Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

2,264 innlegg i emnet

den du ser inni buret der, de fleste dyrebutikker kan ta den inn, og den koster rundt en 60 kroner :)

Thanks, men den blir nok litt for enkel for store schæferkjever... :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sånn i bilen. 1200ml til schäfermonsterkjeften, er nok 850ml på bildet:

817_Dogman_Mat_og_vannsk_l_Crock_Jumbo_2.jpg

817_Dogman_Mat_og_vannsk_l_Crock_Jumbo_3.jpg

http://www.hundepote...kal-crock-jumbo

Det ideelle hadde vært en sånn løsning med skvulpeskål.

Kjøpte den på Rune's så den er nok å få i butikkene rundtom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått tak i det før, men finner det ikke lenger.

En dings som kan festes i linselokket, så det henger fast i kamera. Så slipper en å legge det fra seg,og miste det hele tiden.

Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg pleier å bore et bittelite hull på kanten på linsedekslene og feste en strikk i dem. Så fester jeg strikken i nakkereimen til kameraet. Enkelt å bytte når jeg bytter objektiv.

Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Chris Christensen i Norge? Vet om dyrlegebutikken.no, men var jo styggdyr frakt.

Er Hiawatha å stole på enda? Ser ikke ut som nettsiden er oppdatert på en stund, nemlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg pleier å bore et bittelite hull på kanten på linsedekslene og feste en strikk i dem. Så fester jeg strikken i nakkereimen til kameraet. Enkelt å bytte når jeg bytter objektiv.

Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Chris Christensen i Norge? Vet om dyrlegebutikken.no, men var jo styggdyr frakt.

Er Hiawatha å stole på enda? Ser ikke ut som nettsiden er oppdatert på en stund, nemlig...

Takk det var et godt tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Det er nok en sånn "ståltråd greie" som jeg leter etter.... Noen som vet hvor jeg får tak i???

Redd for plastikk for sulten schæfermunn... kan for bli mange plastikkbiter i schæfermage...

Hmmm... Jeg bestilte noe sånn i en svensk nettbutikk for noen år siden. Med metallring og sånn anti-skvulpelokk på skålen. Genialt!

Eneste problemet nå er at festet til de skålene ikke passer på buret jeg kjøpte av deg :P Så må finne på noe lurt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.waggytail.no/contents/no/d19_Chris_Christensen.html :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hund som hobby på Lade arena har CC i butikken, til samme pris som nettbutikkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hund som hobby på Lade arena har CC i butikken, til samme pris som nettbutikkene.

Samme pris som hos Waggytail? De er dyrere i nettbutikken i hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var samme pris som hos Hiawata i alle fall. Har ikke sjekket waggytail siden jeg ikke bruker CC lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var samme pris som hos Hiawata i alle fall. Har ikke sjekket waggytail siden jeg ikke bruker CC lenger.

Hehe,snakk om ran! Hiawatha tar 200 kr mer for den største kannen. Det er litt i drøyeste laget. Ligger godt over på alt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt lær kobbel til en ikke altfor stiv pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg det finnes en hel tråd om, men om det eneste kravet er lær så har de faktisk billige bånd på obs og en del dagligvarebutikker med ok utvalg. Ellers Felleskjøpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puppia Soft Harness Ritefit (ensfargede), på en norsk nettbutikk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.divinedog...-497-c-126.aspx

Her! "Non-spill skål i metall med avtagbart "lock". Till denna skål finns en passande hållare som man kan ha i ex. metallburar."

Den vannskålen der er fin å bruke som frisbee! Kan også kastes innenburs.... Hilsen Salto :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sånn i bilen. 1200ml til schäfermonsterkjeften, er nok 850ml på bildet:

817_Dogman_Mat_og_vannsk_l_Crock_Jumbo_2.jpg

817_Dogman_Mat_og_vannsk_l_Crock_Jumbo_3.jpg

http://www.hundepote...kal-crock-jumbo

Det ideelle hadde vært en sånn løsning med skvulpeskål.

Kjøpte den på Rune's så den er nok å få i butikkene rundtom.

Denne plastskålen driver Urbi på å demontere så ikke så kjekk for vår del

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vannskålen der er fin å bruke som frisbee! Kan også kastes innenburs.... Hilsen Salto :)

Hahaha, såpass ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter KLIN skinnbånd. Kjøpte tre stk i Østerrike. De er 3 meter lange. Finner ikke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et mykt og godt lærkobbel på Felleskjøpet. Husker ikke prisen nå, men det var rimelig. Er veldig fornøyd med det, mitt favorittbånd nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe sted en får sett på laikakløven i butikk? Jeg har lyst til å prøve den på og få sett litt på den, liker ikke å bestille sånt på nett uten å prøve det først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe sted en får sett på laikakløven i butikk? Jeg har lyst til å prøve den på og få sett litt på den, liker ikke å bestille sånt på nett uten å prøve det først.

