Jump to content
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!

Recommended Posts

Hva har jeg gjort nå da. Skal møte ei venninne for å se "mama" på kino i morgen. Mitt forslag, og jeg takler virkelig ikke skrekkfilmer. :P

Guest Christine
Hva har jeg gjort nå da. Skal møte ei venninne for å se "mama" på kino i morgen. Mitt forslag, og jeg takler virkelig ikke skrekkfilmer. :P
:lol: Sendte deg mld på face, men i tilfelle du ikke ser den: Si i fra om du er gira på tur i løpet av dagen :D

Jeg vil klippes. Mit hår er ikke rigtig langt, men det ser ikke vildt godt ud. Jeg tror, at det skal være kort ala Michelle Williams

michelle-williams-300.jpgBlue+Valentine+Photocall+63rd+Cannes+Fil

• Like 6

Guest LXT

Snart lunsj! :drool:

Å nei, fillern. Det er fredag og da er det ikke lunsj før 12 :|

Edited by LXT

Forumet fortsetter under annonsen

Skal jeg dusje litt og pakke resten til helga da.... Og æsj, Christian er "seint" hjemme i dag (sånn ca rundt klokka 17) da blir det avreise seint og vi er fremme seint :( Jaja, vi skal jo ikke rekke noe så.

Æsj, spådd regn i morgen. Kjedelig når jeg er med å arrangere stor utendørs utstilling. Får håpe værgudene er litt snille med oss. Skal stille Dirk og håper på siste certet. Rigging i kveld og hele morgendagen går til utstilling. Blir nok utladning på søndag. Og så er det bare å lade opp til arrangere ny utstilling 25.mai

Ja ja, ledigang er roten til alt ondt, så viktig å ha noe drive med hele tiden .....

Æsj, spådd regn i morgen. Kjedelig når jeg er med å arrangere stor utendørs utstilling. Får håpe værgudene er litt snille med oss. Skal stille Dirk og håper på siste certet. Rigging i kveld og hele morgendagen går til utstilling. Blir nok utladning på søndag. Og så er det bare å lade opp til arrangere ny utstilling 25.mai

Ja ja, ledigang er roten til alt ondt, så viktig å ha noe drive med hele tiden .....

Satse på at det regnet holder seg vekke! Får ikke lov å regne.

Etterpå er det jobb og så kommer A, og vi har begge fri hele helgen! Lykke :D Får pakke litt da, siden vi blir hos svigers i helgen og ikke her :)

• Like 3

Bergensernes innstilling i dag:

533750_10200515214957137_755878393_n.jpg

Været har vel skiftet fra snø til regn nå da, men likevel :gaah:

• Like 7

Hvor får man kjøpt sånne? :lol:

Ser du fant ut, men siden jeg quoten er her så har etsy.com også mange forskjellige.

Bil er i orden, nytt regntøy hentet på posten, nytt sengetøy kjøpt greit med mer enn 1 sett liksom, ulempen med og kjøpe ny dynestørrelse, men det er verdt det altså, dobbeldyne er <3, to stk sammenleggbare campingstoler, hårfargekjøpt samt noe småtterier. Nå er det frokost, hive seg i dusjen, luftetur og kurs :)

Guest LXT

Hurra for kooikerblaninger. Mix og match, velg deg de du vil ha og putt dem sammen i en hund. Da får du alt du ønsker deg!

Rasehunder er jo ikke noe friskere enn blandingshunder uansett. Man hører jo om sykdom både her og der. Mens blandingshunder hører man aldri er syke!

:getlost:

Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for at jeg skulle være hjemme i helga og lese til eksamen.. Nå derimot, etter pinnedyra har hatt sisten med hesten, så drar jeg hjem til mamma og benytter muligheten for jordeløping der..

Jeg kjenner at jeg blir noget stresset når en kaldblods og to whippeter har sisten og INGEN av de tre vil høre.. Tilslutt fikk jeg ropt inn hesten da.. Ironisk nok! Enda mer ironiske er at det er kun hesten de er slik med :gaah:

• Like 1

Det gikk MYE bedre hos veterinæren i dag :ahappy: Vi slapp å gi henne beroligende, Blondie fikk lov å være på gulvet istedenfor bordet mens veterinæren fjernet røret i magen :ahappy: Så nå har jeg en happy hund hjemme som er glad for at det ikke var like ille hos veterinæren denne gangen :) Alle på kontoret der syns Blondie er sååå glad :D

• Like 5

Haha, vi har tydeligvis hatt flere annonser på Finn ute de siste to årene :lol: Joda, Christian har vel annonsert noen fortelt til campingvogn og et par biler kanskje, men jeg har da aldri hatt noen hunde annonser ute. Djeez...

