charlotte Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Det finnes sikkert en tråd fra før av men jeg gadd ikke lete. Det er sikkert flere som har bilder av sin gamle hund, er noe spesielt med gråneser Her er Lisa, både valp og 10 år gammel 13 Siter
Mud Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Jonas. Fyller 17 i februar. 15 Siter
Benedicte Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Verdens beste 12 år gammel 15 Siter
Gjest Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Verdens beste 12 år gammel Dronninga Siter
Ane Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 13,5 år Leker med ball på filmen 14,5 år gammel 13 Siter
Stine Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Jeg elsker gamliser Så fortsett med å vise bilder Siter
Snøfrost Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Så mange fine gamlinger! Gleder meg til jeg kan melde inn hundene her. Gamle hunder har noe spesielt. Men eldste er 6,5 så det tar litt tid Siter
Meg Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Dette er min eldste, straks 11 år gammel. I høst har hun vært mye syk, blandt annet livmorbetennelse. Men etter operasjon er hun friskere og piggere enn noen gang. 14 Siter
Pingo Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Gamlemor Csipisz <3 Bilde over er tatt i sommer, 14,5år Fineste gamlemor blir 15 i januar. 13 Siter
Orca Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Så koselig tråd Dixie, 11 år, blanding av cocker spaniel og noe ukjent: 11 Siter
Mumle Mu Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Salo, 13 år gammel Stina, 10 år 11 Siter
jaktlykke Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Vet ikke om Amigo er gammel nok jeg til å være med i veteranklubben Han er litt mer enn 9,5 år - blir 10 om et par måneder. 11 Siter
Benedicte Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Glemte at jeg har to veteraner Tia, 8 år Det er helt utrolig, hun som er så gal! 7 Siter
Orca Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Så gøy å se så mange flotte gamlinger! Blir deres fortsatt brukt til det dere tidligere har brukt den til eller er den pensjonert, lever et rolig liv som selskapshund eller? Jeg synes det er så interessant at Dixie nesten har mer futt nå enn noen gang tror jeg, har blitt interessert i konkurranse igjen jeg, på hennes eldre dager. Men er det nå hun egentlig burde vært pensjonert fra den slags? Siter
Artemis Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Jeg elsker når det kommer gamle hunder inn på dyreklinikken. Er liksom noe flott og verdig over dem. Selv har jeg ikke noen gamle hunder nå, så jeg får kose meg med deres bilder enn så lenge. Siter
Caroline Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Saeta blir 10 til våren, bildene her er fra hun er 9-9,5 år. 8 Siter
Mardina Skrevet 17. November 2014 Rapporter Skrevet 17. November 2014 Dina, ca 12 år på begge bildene. Hun ble aldri grå noen steder, men hun ble noe blassere i fargene med årene. Muligens også fordi jeg klippet og ikke trimmet henne de siste årene.... Ble avlivet ikke lenge etter disse bildene er tatt... Herregud, som jeg savner den bikkja.... 6 Siter
Meg Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 mange fine veteraner angående min, hun går ikke som trekkhund. HUn var aldri noen bra trekkhund, ei heller bra bygget, men det er min kjære hund, og hun blir. Jeg har dog en på 9,5 år som går i full trening (MD) så lenge han går bra og er glad og fornøyd. Har også en åtteåring som går i full trening. 2 Siter
ToneS Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Veteraner Det er noe spesielt med disse gamlingene altså. Her er min oldis, 12 år: Bildene er tatt i sommer. Maja blir brukt til det hun alltid har blitt brukt til, familiehund og turkamerat 5 Siter
Guest Klematis Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Erica blir 8 år i januar. Siter
HHH Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Mine veteraner Ferro som blir 10 år: Rottman som blir 9 årRottman bakerst, og Casper på 7 år først 7 Siter
Guest Jonna Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Blaze, vil bli 11 år mars 2015. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.