Gå til innhold
Hundesonen.no

Ymselyms! Vorsteh- oppdatering s.12


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går kveld hentet jeg han Skal være her til mandag ettermiddag så da har vi noen dager å bli kjent. Om jeg nå skulle like det jeg ble kjent med så skriver vi kontrakt i morgen. Hittil virker det vel

Huhei så lite oppdateringer!  Kua bor fortiden hos min bror.  Jeg og Ymse koser oss på fjellet!   

Posted Images

Kua er rent genial hun!

Jeg syns hun har en genial eier også. Finne på slike rariteter kl 21 på en kveld ;P

1601272_10153714509220311_42362907_n.jpg

Er ikke dette beviset for alle som tror at rotter bare er til pynt! haha. Fryktelig søt :D Jeg bruker samme sela til kjettingtrekk på rotta m, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette beviset for alle som tror at rotter bare er til pynt! haha. Fryktelig søt :D Jeg bruker samme sela til kjettingtrekk på rotta m, hehe :P

Mer bevis på det samme!

Skulle gå en rolig kveldstur på den opptråkkede stien i skogen. Jeg har bare på meg olabukse og jaktstøvler (ikke kjempehøye) så akkurat kledd for kveldens aktiviteter var jeg ikke.

Vi tusla oppover og jeg ser ferske rådyrspor. Setter Kua på sporet og vi sporer lenge i dypsnøen, sikkert en km. Der finner vi dagleie og Kua gikk bananas. Vi fulgte spor videre før mor ble veldig kald på leggene. Så snudde vi og fant harespor, det fulgte vi til vi kom opp på en sti igjen. Kua syns det var veldig dårlig gjort av meg og ta henne av spor og hun kikket bakover mang en gang før hun fant en spennende pinne.

1453415_10153732546125311_603262413_n.jp

Hunden uten navn på trening, sukk han er søt :D

1600026_10201702268171016_97727947_n.jpg

1608612_10201677064500940_276050676_n.jp

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hehe jeg har vel ikke enerett på det navnet :) Selv om jeg fortsatt mener Kondis hadde vært et genialt navn til en vorsteh :lol: Ymse sier hei til sin navnebror (så langt den eneste jeg vet om)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hentet jeg han :) Skal være her til mandag ettermiddag så da har vi noen dager å bli kjent. Om jeg nå skulle like det jeg ble kjent med så skriver vi kontrakt i morgen. Hittil virker det veldig bra! )

Han er rolig, bedagelig og lykkelig! Han er veldig glad, elsker å ligge på fanget og er generelt lydig og enkel:) Avknappen virker både av egen maskin eller om man får beskjed om det. I natt sov han stort sett oppå meg.. :P

Blir spennende å se hva som bor i han!

Noen halvcrappy bilder fra idag :)

DSC_0207_zps7bc9f08c.jpg

DSC_0199_zps8ec65b91.jpg

Snuuusleppe!

DSC_0194_zps89c510cf.jpg

DSC_0186_zps0704ecd3.jpg

DSC_0123_zps00c67ed7.jpg

DSC_0115_zps504d703d.jpg

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...