Er jeg veldig glad for at man har en Margrete :hug:

Kjekt med slike når ting rundt enn er litt tungt.

.. så spiser jeg wok

• Like 5

Ser du fant ut, men siden jeg quoten er her så har etsy.com også mange forskjellige.

Bil er i orden, nytt regntøy hentet på posten, nytt sengetøy kjøpt greit med mer enn 1 sett liksom, ulempen med og kjøpe ny dynestørrelse, men det er verdt det altså, dobbeldyne er <3, to stk sammenleggbare campingstoler, hårfargekjøpt samt noe småtterier. Nå er det frokost, hive seg i dusjen, luftetur og kurs :)

Forresten, du har skikkelig flott farge på håret, synes jeg! :ahappy:

Har dyp medfølelse til de som opplever snøvær i dag. Jeg kjenner jeg er glad for at det kun er fare for regn her :P Føler det er en del jeg burde ha gjort, men orker ikke, så da legger jeg meg litt på sofaen med bena høyt igjen. Venting er ikke noe for meg.

Nå blir jeg sint! ***** idioter som slenger ut av seg at jeg produserer kull på kull med masse innavl! Jeg har hatt ett kull med en % på 0.195!!!

Guest LXT

.. så spiser jeg wok

Uff da :hug:

.. så spiser jeg wok

Åååå det var hyggelig sagt det Anette! :cry: Takk for tilliten du gir meg, overraskende og utrolig godt!

• Like 2

Nå blir jeg sint! ***** idioter som slenger ut av seg at jeg produserer kull på kull med masse innavl! Jeg har hatt ett kull med en % på 0.195!!!

Bare be de å bevis det :-) sånt stopper fort av seg selv hvis noen gidder å sjekke..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Bare be de å bevis det :-) sånt stopper fort av seg selv hvis noen gidder å sjekke..

Heldigvis kom det noen inn med litt mer vett i skallen å sa det ;) Men han gir seg jo **** ikke...

Heldigvis kom det noen inn med litt mer vett i skallen å sa det ;) Men han gir seg jo **** ikke...

Dem er det mange av..

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• For meg er dette nok til å vurdere kastrering, ut fra bildet du skisserer.
      Det er å foretrekke at hunden er frisk, foruten trøbbel med å håndtere hormoner. 
      Man må ikke nødvendigvis ha en medisinsk diagnose for at kastrering vil være best for hunden.
      Snakk med veterinær om dette, da du uansett trenger dennes vurdering også. 

• Nå er tispa vår bare 1 år og 9 mnd, så mulig det vil bli bedre når hun blir ordentlig voksen, men vil bare lufte noen tanker her.
      Siden første løpetid har det vært en berg og dalbane med hormoner, noe som sikkert bare er å regne med med unge hunder.
      Hun venter sin fjerde løpetid nå i løpet av en månedes tid, og har altså rett over fire løpetider i året, og det synes jeg i utgangspunktet er mye. I tillegg er hun plaget med innbilt svangerskap imellom løpetidene, og plagene har blitt værre for hvert innbilte. Den siste gangen nå brukte vi Galastop, noe som minsket plagene, men de kom tilbake etter kuren. Synes i utgangspunktet ikke noe om å medisinere henne jevnlig så mange ganger i året, men det vil vi nok bli nødt til hvis hun fortsetter å være så plaget.
      Så tankene begynner å surre rundt kastrering.. Har aldri vært noe for å gjøre unødvendige inngrep, som heller ikke er risikofritt, men å se henne leve med så mye stress og uro i kroppen så ofte, gjør at jeg likevel vurderer det. Føles som vi knapt har en rolig stabil periode mellom hver løpetid og innbilte.
      Har dere gjort dere noen tanker rundt dette? Hva skal til for at dere ville vurdert kastrering av en tispe som i utgangspunktet er frisk, men er plaget ofte av hormoner?
    • Synes det er utrolig respektløst å undergrave folks frykt ved å redusere dette til hysteri. Er det rart man blir redde når ingen kan svare på hva dette er eller hvordan det spres?
    • Mitt råd når det gjelder denne sykdomshysterien er å slutte og bekymre seg med mindre hunden faktisk viser tegn til å være syk. ☺️ Ja, jeg kaller det hysteri for media har jo tatt helt av.  Her går livet sin vante gang og vi gjør akkurat som før, bortsett fra at alt av fellestreninger og samlinger er avlyst.    Ellers så kan jeg melde om at jeg har gjort det beste kjøpet noen sinne(bortsett fra å anskaffe hund da). Jeg har fått meg robotstøvsuger, og jeg elsker den.  Faktisk har foreldre og søsken kjøpt seg helt lik fordi de så hvor super min er. 😁 Bye bye hybelkaniner! 👌🏻
  • Nylig opprettede emner