Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, Mud skrev:

Så klippet. 

Jeg håper det gikk bra med bikkja :( Og at noen stoppet og tok seg av den. 

 

1 time siden, Justisia skrev:

http://www.tv2.no/v/1045176/

OPPDATERING: Hunden skal etter forholdene ha det bra, men har ifølge rapportene hjulmerker over magen etter krasjen. Hunden har også kommet til rette hos til eier igjen, etter å ha blitt borte etter velten.

Godt fikk ganske vondt imeg en stund. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

55 minutter siden, Mud skrev:

Nei altså, jeg tror liksom at folk er glad i bikkjene sine liksom :blink:

Du er jo så voksen nå at du burde ha skjønt at 70% av alle hundeeiere er hjernedøde :aww:            :lol: 

Har jeg spist is... hjemmelaget is... med pepperkaker og rørte tyttebær. Snadder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Siri skrev:

Du er jo så voksen nå at du burde ha skjønt at 70% av alle hundeeiere er hjernedøde :aww:            :lol: 

Har jeg spist is... hjemmelaget is... med pepperkaker og rørte tyttebær. Snadder :D

Jeg skjønte det kjapt nok til at jeg ikke orket å prøve å forklare de betydning av ordet båndtvang,  at det er ulurt å la bikkja løpe bort til hunder i bånd etc :P

 

Pepperkaker og rørte tyttebær? ? :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av guttene sa i stad at vi skal kjøpe hund! Ja, det skal vi, men så måtte jeg forklare at vi må vente litt, for hunden vår er inni magen til mammaen sin ennå. Og det forsto de som at det er JEG som har den i magen, og snakker om at de også skal spise babyhund... Ja... Var kanskje litt tidlig å forklare dette her. 

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

En av guttene sa i stad at vi skal kjøpe hund! Ja, det skal vi, men så måtte jeg forklare at vi må vente litt, for hunden vår er inni magen til mammaen sin ennå. Og det forsto de som at det er JEG som har den i magen, og snakker om at de også skal spise babyhund... Ja... Var kanskje litt tidlig å forklare dette her. 

:lol::lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
1 time siden, BareLinn skrev:

Vet det er noen oppdrettere her inne.. 

Når man har et valpekull på 14 dager..

Reiser man da ifra de en hel dag,med kun et eller kanskje to tilsyn?

Arbeidsdag ja så lenge alt funker med tispen. 

Spørs hva du mener med tilsyn også. Min har gjerne hatt tilsyn på 1-2 timer midt på, om ikke mer noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt altfor mye snop i Sverige idag... Også har jeg fått hilst på C igjen :lol: Han var jo hjemom en tur inatt, men jeg sov når han kom og når han dro :P 

Men jeg har hatt orden i oppvaskmaskina hele uken, den ene dagen han er hjemme klarer han å sette suppeskåla ytterst, han får det absolutt ikke inn i hodet at vi begynner å stable innerst :lol:

Digg at streiken er over og, selv om jeg ikke er helt klar for å jobbe på mandag. Men det er bedre enn å sitte streikevakt! Jeg har bare blitt så godt vandt med fri nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Må ikke selge sønnen din vet du.

Skal du kjøpe lapphund?

Joda han gikk på billigsalg hehe. Det er sønn som lurer på om han skal kjøpe seg en lapp og Vintervidda har alle lapphundrasene så det er jo lurt å se dem sammen og han likte best de Finske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mud skrev:

Jeg skjønte det kjapt nok til at jeg ikke orket å prøve å forklare de betydning av ordet båndtvang,  at det er ulurt å la bikkja løpe bort til hunder i bånd etc :P

:lol: 

34 minutter siden, Mud skrev:

Pepperkaker og rørte tyttebær? ? :blink:

Pepperkaker og rørte tyttebær i is... kjempegodt sjø :D. Det er Siri Spesial, det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

:teehe:

Egentlig prøvde jeg å sette inn en videosnutt fra FB. Symras ti grandnevøer og -nieser på åtte uker på sin første skogtur. Men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det så den ble dere snytt for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Egentlig prøvde jeg å sette inn en videosnutt fra FB. Symras ti grandnevøer og -nieser på åtte uker på sin første skogtur. Men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det så den ble dere snytt for gitt.

Du bare kopierer linken rett inn og trykker enter.

Nå er småttingene plassert i bingen for natta, så nå skal vi andre også tusle i seng :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Egentlig prøvde jeg å sette inn en videosnutt fra FB. Symras ti grandnevøer og -nieser på åtte uker på sin første skogtur. Men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det så den ble dere snytt for gitt.

Ååååja :D 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

-PAXP-deijE.gif

:teehe::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...