Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Det er mulig, Jankaa, men jeg kjenner at jeg bare må gjøre det jeg må gjøre, sant? Jeg skal tross alt sove på natta.

Han henter seg inn på tørkestativet etterpå, det må være lov å tenke litt på seg selv noen ganger også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Barn syns jo uansett det bare er stas å snurre rundt og rundt, er det ikke det de gjør i barnehagen hele dagen da? Det trodde jeg! Kjør på med fullt program.

Jeg tenker litt på varmen, og også litt på oksygentilgangen jeg da men.. Det kan jo hende det gjør mer nytte enn skade på enkelte unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på varmen, og også litt på oksygentilgangen jeg da men.. Det kan jo hende det gjør mer nytte enn skade på enkelte unger?

Nemlig! Jeg vet det høres litt brutalt ut, men H er en type unge som trenger en omgang kokvask innimellom. Jeg pleier ikke kjøre ekstra skylling sånn til vanlig, men vi kan vel alle enes om at dette er spesielle omstendigheter.

Dessuten, han må jo lære seg overlevelsesskills på et eller annet tidspunkt. Like godt før enn siden.

Bringebærsyltetøy. Sukkerspinn. Sjokolademilkshake. Little fluffy bunnies. Eternal sunshine of the spotless mind.

I :heart: you. :kiss:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Jeg vet det høres litt brutalt ut, men H er en type unge som trenger en omgang kokvask innimellom. Jeg pleier ikke kjøre ekstra skylling sånn til vanlig, men vi kan vel alle enes om at dette er spesielle omstendigheter.

Dessuten, han må jo lære seg overlevelsesskills på et eller annet tidspunkt. Like godt før enn siden.

I :heart: you. :kiss:

:heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig tro at bikkjefolk var bedre rustet til å takle mark hos barn litt mer sånn "pytt sann, vi kjører på med en markkur" :P .

Edit: Men det ER bare eklere hos mennesker, rett og slett!

Det beviser at det er bare jeg som er ekte bikkjefolk her. Jeg synes ikke det der er noe stress, de er nesten usynlige jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:| DETTE burde vises til alle som tror de klør i eggstokkene. Jeg kjenner seriøst at det kribler på den ikke gode måten i hele meg.

Velkommen til min verden. Her er det ganske heslig og fullt av tvangstanker. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - jeg ser at jeg har vokst opp under noget rurale forhold…
Da vi hadde mark, som barn, var det aldri snakk om kur nei. Det var å legge seg over fars knær, mens mor holdt lommelykten og så plukka de bort markene som søkte seg mot lyset…..I will say no more...

Bortsett fra at det klødde noe inni hampen, et visst sted, å ha barnemark…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - jeg ser at jeg har vokst opp under noget rurale forhold…

Da vi hadde mark, som barn, var det aldri snakk om kur nei. Det var å legge seg over fars knær, mens mor holdt lommelykten og så plukka de bort markene som søkte seg mot lyset…..I will say no more...

Bortsett fra at det klødde noe inni hampen, et visst sted, å ha barnemark…

Jeg også er vokst opp med noe sånt. Tror vi fikk kur i tillegg da. Men jah.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - jeg ser at jeg har vokst opp under noget rurale forhold…

Da vi hadde mark, som barn, var det aldri snakk om kur nei. Det var å legge seg over fars knær, mens mor holdt lommelykten og så plukka de bort markene som søkte seg mot lyset…..I will say no more...

Bortsett fra at det klødde noe inni hampen, et visst sted, å ha barnemark…

For verdens papegøyebefolkning og alt som er hellig! :lol: Jeg synes mye (!!) mer synd på din far enn på deg.

Tror du at du har dem enda forresten? Kanskje du har et herlig loppesirkus av en markebestand inni deg pga Vermex-mangel. Det går lovord om deg i markejungeltelegrafen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gud jæg dævver! Kom igjen Mari, ned fra tørkestativet og fram med lykta!

Du, bare pass deg. Husk at vi kommer nedover neste uke. Tenker du trenger opplæring jeg, sånn til det blir Torgrims tur. Amenity, noen anbefalinger på lommelykt som Garmen kan forhåndskjøpe?

Dette er en god dag for babybarnetråden. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For verdens papegøyebefolkning og alt som er hellig! :lol: Jeg synes mye (!) mer synd på din far enn på deg.

Tror du at du har dem enda forresten? Kanskje du har et herlig loppesirkus av en markebestand inni deg pga Vermex-mangel. Det går lovord om deg i markejungeltelegrafen.

Nope - tror jeg utviklet min egen resistens mot barnemark. Ingen som kan passere inn i systemet lenger uten massivt å bli angrepet, drept og spist av store hvite celler - mine egne sådanne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, bare pass deg. Husk at vi kommer nedover neste uke. Tenker du trenger opplæring jeg, sånn til det blir Torgrims tur. Amenity, noen anbefalinger på lommelykt som Garmen kan forhåndskjøpe?

Dette er en god dag for babybarnetråden. :ahappy:

Bare lyset er skarpt nok og rettet rett fremover burde det gå bra. Husk å dra huden et visst sted litt fra hverandre så de ser lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, bare pass deg. Husk at vi kommer nedover neste uke. Tenker du trenger opplæring jeg, sånn til det blir Torgrims tur. Amenity, noen anbefalinger på lommelykt som Garmen kan forhåndskjøpe?

Dette er en god dag for babybarnetråden. :ahappy:

Døh, hold den trøndermarken langt unna babyen min, jeg er ikke rusta for markeplukk! Omg, det skulle vært advarsler på graviditetstester eller noe sånt.; "er du helt sikker? er du dame nok til å pelle mark, tror du?"

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope - tror jeg utviklet min egen resistens mot barnemark. Ingen som kan passere inn i systemet lenger uten massivt å bli angrepet, drept og spist av store hvite celler - mine egne sådanne. :P

Jeg liker min teori mye bedre. :lol:

Ut og kjøp lykt, Garmen. Og tren på gode rumpeballedele-moves, snart kommer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: dere er ikke rektige en plass, noen av dere. :aww::lol:

Ny milepæl nådd her - hun har ligget og sove i stillestående vogn ute! Ble ikke så lenge siden hs kom og jeg måtte vekke henne, men det er første gang! :D Enda ikke rota meg til å kjøpe babymonitor, så vinduet på vidt gap så jeg hørte enhver antydning til lyd. :ahppy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har laget egen sviskemos; hvor mye og ofte gir dere det? Får ungen vannet som sviskene er kokt i også? Jeg var på butikken i ens ærend, men glemte det. Men jeg har jo plommer, det burde være likebra eller? Kan jeg gi det i nettet sånn at hun får spist litt? eller kan jeg koke og mose plummene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...