Gå til innhold
Hundesonen.no

Mykje nytt hundeutstyr selges, 30-70 % rabatt av nypris (frå dyrebutikk).


Veromob
 Share

Recommended Posts

 

Så 146 kr. for dekkenet? (Beklager at jeg er treig – jeg har levd i en tåkedott i dag  :lol: ) Hvis ja, så vil jeg gjerne prøve det på hunden min, han er whippet i øvre sjiktet av standarden på str. Vi bor i Bergen og jeg forstod det slik at du skulle hit i morgen?

Ida er nok ikke 65 i ryggen en gang :) Tipper det blor for stort :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare dekkenet der som var noe vi trengte og som passet :P Hehe.

Da møter jeg deg gjerne i morgen mellom 10 og 14. Er det noe sted/tid som passer bedre for deg enn andre? Jeg kan møte dere på togstasjonen feks, der er det lett å parkere.

Skal berre gå å dille litt i morgo me. Men kl 10 hadde vært greit for min del. Togstasjonen funker fint :)

Det er ganske smalt dette dekkenet iallefall, 65 i ulldekken ville ikkje funka på whippet i heile tatt, det er svært ;) (vurderte whippet/mynder sjølv, så har til og med myndebånd liggende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal berre gå å dille litt i morgo me. Men kl 10 hadde vært greit for min del. Togstasjonen funker fint :)

Det er ganske smalt dette dekkenet iallefall, 65 i ulldekken ville ikkje funka på whippet i heile tatt, det er svært ;) (vurderte whippet/mynder sjølv, så har til og med myndebånd liggende).

Så det du sier er at det er mulig det passer, altså? :P Kl 10 er jeg mest sannsynlig i koma. Type snorkende, altså. Går det bra om vi sier noe på to? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at det er mulig det passer, altså? :P Kl 10 er jeg mest sannsynlig i koma. Type snorkende, altså. Går det bra om vi sier noe på to? :lol:

Jepp eg trur/håpe det kan passe, hadde det vært ulldekkenet til richo (har det til min) så hadde eg ikkje giddi tatt det med ein gong, det er giga, eg tenkte sjølv at dette kunne passe ein whippet hann, berre fordel om det er litt langt, det er evt mage reima eg tenker litt på, om den kanskje kjem borti snoppen, men me prøver det og so ser me :)

Det går bra, toget ho eg reiser med skal ta heimatt går 13.59, eg rekner med at me tar det samme toget. Så feks 13.40? Liker å ha litt god tid når har med kvalp inn på toget :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp eg trur/håpe det kan passe, hadde det vært ulldekkenet til richo (har det til min) så hadde eg ikkje giddi tatt det med ein gong, det er giga, eg tenkte sjølv at dette kunne passe ein whippet hann, berre fordel om det er litt langt, men me prøver det og so ser me :)

Det går bra, toget ho eg reiser med skal ta heimatt går 13.59, eg rekner med at me tar det samme toget. Så feks 13.40? Liker å ha litt god tid når har med kvalp inn på toget :)

Det er en deal :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

( @Tuva Tror denne damen ikke har det i bilen eller i poser gjemt unna foreldrene :sleep: )


Lykke til med salget :) Mye fint, men det meste for lite og dessuten så må det være to av ting. Jeg stasher ikke opp en av fefferene, mens den andre må gå rundt med ett møkkete og surt halsbånd. Det hadde vært en skandale!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

( @Tuva Tror denne damen ikke har det i bilen eller i poser gjemt unna foreldrene :sleep: )

Lykke til med salget :) Mye fint, men det meste for lite og dessuten så må det være to av ting. Jeg stasher ikke opp en av fefferene, mens den andre må gå rundt med ett møkkete og surt halsbånd. Det hadde vært en skandale!

Takker :) I skuffer under senga og boden ligger det meste ;) Den ser eg hadde eg hatt to måtte dei hatt lik stil og nytt begge. Ein del har eg to av halsbånd og seler. Men kanskje ikkje som er stort nok til dine ;)

Jeg kjøper gjerne det dekkenet i 65 cm om det ikke blir solgt etter prøving i dag. Bare send meg en pm.

Pm sendt ;)

Vil gjerne ha selen på bilde 38, og dekkenet på 49.

Må sendes.

Den er god :) Send meg gjerne ein pm. Med adresse og slikt.

Eg har no skrevet reservert på det som folk ønsker.

