Gå til innhold
Hundesonen.no

Mye *billigbillig* utstyr selges i Trondheim


Recommended Posts

Rosa - troll med fargekoden "hvit" (du finner målene på trolls hjemmeside :)

Den til 50,- troor den er fra seleverkstedet, fant ikke noe størrelse.. Men passer hund på 20 kg :)

Den siste nomesela - @Christine vet du størrelse?

Den siste nomeselen fra Manmat er brukt på liten huskytispe på ca 18 kg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen?

Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter?

Kanskje den passer Taco :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det skal vi!

Da tar jeg den med til rallystevne

Gjør det du, så legger jeg sela i bilen Både skinnselen og komteselen er brukt på setter på 20kg. Skinnselen er det dog noen som har meldt interesse for- og vil prøve, om den ikke blir solgt ska

Posted Images

Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen?

Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter?

Kanskje den passer Taco :)

Det er den her du mener ja? Mål kommer i morgen :ahappy:

Får ikke til å redigere noen innlegg men den rosa nomeselen og slalåmen er solgt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den her du mener ja? Mål kommer i morgen :ahappy:

Får ikke til å redigere noen innlegg men den rosa nomeselen og slalåmen er solgt nå :)

Ja det er den- om det ikke finnes noe str på den Og str skjema på manmat sidene?

Jeg er på sporkurs i hele morgen, men sjekker her når jeg kommer hjem. Er interessert i selen om den ser ut til å passe Taco :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den- om det ikke finnes noe str på den Og str skjema på manmat sidene?

Jeg er på sporkurs i hele morgen, men sjekker her når jeg kommer hjem. Er interessert i selen om den ser ut til å passe Taco :)

Vi er på stevne i morgen vi også- så jeg antar at vi har målene på selen klare til kvelden :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen?

Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter?

Kanskje den passer Taco :)

Håper jeg har målt rett nå :lol:

Halsåpning: 20 cm

Kryss på brystben til løkkefeste: 65 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har målt rett nå :lol:

Halsåpning: 20 cm

Kryss på brystben til løkkefeste: 65 cm

Æsj!

Den kan være lang nok, men alt for liten i halsen :icon_cry: Selen jeg har her er 25 cm Midt på krysse på skulderen til midt på krysset som er på brystbensspissen, og den er for liten den også :hmm:

Takk for at du målte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Æsj!

Den kan være lang nok, men alt for liten i halsen :icon_cry: Selen jeg har her er 25 cm Midt på krysse på skulderen til midt på krysset som er på brystbensspissen, og den er for liten den også :hmm:

Takk for at du målte :)

umh, kan du prøve å forklare nøyere hvor og hvordan du har målt? Kanskje intr, men skjønner ikke helt :P

Kan ta bilder av hvor jeg har målt i morgen, slik at du får se, og @AussieAllTheWay ser om jeg har målt riktig i forhold til hennes ønsker :P

Den der hurtta dressen det et sånn fleecedress sant? Isåfall tar jeg gjerne den også. :)

Jepp! Den er for stor for mine, men tipper den passer Varga. Ikke solgt enda, så vil du ha den er den og det andre ditt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta bilder av hvor jeg har målt i morgen, slik at du får se, og @AussieAllTheWay ser om jeg har målt riktig i forhold til hennes ønsker :P

Jepp! Den er for stor for mine, men tipper den passer Varga. Ikke solgt enda, så vil du ha den er den og det andre ditt :)

Hmm, tenkte på valpis jeg, Varga brukter str 65, hvor lang er dine i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm, tenkte på valpis jeg, Varga brukter str 65, hvor lang er dine i ryggen?

Mine bruker 55. Mener det passer i rygg, men er litt for stort ellers. Kan dobbelsjekke i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...