Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2017


Wildlife
 Share

Recommended Posts

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Knerten sier Hei!  Han er verdens godeste lille Knert, en dvergpuddel av den skjønneste sorten. 9 uker i morgen og frisk og rask og helt til å spise opp. Vi koser oss masse sammen, så heldig jeg

Noor Inca Coffee Fireside, aka Honning ble med oss hjem i går, 8,5 uker gammel saluki   

Posted Images

På 3.1.2017 at 7:38 PM, maysofie skrev:

Nå som 2017 er kommet for å bli ble det hele plutselig litt mer ekte, krysser fingrene på en Mini-Lyn (er litt stuck på navn, forslag mottas gjerne!) etter disse to :ahappy: 

Glimt - fordi lyn er et lysglimt. Torden. 

Tispe eller hannhund?

På 4.1.2017 at 6:54 AM, Wildlife skrev:

Når løpetida lar vente på seg og du er så valpesjuk å utålmodig atte fyyyyy?

Det er en naturlov at når ei tispe skal parres, så kommer ikke løpetid til forventet tidspunkt.

Med fare for å jinxe noe, så håper jeg at det blir 2017-valp på meg også. Hjemmelaget.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SFX skrev:

Glimt - fordi lyn er et lysglimt. Torden. 

Tispe eller hannhund?

 

Med fare for å jinxe noe, så håper jeg at det blir 2017-valp på meg også. Hjemmelaget.

Enstavelsesnavn til tispe, det burde man kanskje nevnt :ahappy: 

Krysser fingrene for SFX-valp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, maysofie skrev:

Enstavelsesnavn til tispe, det burde man kanskje nevnt :ahappy: 

Krysser fingrene for SFX-valp!

Yr er et feminint og søtt navn i mine ører, og er både vær-relatert og humør-relatert. Og jeg liker navn som kan ha flere betydninger :P

Tusen takk! Her er navnet klart, vi mangler bare valpen... Og løpetid, parring, befruktning, drektighet, fødsel, leve opp... Etter 2016-kullet vårt tar jeg ingenting for gitt.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2017 at 10:40 AM, Mio1234 skrev:

Endelig kan jeg også melde meg inn her! Jeg og samboeren min står høyt opp på listen på et kull der tispen har løpetid i mai/juni! Hvis det blir 3-4 valper er vi garantert valp, og både mor og far kommer fra store valpekull. Det er hennes første kull, og vi krysser alle fingrer for at alt går i orden. Jeg gleder meg så fryktelig at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!! 

Kult! Hvilken oppdretter? :) 

Har hatt rasen i snart 12 år selv, så jeg må jo selvsagt spørre. I tillegg blir det kanskje valp på meg rundt den samme tiden (hvis jeg får somlet meg til å gjøre plass til valp i kalenderen denne sommeren). :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år siden nå (eller var sommeren 2013 da) at jeg skrev i en slik tråd.. Savnet etter valp har faktisk bare blitt mindre med årene og vi trives med kun vår bortskjemte tulling :) Men gleder meg til mange søte valpebilder. 

Her satser vi på at det snart kommer en firbeint i år ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, puddellover skrev:

Valp? Voksen? :D Hvem?:innocent: 

Det blir valp og det er vel egentlig det eneste jeg har spikret. Jeg er i dialog med flere oppdrettere og står på liste for tispe hos to så det ser hvert fall lyst ut. :) Jeg har sett helt bort i fra farge denne gangen så hva jeg ender opp med vet jeg ikke helt. :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. desember 2016 at 11:24 AM, Anette skrev:

Vel jeg skulle få gyldenpels, men Ted flyttet inn :lol:

Snodig valg :lol: Hvor tenkte du på en gylden en fra? 

 

Her vet jeg ingenting. Jeg vet ikke om jeg er helt sikker på at jeg vil ha valp, jeg vet ikke om jeg vil ha toller eller golden.. og jeg vet heller ikke sikkert om jeg får tilbud uansett. Det eneste jeg vet er at han skal hete Pyton siden vi allerede har Monti  :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 at 7:04 PM, Absolute Entertainer skrev:

4 år siden nå (eller var sommeren 2013 da) at jeg skrev i en slik tråd.. Savnet etter valp har faktisk bare blitt mindre med årene og vi trives med kun vår bortskjemte tulling :) Men gleder meg til mange søte valpebilder. 

Her satser vi på at det snart kommer en firbeint i år ;)

Mente så klart tobeint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 at 0:32 PM, Nathalie98 skrev:

Forhåpentligvis valp her også, evt unghund, ny hund til pappa. Passer fint når jeg er valpesyk :ahappy:

Hva slags rase skal dere ha? Blir det en ny jaktgolden?

 

 

På 19.12.2016 at 10:40 PM, soelvd skrev:

Ser lovende ut for valp i 2017 her, enten toller eller (jakt)golden. Faktisk 4-5 spennende kull de neste mnd. Fikk også tilbud om valp før helgen, men takket nei, finner liksom ikke helt magefølelsen. Har så fryktelig lyst på toller, men jeg "feiger" vel ut og velger golden, avreageringen her i hus er ikke særlig bra med tanke på forrige opplevelse med toller :P 

Oppdretter?

På 21.12.2016 at 8:43 AM, Heidihj skrev:

Ser ut som vi henter vår 2017-hund i januar :shocked::wub: Ikke valp da riktignok. 

Lundehund?

På 3.1.2017 at 7:38 PM, maysofie skrev:

Nå som 2017 er kommet for å bli ble det hele plutselig litt mer ekte, krysser fingrene på en Mini-Lyn (er litt stuck på navn, forslag mottas gjerne!) etter disse to :ahappy: 

IMG_1246.JPG

De har forøvrig fått seg egen tråd på sonen her.

Lyn valper <3

 

Her håper jeg det blir egen produsert valp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, soelvd skrev:

Snuser du på tolleren? :) 

Det var toller ja:P Nei det tørr jeg faktisk ikke da jeg synes det er mye dårlig :icon_cry:

3 minutter siden, soelvd skrev:

Evt ser en eller to parringer hos huntingfudge spennende ut. Og Supra x Flint, golden. Og evt Solsvingen. Mye fint å velge mellom :P 

Supra og Flint trur jeg faktisk blir en knall kombinasjon :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monica123 skrev:

Det var toller ja:P Nei det tørr jeg faktisk ikke da jeg synes det er mye dårlig :icon_cry:

Supra og Flint trur jeg faktisk blir en knall kombinasjon :wub::wub:

Jeg av alle vet godt hva en dårlig toller er :P Men dette kullet blir bra. :) Ja, Supra og Flint blir garantert bra. Kjenner en del hunder fra førstekullet til Supra og kjenner Flint. Elsker de alle sammen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
17 minutter siden, Malamuten skrev:

Kanskje :ball: Ikke så hyggelige omstendigheter denne gangen, men må vell ha hund igjen, det blir trist uten også. Trodde jeg hadde bestemt meg helt for rase, men plutselig så kommer en annen en snikende, typisk meg, så hvem vet hva man ender opp med :P 

Har dere ingen nå? Hvilke raser står du mellom da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...