Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

14 minutter siden, Anette skrev:

Dessverre kommer vi til å slutte med de, produsenten har endret oppskriften og de har blitt stein harde og vi nekter å ta de inn. Det er ikke myke godbiter lengre! Så vi selger ut det vi har igjen også blir det slutt frem til vi evnt får presset de til å endre oppskriften tilbake :)

Ånei, så kjipt! :( De er jo supre! Er de dere har inne nå harde eller myke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Er dere åpen på søndag? Og har dere flere turkise Zero dc-seler igjen? :)  husker ikke størrelsen vi kjøpte til Aron da..

Aron så en katt i dag, sela røyk.. :ermm:

Nå i helgen er vi stengt lørdag (høyst sannsynelig) og søndag pga stevne og kurs. Vet ikke når på døgnet du tenkte men jeg er hjemme fra kurs i 5-6 tiden evnt :)

Turkis uten rosa kant har jeg bare i M, L og SX. Jeg mener han skal ha SL eller S. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anette skrev:

Nå i helgen er vi stengt lørdag (høyst sannsynelig) og søndag pga stevne og kurs. Vet ikke når på døgnet du tenkte men jeg er hjemme fra kurs i 5-6 tiden evnt :)

Turkis uten rosa kant har jeg bare i M, L og SX. Jeg mener han skal ha SL eller S. 

Har du andre farger i størrelsen hans? Evt hvilke? :) 

blir utpå ettermiddagen en gang tenker jeg, litt usikker når. Skal til nannestad å massere et par hunder klokka 2 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnnChristin skrev:

Når kommer silvershadene inn igjen? Den er vel så stor at den må hentes på posten? Evt hvor har dere butikk igjen? Samboeren er j i oslo hver dag!

vi vet ikke helt, de er i posten og posten fra utlandet er ikke kjapt. Må hentes på posten ja, butikken vår ligger på Dal - rett ved letohallen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt så mye glede av den Silvershaden jeg kjøpte! Luftig og svalt i bilen når vinduene er åpne og Silvershaden dekker det meste av bilen. Veldig effektiv! (Men man må selvfølgelig sjekke med jevne mellomrom for sikkerhets skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anette skrev:

vi vet ikke helt, de er i posten og posten fra utlandet er ikke kjapt. Må hentes på posten ja, butikken vår ligger på Dal - rett ved letohallen :) 

Så langt nord er han aldri :D Da venter jeg spent på at den kommer i posten. Skal ikke på utstilling før første helga i august så håper den er kommet før da da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ganzie skrev:

Lette etter dere på Leangen på lørdag, er jeg blind eller var dere ikke der? Hadde gledet meg til å gå på et skikkelig leke- og godisbonanza:hmm::lol:

Dessverre ble det litt sykdom som satte en stopper for at vi kom :hmm: vi lover å bedre oss og prøve igjen neste år ;)

evnt tips om større stevner i trøndelag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anette skrev:

Dessverre ble det litt sykdom som satte en stopper for at vi kom :hmm: vi lover å bedre oss og prøve igjen neste år ;)

evnt tips om større stevner i trøndelag :) 

Uff da:hmm: nytt forsøk neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...