Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Søte, søte små - men ikke veldig mye kelpiefjes enda :D

Du, jeg fikk melkespreng av sånt i ti år etter at Ia hadde sluttet med sånt, eller når jeg hørte en kattunge pipe, jeg. Embrace your instincts (Nei, SFX, engelsk er kulere :lol: ) Unnskyld for OT, Jeanette, men det var litt innen temaet, da :)

Noen ganger må en ty til engelsk for å finne dét uttrykket, jeg gjør det stadig vekk selv ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er kelpier? De ser ut som forgjengere til Teletubbier eller noe slikt.. små blubber!

Kan ikke annet enn å legge merke til at lille Arja allerede har fått tilordnet stamtavle-navn.. er hun din keeper? *nysgjerrig som vanlig*

Og så flirer jeg av at du har en fysak til i anmarsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Takk alle sammen :D

Foreløpig syns jeg selv de er nok så kjedelige og jeg venter på terroristene!

Kan ikke annet enn å legge merke til at lille Arja allerede har fått tilordnet stamtavle-navn.. er hun din keeper? *nysgjerrig som vanlig*

Og så flirer jeg av at du har en fysak til i anmarsj!

Det er pga hun har to stk hvite tosselosser som er ganske tydelig.Så da MÅ jo hun, uansett om hun ender her eller der, hete Winds Of Winter. Er ikke det logisk da?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men :o

Tyrion, hannhund med rosa merke på hode sitt. Ingen hvitmerker (som jeg har klart å se så langt)

Fødselvekt 270 gram

1 uke 607 gram

423627_10151361739460072_834435071_23282196_1673781689_n.jpg

Hva har skjedd med det hvite til Tyrion?

1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram.

Suger og står i alt. Fått navnet Tyrion :)

Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion

kl.1520 - tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha

kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera

Kl.16.15 - tispe. kallenavn Dany

kl.1655 - tispe 270 gram, kallenavn Arya

Selvutnevnt oppteller :innocent:

Mangler vekt på Dany da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

<p>&amp;nbsp;</p>

<p>

</p>

<p>&amp;nbsp;</p>

<p>Bebisene i dag :)</p>

<p>&amp;nbsp;</p>

De har også fått sin første kloklipp i dag og da så jeg at det hvite begynner krympe og jeg tror det blir ganske &amp;quot;ubetydelig&amp;quot;. Så jeg dropper knytte navn til hund alt, det gjør det enklere med tanke på registrering. Enklere å knytte navn til eier først for å få stamtavlene også blir hunden kastet inn i registrering med chip :)

I dag ble valpene forhåndsregistrert også. Neida, jeg er ikke noe utålmodig på få få ting gjort :innocent:

"Min" tispe får navnet:DeepEyes Song Of Ice and Fire III

Ingvild vil gjerne ha navnet:DeepEyes Clash Of Kings III

Den andre hannhunden:DeepEyes Game Of Thrones III

Jeg regner med at Marianne helst vil ha:DeepEyes Dance With Dragons III ??

Da sitter de to siste igjen med (om ikke Marianne brått finner ut at hun faktisk vil ha en av de andre og er først ute :P ) DeepEyes Winds Of Winter III eller;DeepEyes Dream Of Spring III

Edit: ble masse html koder

Endret av Jonna
fikset bug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya, tispe, grønn nakke.

Stamtavle navn: DeepEyes Winds Of Winter III

Hvit på begge bakbena.

Fødselvekt: 270 g

1 uke: 594 g

Er ett øye på vei opp alt?

Dette er forresten en sånn valp som man bare "ser". Den går seg bort, kjefter og banner. Får den ikke puppen den vil ha så gir den seg **** ikke før den får den (det syns jo på vekten), kjefter og banner til den får. Presser seg fram til den den mener den skal sove, og kjefter og banner. Sist gang jeg hadde en slik valp så het den Strider :innocent: Men foreløpig er hun for feit til å bli kalt noen fysak :lol:

422843_10151361740300072_834435071_23282210_261321392_n.jpg

Hun har jo litt brunt innimellom, så jeg tror faktisk det forsvinner :P Når de begynner å få mørke røtter innerst ved kloen så blir klørne mørke og det hvite forsvinner. Slik er det hvertfall på mopsvalper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hun har jo litt brunt innimellom, så jeg tror faktisk det forsvinner :P Når de begynner å få mørke røtter innerst ved kloen så blir klørne mørke og det hvite forsvinner. Slik er det hvertfall på mopsvalper :)

Ja også ser jeg at potene er det helt mørke pigmenter på. Så jeg tipper det bare blir igjen noen hår, evt litt lysere klør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...