Gå til innhold
Hundesonen.no

Snøfrosts hunder


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Det blir nok "Fire" den nye blir hetende, hvem han nå er. Vet ikke hvem av hannene som blir min ennå. Om noen (må jo utvikle seg fint). Worst case scenario så får jeg meg en weekend hos oppdretter uten å ta med en hund tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bonfire er hjemme! Han er en herlig liten gutt. Veldig modig, tillitsfull og grei. Han går allerede godt sammen med Fjellbris. De to andre er litt voldsomme så de har han ikke hilst så mye på ennå

Jeg har jo mer enn en, men velger å holde de i samme tråden. Presenterer Denali først, hun er eldst og den ubestridte sjef/leder eller hva du nå vil kalle det, av de to. Denali er født 10. juli 20

Noen flere, og bedre, bilder fra sledeturene 30. og 31. mars på lørdag var Fjellbris med, på søndag Bonfire. De to er så unge at de fikk en dag hver. Freke benytter sjansen til å r

Oppdretter tror at en, eller flere, av hannvalpene skal bli bra nok, og det tror jeg også. Så jeg kan jo nevne hvem foreldrene er

Mor:Res.BIS RS-10 AW-10 NJK--09 INT NL DE CH Enigma Siberian Lady

Neomi_17.01.2010_5.JPG

Neomi_2_klein.jpg

Far: Multi BIS USA CAN LUX CH Snowmist's Quidditch Seeker

320578_2098699232036_1382043374_3570262_2092602906_n.jpg

litt skryt fra de som har ham på besøk (ikke oppdretter til kullet): Seeker became Luxembourg Champion and won in only 3 months 3x Best In Group, BIS-5, BIS-4 and at the Eurodogshow 2011, Belgium biggest show, he won BEST IN SHOW!

Begge foreldre har selvsagt HD fri status og er øyenlyst fri. De er hunder med et godt og trivelig temperament.

Neomi er en god mor og tar godt vare på de små som nå er 2 uker og har såvidt åpnet øyene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg bestemt meg for en liten stund siden, så hermed presenterer jeg nyeste medlem i flokken:

illustrasjon_Kjolige-Fjellbris.jpg

Bildet er tatt fra Piggnatten ved Rjukan, her kommer nok Fjellbris til å befinne seg i virkeligheten i løpet av sommeren/høsten.

lek_30apr12a.jpg

Fjellbris12mai12b.jpg

Fjellbris_29apr12i.jpg

Fjellbris_29apr12a.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Litt oppdateringer om hundene her hos meg.

Freke har vært på WDS og plasserte seg som 3. beste junior av 22! De fleste av god til høy kvalitet! Det var kjempemoro å se hunden min bli handlet av hans oppdretter. For første gang kunne jeg virkelig få verdsatt hvilken fantastiske bevegelser han har sammenlignet med de fleste. Han nådde riktignok ikke helt opp, men de to gutta foran ham er da også sønner (kullbrødre) av det oppdrettet som vinner mest i Europa for tiden, selv om oppdrettet er Kanadisk.

Kjempefornøyd med gutten min!

Freke-WDS2012b.jpg

Freke-WDS2012c.jpg

Mens vi var i Alpeland var vi også på en liten tur på stiene rund hotellet vi bodde på

WDS-Alpetur1.jpg

WDS-hotelutsikt1.jpg

mer om WDS turen min i bloggen for de som måtte være interessert: http://kimburu.blogspot.no/2012/05/world-dog-show.html

JWW ble Kailua Shar Shooter, som bor i Finland

9502-KailuaSharpShooter.jpg

Kailua Snowmist Carbon ble nr. 2 (han eies nå av Snowmist, Canada)

9504-KailuaSnowmistCarbon.jpg

Jeg så også faren til min nye håpefulle på WDS

9555-Snowmists-Quidditch-Seeker_2.jpg

Snowmist's Quidditch Seeker

plasserte seg som 3. beste CH hanne,

beste CH, BIR og BIG ble hans bror Snowmist's Quicksilver Speigas

9568-SnowmistsQuickSilverSpeigas3.jpg

Det er "Fizzy" som er far til Kailua brødrene.

Fjellbris har også vært på utstilling, men bare som tilskuer. Hun (og de to andre selvsagt!) ble med til NSHKs spesialutstilling i pinsa. Fin sosialisering for unge valper. God plass mellom hundene og et helt annet miljø enn på de fleste utstillinger. Hun fikk mye opperksomhet og kos i løpet av dagen.

valp-Fjellbris2.jpg

valp-Fjellbris1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

De to voksne er nydelige,og jammen meg blir ikke den lille akkurat like vakker :heart: .

Tusen takk :)

Valpis blir bare vakrere og vakrere! :D Hun er virkelig nydelig :wub:

De to andre er også veldig flotte som vanlig! Kule bilder av de :)

takker.

Er godt fornøyd med valpis så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...