Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva feiler det folk? Stjålne pingvinunger


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men folkens, det er ikke russen som har gjort noe galt her, det er fire idioter. På samme måte som det ikke er muslimer som er terrorister eller mannfolk som voldtar. Just sayin'

De fleste voksne mennesker har vel vært russ uten å gjøre så dumme ting... Dette er en gjeng drittunger uten dømmekraft, med eller uten russedrakt. Det var 30 russ som lette hele natten etter pin

Jeg synes russen burde få en unnskyldning.. Ja, de har vært korttenkte, men de innrømte feilen sin og vært ærlige.. Dyreparken burde ha vært sikker i sin sak før de begynte å anklage noen for stjeling

Guest Belgerpia

Jeg kjenner bare at jeg blir utrolig lei meg, hva i ******* er feil med disse menneskene?

Det ville vært til pass for dem om de ble utestengt fra skolen og ikke fikk ta eksamen, anmeldt for tyveri, dyremishandling og forsøk på å hindre etterforskning. Klekkelige bøter og noen måneder i fengsel ville vært helt på sin plass.

Ondskapsfulle djevelunger. Juling skulle dem hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Skolen har vel ikke så mye med saken å gjøre, men tyveri og alvorlig dyremishandling bør de ihvertfall straffes for :o

Om skolelever flyr rundt i fylla iført klovnedrakt og overlater uskyldige dyr i en hjelpesløs tilstand. Samtidig reklamerer for skolen på ryggen så har det vel i høyeste grad en viss relevans. Om dette er 7 brødskaller fra 7 forskjellige skoler så er en kollektiv avstraffelse kanskje litt verre men om disse kommer fra samme skole burde det få konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om skolelever flyr rundt i fylla iført klovnedrakt og overlater uskyldige dyr i en hjelpesløs tilstand. Samtidig reklamerer for skolen på ryggen så har det vel i høyeste grad en viss relevans. Om dette er 7 brødskaller fra 7 forskjellige skoler så er en kollektiv avstraffelse kanskje litt verre men om disse kommer fra samme skole burde det få konsekvenser.

På en skole jeg jobbet på gikk en russegjeng for langt med en "skøyerstrek". Rektor hadde faktisk guts nok til å utvise hele gjengen. Selvfølgelig ble det ramaskrik (både fra foreldrene og enkelte lærere), men rektor stod på sitt og argumenterte med at dette var gjort på vei fra skolen, med base i en russebil påskrevet skolens navn. Enden på visa ble (hvis jeg husker rett) at de fikk gått opp til eksamen, men de gikk glipp av all den eksamensforberedende undervisningen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

På en skole jeg jobbet på gikk en russegjeng for langt med en "skøyerstrek". Rektor hadde faktisk guts nok til å utvise hele gjengen. Selvfølgelig ble det ramaskrik (både fra foreldrene og enkelte lærere), men rektor stod på sitt og argumenterte med at dette var gjort på vei fra skolen, med base i en russebil påskrevet skolens navn. Enden på visa ble (hvis jeg husker rett) at de fikk gått opp til eksamen, men de gikk glipp av all den eksamensforberedende undervisningen.

Opplagt at denne russens skjebne hviler på rektor og skoleadmin.

Men folkens, det er ikke russen som har gjort noe galt her, det er fire idioter. På samme måte som det ikke er muslimer som er terrorister eller mannfolk som voldtar.

Just sayin'

Hvor sannsynlig finner du det at den nøyaktig samme gjengen kunne gjort dette i fjor eller vil møtes igjen neste himmelsprett for å gjøre faenskapet?

7 russ iført russeklær midt på natta på ett russearrangement kan ikke bortforklares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplagt at denne russens skjebne hviler på rektor og skoleadmin.

Hvor sannsynlig finner du det at den nøyaktig samme gjengen kunne gjort dette i fjor eller vil møtes igjen neste himmelsprett for å gjøre faenskapet?

7 russ iført russeklær midt på natta på ett russearrangement kan ikke bortforklares.

Jeg skjønner ikke innlegget ditt. Mener du at vi bør ta avstand fra alle menn og synes at de er noen griser fordi det ikke kan benektes at det er menn som voldtar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste voksne mennesker har vel vært russ uten å gjøre så dumme ting...

Dette er en gjeng drittunger uten dømmekraft, med eller uten russedrakt.

Det var 30 russ som lette hele natten etter pingvinungene, 7 som brøt seg inn på akvariet.

Hvem er representativ for russen?

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg skjønner ikke innlegget ditt. Mener du at vi bør ta avstand fra alle menn og synes at de er noen griser fordi det ikke kan benektes at det er menn som voldtar?

Kvinner voldtar også, menn bør ta avstand fra kvinner.

Jeg skjønner ikke innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Er du seriøs @Joachim ? Hva 7 russ foretar seg er representativt for alle russ?

Har da aldri sagt det er representativ for alle russ. Men at dette er ett resultat av ett russearrangement er det vel liten tvil om.

bill.mrk: seriøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Er det? Hvor mange andre russearrangement har hatt lignende utfall?

Akkurat nå snakker vi om dette gjør vi ikke?

Redigert, siden du spør. Ikke nødvendigvis lignende dyremishandingssaker men andre grove saker ja. For eksempel voldtekt.

Så vidt meg bekjent har ingen andre arrangement samme hyppighet av voldtekt.

Endret av Kåre Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...