PS!! Eg har no lagt ut meir, frå bilde 54 er ting eg har lagt ut no, ein del som var tiltenkt min men han blei 15 uker før eg henta han og dermed allerede for smått. Pluss litt eg sikkert ikkje får bruk for ;)

I tråden til valpen min på dei fyrste bildene har han på seg ett blått hurttadekken i str 30 som alt var knapt når eg henta han, det er kun brukt ei uke, dette vil eg nok og selge eller bytte i større då han har vokst frå det. Eg legger det ikkje på finn, ettersom det er kun nytt i annonsa mi.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkise dekkenet du tenker på? Hvilken pris tenker du på det? :)

Nei det som er blå, som han har på i den fyrste posten i tråden han (dei øverste bildene). Det turkise/sjøgrønne er 36 cm og passer heldigvis endå, han fekk mange blikk og kontakt med folk, med det på i Bergen sentrum i dag :) Sjarmtrollet mitt :)

Angrer litt på at ikkje eg kjøpte ett som passer når han er voksen og, han kler den fargen så godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for den rosa selen i L med dødningshode på? Sto bare nyprisen, ikke hva du skulle ha for den. Om du ikke skal ha nyprisen da ;)

RED: Den er vel det eneste som passer schäferen, hehe. Menneh hvor brede er reimene på den i L? Føler alt sånt er så smaaaalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for den rosa selen i L med dødningshode på? Sto bare nyprisen, ikke hva du skulle ha for den. Om du ikke skal ha nyprisen da ;)

RED: Den er vel det eneste som passer schäferen, hehe. Menneh hvor brede er reimene på den i L? Føler alt sånt er så smaaaalt :P

Det som det kun står nypris på og ikkje noe om rabatt er det halv pris på, nyprisen på denne er 603, så 300 kr. Målte no den er 2,5 cm brei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det som er blå, som han har på i den fyrste posten i tråden han (dei øverste bildene). Det turkise/sjøgrønne er 36 cm og passer heldigvis endå, han fekk mange blikk og kontakt med folk, med det på i Bergen sentrum i dag :) Sjarmtrollet mitt :)

Angrer litt på at ikkje eg kjøpte ett som passer når han er voksen og, han kler den fargen så godt ;)

Jeg hadde håpet på det turkise, jeg har beundret fargen på det siden jeg så det. Og det hadde passet så fint til rukka-båndet Milo har i samme farge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet på det turkise, jeg har beundret fargen på det siden jeg så det. Og det hadde passet så fint til rukka-båndet Milo har i samme farge :lol:

Det skjønner eg godt! ;) Det hadde nok passet fint til ja, Neville har og sele og leiebånd i nesten samme farge frå rukka. Det er ikkje 30 som det blå då, men 36 cm, å eg har ikkje bestemt meg endå for om eg skal selge det når han har vokst ut av det, eller om eg skal ta vare på det ;) Liker det så godt så må se det litt an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ulldekkenet i 30cm solgt? Hvis ikke vil jeg gjerne ha det ^_^

Det er ikkje solgt :) Send gjerne pm med adr. Og skriv der og kva du vil ha. (Det er ein del som er reservert no så litt lettere om det står på pm og kva folk vil ha) ;)

(Av ein eller annen grunn tar den ikkje oppdateringen når eg skriver reservert på det på finn no, men eg skal prøve seinere, dette er berre så ikkje andre ønsker det samme, og eg har kontroll).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Reiser til Notodden i morgo, og skal væra der i helga sånn om noen som bur i nærheten der vil kjøpe noe. Må evt ha beskjed innen i morgo tidlig då eg kun tar med om noen vil kjøpe noe. Ellers så sender eg og sjølvsagt :) Tenkte berre om noen vil prøve eller spare porto :)

Gir ekstra rabatt jo meir ein kjøper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Då har eg oppdatert annonsen med prisen det selges for, istadefor prosent avslag då det er lettere for kjøper å se prisen med ei gong. (fått ein del spm. om pris når hadde prosent). Har og i samme sleng satt ned prisene på det meste :)

Pruting er tillat, spesielt ved kjøp av fleire ting :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53555452&searchclickthrough=true&searchQuery=53555452

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter halvstrup orange halsbånd, hadde du det i både 50 og 55? Må være likt vet du :sleep:

Jepp, eg har fleire i både 50 og 55 i denne :)

Ja det skjønner eg godt ;)

Eg har ikkje så mykje likt til store hunder desverre, men har noko, rosa selen med dødninghoved har eg nok 2-3 seler av kvar str. (Får ikkje sjekka antal nett no) altså både i m og l, samt akuratt samme selen og samme mønster men i grå i str m. Bilde nr 41 har eg og to av, str L begge. Å ruffwear skoa har eg to pakker av i str L, eine pakka har eg lagt vekk til seinare, men eg trur ikkje bullen får so store labber desverre så den kan evt. selges om noen ønsker to pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...