Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

Nå har jeg funnet ut at jeg i hvert fall kommer lørdag, siden springerne stilles den dagen. Så da får jeg bestille togbillett, og dra med meg begge dyra. Blir fin sosialisering for Norma tenker jeg :) Er det forresten noen som vet hvordan man går fram for å bestille togbillett når man skal ha med hunder? Må dette opplyses ved bestilling?

Da må du ringe eller gå ned på stasjonen og bestille manuellt, for på nettet får du ikke opplyst om at du skal ha med hund, pr. tlf. bare opplyser du at du har med hund så du må i hundekupeen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar
Da må du ringe eller gå ned på stasjonen og bestille manuellt, for på nettet får du ikke opplyst om at du skal ha med hund, pr. tlf. bare opplyser du at du har med hund så du må i hundekupeen;)

Tusen takk :) Jeg har aldri tatt tog med hund på lengre strekninger, kun på lokaltog. Da får jeg ta en telefon eller stasjonstur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaze skal stilles i Champ-klassen på løardag. Vi har jo en tittel å forsvare også (vi har jo 05 og 06 så vi må vell klare enn 07 også :cry: ) Så nå har jeg begynt å utstillingstrene henne igjen etter 1års fravær fra venstresvingene.

Talli blir selvsagt også med oppover, men er fortsatt for ung til å stilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er champen min påmeldt!

Også har jeg meldt på i LP kl.II. IIIIK! Også han som kun har gått to ganger innendørs i kl. I uten at det var vellykket...ja, ja vi tar det som trening på ny setting vi. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Også har jeg meldt på i LP kl.II. IIIIK! Også han som kun har gått to ganger innendørs i kl. I uten at det var vellykket...ja, ja vi tar det som trening på ny setting vi. :kiss:

Husk at du må ha en 1. premie i LP2 (over 160 poeng) for å kunne stille på Vikingskipet. Fra og med i år er det kvalifiseringskrav i alle klasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du må ha en 1. premie i LP2 (over 160 poeng) for å kunne stille på Vikingskipet. Fra og med i år er det kvalifiseringskrav i alle klasser.

I know! Har et opprykk på 185,5 poeng så derfor er det fint at vi får en gjennomkjøring på LP II innendørs også før vi starter i kl III.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...