surret min mamma rundt lillefingeren og fikk det akkurat som han ville :D

Han gjør både nr 1 og 2 når vi er ute, så behovet er nok der. Men han kunne sikkert venta litt ja :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Det slo meg i grunnen etter at jeg hadde skrevet det, at vi kanskje ikke trenger annet enn AN-tråden :lol: 

Bare for å være en sånn SGT: det er ikke mye trim for hundene i slik "trim" altså... Så da kan vi jo sparke deg i ræva sånn at du og hundene kommer ut på skikkelige turer :D

 

Ikke spark så hardt da, i alle fall ikke i dag. Er bare is over alt :( Håper den smelter fort bort sånn at man kan komme seg ut uten å risikere liv og helse. Kommende uke skal jeg studere turområder i området, se om jeg finner noen steder hvor vi ikke treffer på alt for mange turgåere. 

Finnes det forresten noen apper som viser turstier ol?

Endret av Justisia
La til spørsmål om app
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Siri skrev:

Jeg har også stadig hørt at briarder er røytefrie... merkelig nok må jeg også dra av hår fra under sokker og sånt jevnlig :aww: Men det er kanskje egentlig bare litt nærgående hybelkaniner... :aww: 

:lol: Det hender jeg finner puddelhår på steder som det ikke burde være puddelhår (i smøret f.eks), men jeg finner aldri tervhår på sånne steder - tervhår samler seg i dotter i hjørner og under sofaen og på klær, det. Ikke så mye puddelhår under sokkene og sånt, men til å være en ikke-røyte-rase, så syns jeg det er overraskende mye puddelhår på avveie innimellom :aww: 

22 minutter siden, Siri skrev:

Det er vel nesten sånn at man burde pynta seg litt da eller? :D 

Jeg har faktisk sminka meg.. For første gang siden julaften.. Og gangen før der husker jeg ikke engang, kanskje bursdagen min i oktober? :lol: Også farga jeg håret i går, men det var mest fordi jeg hadde 5 cm ettervekst, og det er ikke så kult når etterveksten er grå :teehe: 

10 minutter siden, SFX skrev:

Teite egg hvor hele eggehviten blir med når jeg skal skrelle det. Så da ble det knekkebrød med eggeplomme til frokost...

Da hadde det blitt egg til hundene her, for jeg spiser ikke eggeplomme :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Justisia skrev:

Ikke spark så hardt da, i alle fall ikke i dag. Er bare is over alt :( Håper den smelter fort bort sånn at man kan komme seg ut uten å risikere liv og helse. Kommende uke skal jeg studere turområder i området, se om jeg finner noen steder hvor vi ikke treffer på alt for mange turgåere. 

Finnes det forresten noen apper som viser turstier ol?

Prøv UT.no-appen :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Artemis skrev:

Fetter er bare så snill og grei! :ahappy: Se bare her, han tilbyr å hjelpe meg med resten av frokosten:

image_zps8cidz7jl.jpeg

:whistle::innocent: 

:lol:

Akkurat nå er jeg drittlei det ustadige været vi har. 16 minusgrader, klart og stille tidligere i uka, 5 plussgrader, regn og kuling i dag :gaah:Legg til blankis og store vann/slapsdammer, så blir tur virkelig fristende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Justisia skrev:

Ikke spark så hardt da, i alle fall ikke i dag. Er bare is over alt :( Håper den smelter fort bort sånn at man kan komme seg ut uten å risikere liv og helse. Kommende uke skal jeg studere turområder i området, se om jeg finner noen steder hvor vi ikke treffer på alt for mange turgåere. 

Finnes det forresten noen apper som viser turstier ol?

Som nevnt er ut.no genialt. :) Ellers kan man ofte Google turstier+kommune (eks. Bærum kommune) så hender det kommunen har turforslag på sine hjemmesider. Eller turforslag+sted+forum, så finner man ofte diskusjoner på forum (fjellforum for. eks.) hvor folk har diskutert fine turer i området. Eller lag tråd her inne, kanskje vi kan hjelpe til med forslag! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Selvfølgelig :aww: Det er jo ingen annen forklaring på at en hund jokker. Det trodde jeg alle visste! :icon_confused: 

Jeg skjønte jo det at jeg har gått rundt og vært dum som har trodd at det kan være hormoner eller stress f.eks. Men da jeg ser at nesten alle på Hund på Facebook sier at den er dominant, så er den vel det. Jeg må innse at jeg har tatt feil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justisia skrev:

Jeg skjønte jo det at jeg har gått rundt og vært dum som har trodd at det kan være hormoner eller stress f.eks. Men da jeg ser at nesten alle på Hund på Facebook sier at den er dominant, så er den vel det. Jeg må innse at jeg har tatt feil ...

Du har litt tungt for det du med andre ord :teehe: Bare navnet på gruppa gir meg fordommer... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Carolineom han ikke blir sjarmert av nr 4 er han ikke verdt noe alikevel :P men jeg heier på deg jeg. Hilsen kronisk singel og inkompetent. 

Ellers er jeg skikkelig sløv idag, var med venninne til Sverige og kosemoste på 5 uker gamle golden retrievervalper - skikkelig ekle små kryp altså, ikke søte i det hele tatt, neida... ikke valpesyk heller. Den ene hannhunden forsøkte jeg nesten å stappe i lomma. Han var skitaktiv også sov han, og når han sov, så kunne de andre valpene leke oppå ham, eller bite og dra i ham eller vi kunne løfte ham opp og kose på ham og han bare sov... Skikkelig goding. 

Så idag er tiltakslysten nada, skikkelig sliten etter turen igår. Dessverre er jo ikke Pigg sliten, han tilbragte jo nesten hele dagen igår i bil..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...