Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Valpefrøken :wub:

Yarinia Stepowy Goniec fra Polen. 5,5 mnd gammel liten bomullsvalp :) Litt slitsom men fryktelig søt og trygg på folk

10960075_993793740634162_812450456762248

Hun så god og myk ut :wub:

Jeg er såå spent på om det kommer valp til meg altså. Har et par jeg følger med, men har ett førstevalg enn så lenge. Men jeg skal jo ha litt flaks også, skal være nok tisper og nok valper generelt :P

Hvilken rase skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bitteliten Håper hun ikke blir stor til slutt heller. Fin alder å få dem på, er i stand fysisk ihvertfall til å holde seg noen timer og stor nok til å tåle være ute med de store guttene. Kan gå i bånd og veldig trygg på de store guttene. Det tyder jo bra med tanke på hvor stort oppdrett hun kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg ikke holde meg mer! Om drøye to mnd kommer det valpespam fra denne kanten også, og dette har vi ventet på såå lenge! Rasen har jeg sett meg ut for lenge siden, men tidspunktet for anskaffelse kom tidligere enn jeg hadde trodd. Siden jeg hadde innbilt meg at jeg skulle bli pensjonist først, så er det ganske mye før tiden. Og så helt ulik den forrige her blir den heller ikke... :wub:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg ikke holde meg mer! Om drøye to mnd kommer det valpespam fra denne kanten også, og dette har vi ventet på såå lenge! Rasen har jeg sett meg ut for lenge siden, men tidspunktet for anskaffelse kom tidligere enn jeg hadde trodd. Siden jeg hadde innbilt meg at jeg skulle bli pensjonist først, så er det ganske mye før tiden. Og så helt ulik den forrige her blir den heller ikke... :wub:

Så spennende da! Men det er dårlig gjort å si A men ikke B. :P

Har dere springerne og cairn terrieren fremdeles? Lenge siden jeg har sett deg her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hvilken oppdretter har du sett deg ut? :)

Gleder meg! Er såå spent at jeg dauer. Har også så dårlig trua at jeg jobber med plan B :P vil ikke jinxe, tidligst en hel mnd enda til valpene blir født, så jeg sparer på overraskelsen. Prøver å ikke bli for gira, så jeg ikke blir så skuffa :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Er såå spent at jeg dauer. Har også så dårlig trua at jeg jobber med plan B :P vil ikke jinxe, tidligst en hel mnd enda til valpene blir født, så jeg sparer på overraskelsen. Prøver å ikke bli for gira, så jeg ikke blir så skuffa :P

Spennende :D

Skal følge med her altså, driver å kikker litt på labbisoppdrettere selv nemlig :P Blir ikke i år på meg da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Men det er dårlig gjort å si A men ikke B. :P

Har dere springerne og cairn terrieren fremdeles? Lenge siden jeg har sett deg her inne. :)

Spennende ja! :D Du skjønte vel at jeg venter på en borzoi? Springer har jeg enda, men bare en og hun blir ti år til sommeren. Den andre og cairn terrier'n bor hos noen andre, og har det som plommen i egget der.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja! :D Du skjønte vel at jeg venter på en borzoi? Springer har jeg enda, men bare en og hun blir ti år til sommeren. Den andre og cairn terrier'n bor hos noen andre, og har det som plommen i egget der.

Åååh! Da du skrev "Og så helt ulik den forrige her blir den heller ikke..."så trodde jeg at du mente at den ikke ville bli så ulik din forrige hund, så jeg så for meg en spaniel av noe slag jeg! :P Så spennende med borzoi da! :)

Så kjekt at du har Tulla fremdeles(regner med at det er hun som fyller 10 :) ). Jeg glemmer aldri bildene av høydrektig Tulla i kondomdress. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Da du skrev "Og så helt ulik den forrige her blir den heller ikke..."så trodde jeg at du mente at den ikke ville bli så ulik din forrige hund, så jeg så for meg en spaniel av noe slag jeg! :P Så spennende med borzoi da! :)

Så kjekt at du har Tulla fremdeles(regner med at det er hun som fyller 10 :) ). Jeg glemmer aldri bildene av høydrektig Tulla i kondomdress. :lol:

Ser det kunne lett misforstås ja..

Tulla er det, hun begynner å bli voksen kan man vel si. Høydrektig i kondomdress er en stund siden, men det bildet sitter nok klistret på netthinna til endel enda! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :D

Skal følge med her altså, driver å kikker litt på labbisoppdrettere selv nemlig :P Blir ikke i år på meg da.

Man får masse sonenhjelp altså! Så når tiden kommer må du bare kjøre på :D Jeg har fått masse tips og hjelp her i fra. Blant annet fra stakkar Charlotte som jeg vel snart har gnagd hull i hodet på :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha fra Kazar. Det er hunder derfra som gjorde at jeg en gang for snart åtte år siden bestemte meg for at jeg ville ha borzoi da jeg passet flere derfra på hundepensjonatet.

Ah. Usalka og Borscana in Flames da? En liten redhead :) Gleder meg til å se bilder utover våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en bozoi også. Pleide å gå tur med en av naboenes røde og hvite borzoi da jeg var ca 6 år gammel. Hun var så gjennomført snill og rolig at det er vanskelig å tro. Løp, lekte og gikk overalt, med alskens forstyrrelser, og jeg kan ikke huske at hun en eneste gang trakk i båndet eller viste tegn til å ville gjøre noe annet enn å bare gå pent sammen med meg. Tror ryggen hennes rakk meg til armhulene. *gode minner*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Usalka og Borscana in Flames da? En liten redhead :) Gleder meg til å se bilder utover våren

Jepp, det stemmer. Har en pitteliten forhåpning om at det skal komme noe bittelitt mørkere, men sjansen er vel kanskje heller liten. Men hvis man kan velge etter farge, skulle jeg hatt en som var som Stravi Red Cloud, Jelistaz Thriller, Scaramella Rogelio Bielie Noci eller Kazar Qadir, den fargen er bare helt *smelt*! Det er kanskje ikke så rart at jeg liker akkurat den fargen, da det var Qadir som var en av hundene som sjarmerte meg til rasevalget.. Tror at slike ting henger i en stund. :) Bilder skal komme, og nå har jeg laget egen tråd for hundene også, så da kan ingen anklage meg for å spamme noens andre tråd med valpebilder heller! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...