Vi har i dyrebutikken jeg jobber i (Tam Alna), så det er mulig Tam Lade har også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det står i rasestandard på berner sennenhund at sporer er anbefalt fjernet - men det er jo en oversettelse av et dokument som skal ha identisk ordlyd i alle FCI-land, og det ble vidt og bredt informert om at Mattilsynets lover trumfer rasestandardene da denne regelendringen kom for en håndfull år siden. Jeg lurer på om den kom i 2010 eller 2011. Foenix er født i 2011, og det var den største selvfølge for meg da å la både henne og søsken beholde sine sporer. Men det var flere som reagerte da de så henne, og det var da fremdeles høylydte diskusjoner om at det både ville føre til mer skader og at vi ville få flere kuhasede/marktrange hunder... De diskusjonene har roet seg nå. Foenix har for øvrig doble sporer på begge bakbeina, og er stilt i åtte ulike land for dommere fra snørrogførti nasjonaliteter - inkludert land hvor det er helt normalt å fjerne dem. Ingen dommere har reagert, uansett om hun er stilt her eller der. Den eneste som har reagert var en uautorisert dommer på et valpeshow, samt noen medutstillere og oppdrettere av andre raser - men da mest av nysgjerrighet fordi det var nytt for dem å se det. I rasestandarder hvor det er gjort norske revideringer etter at det ble forbudt å fjerne sporer, så er dette forbudet presisert.
    • Der syntes jeg du kan begynne. Ikke bare burder men også noe man har lyst til   Jeg prokastinerer som bare det men bør sette meg ned og skrive søknader
    • Phuh, våknet med migrene til 25 minusgrader i dag. Temperaturen har vært oppe i -4 og nå nede til -7 og vindt. Og barnet måtte være hjemme fra barnehagen siden hun hadde feber i går. Og for bønder er det ikke bare å ta "sykt barn dag" så vært alene med lillemor i mange timer, dvs hun er blitt ganske selvgående, for jeg var oppe og laget mat til henne engang, tok i mot noen dukker og har ellers halvsovet på sofaen hele dagen. Heldigvis tok Bonden henne på badet og ordner legging, så jeg slipper det.  Migrena har sluppet taket men jeg er absurd slapp og godtesjuk, og vi har jo ingenting sånt. Har dog ferdig pepperkakedeig i kjøleskapet  Så bakt ut bittelitt så jeg skal ha noe å gumle på.  At den har gått ut på best før dato, spiller neppe noen rolle.    Edit: klarte å svi dem OG utløse røkvarsler...  Tror jeg må lage noen nye for dissa var ikke spiselige.  Svidde pepperkaker på hønene it is.        
    • Jeg ble så sur at jeg holdt på å gå ut av bilen og kjefte på en fremmed i dag. Det er en litt bratt bakke opp fra gata hvor parkeringshuset ligger til veien ut av byen, og selv om det er vikeplikt så er det ikke et kryss du bare kjører ut i - du stopper og ser om det er klart. Men det er veldig glatt der, og det har ikke blitt mindre glatt av at folk har stått og spinnet for å komme seg opp. Det er litt comme ci comme ca om jeg kommer i gang eller ikke, og i dag var en slik dag hvor jeg sto plassert med dekkene så de ikke fikk grep. Så da er det jo bare å slippe opp bremsen og skli litt bakover der det ikke er så glattpolert og en kan få grep, og prøve igjen. Men nå hadde jeg bil på vei mot meg bakfra, så jeg satte bilen i revers for å få på ryggelysene, og begynte sakte å slippe bilen bakover. Vedkommende stoppet ikke, men kjørte til vi var så nærme at jeg valgte å stoppe ryggingen. Jeg ventet litt for å se om vedkommende tok et hint, men nei. Jeg rygget 15 cm til for å forklare at jupp, jeg må bakover, men sjåføren så ingen grunn til å flytte på sin bil. Så da fikk jeg lagt over Berlingoen slik at jeg rygget mot venstre i motgående kjørefelt mens jeg passet på at det ikke kom bil forfra og passet på at jeg ikke traff bilen bak. Det var lyst og klar bane, så jeg slapp bilen langt nok bak til at jeg kunne få fart opp igjen. Jeg ser sjåføren omtrent himle med øynene, titter irritert på meg, og kjører opp til krysset. Der må sjåføren stoppe for å se om det er klart, og jeg kjente en stor porsjon med skadefryd da også den personen hadde problem med å kjøre i gang på glatta og få bilen opp på veien. Asshole. Tror du jeg rygget for skoj? Jeg håper de står og spinner et sted, og at ingen tilbyr seg å rygge eller dytte dem i gang. Nå har jeg egentlig veldig mye husarbeid som burde gjøres, såpass mye at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne. Det er noe i alle rom, føler jeg, litt sånn kaostilstander i heimen. Jeg burde skifte på senga, jeg burde få rene klær på plass i kommoden, jeg burde sette på ei klesvask, jeg burde vaske opp, jeg burde finne støvsugerposene som er godt gjemt så jeg kan støvsuge ferdig, jeg burde få bort julepynt, jeg burde rydde kjøkken, jeg burde støvsuge soverommet, jeg burde ta ned klær fra tørkestativet, jeg burde lage en matplan for uka, og jeg burde se om trygda er på konto så jeg kan betale regninger. Jeg burde gre gjennom Glam, jeg burde klippe klør og pels på to av Foenix' poter, og jeg burde få bort snøen som har samlet seg i hundekaret så hundene kan bades neste gang jeg har fri.  Det jeg har mest lyst til er å sparkle, grunne og male kjøkkendøra. Typisk... Så, kjære sonen, hvor synes dere at jeg skal begynne med husarbeidet i dag? Jeg har fyrt i vedovnen, luftet hunder, og skal begynne på middag. Men jeg burde rekke litt husarbeid mens maten lages, og litt etter at jeg har spist. I hvert fall hvis jeg ikke bingewatcher et eller annet på Netflix i kveld  
    • Jeg har verdens beste boff. Jeg er skikkelig syk, begynte med oppkast i går kveld, orker nada null niks. Har tilbragt dagen på sofaen, og den nydelige boffen har ligget på beina mine, ikke mast i det hele tatt. Mamma og pappa har vært innom og gått tur med henne, heldigvis. Jeg sliter med å gå opp trappa, så ut på tur er lite aktuelt. 
  • Nylig opprettede emner