tm100021 Skrevet 20. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 jeg fikk også hundesport i posten i dag... og er ikke medlem av nkk... rart.. Pleier du og få den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Pleier du og få den da? første gangen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Hvorfor har ikke jeg fått!jeg pleier alltid å få først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 første gangen nå Er du medlem av samarbeidene klubb da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Er du medlem av samarbeidene klubb da? aner ikke, er medlem i schæferhundklubben... men aner ikke om de samarbeider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Fikk Hundesport i dag og jeg likte den nye designen, jeg synes også at artiklene er blitt betydelig mer interresante, litt mer som svenske Hundsport. Bra jobba av nye redaktøren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Syns det var helt greit jeg, ryddig og ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Synes det var helt fint jeg Liker at det er ett nytt tema for ver gang, og rasepresantasjonen er også spenende og lese. Likte ikke den skriften på siden som det står agility og sånn. Den er jo umulig å lese. Men ellers snes jeg det er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Synes det var fint jeg Litt uvant Men tror det kommer til å bli bra De må jo få litt tid på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Chinese crested BIR mangler også Side 61, øverst til høyre. Chinese Crested, N uch NV05 Sodzberry Red Demon. Edit: Så nå at du hadde funnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Innholdet i Hundesport har hevet seg MANGE hakk den siste tiden synes jeg - kjempe bra jobba av den nye redaktøren. Lay-out var litt uvant selvsagt, kunne kanskje hatt litt mer luft i teksten enkelte steder, men alt i alt synes jeg dette har vært et positivt løft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Nå har jeg fått det og jeg er strålende fornøyd!Joda, grafikeren i meg kan sikkert pirke på noe..(mer luft her og der hadde vært greit, den nye logoen er kjedelig og jeg er ikke begeistret for tekst i uleselig fancy skrift på skrå i margen.) Men innholdet har da hevet seg mange hakk de siste månedene og spesiellt denne utgaven ser spennende ut.Jeg gadd knapt å åpne hundesport før jeg, for oss som er under middels intressert i å lese om alle de rare rasene som ble crt,bir,bim bis, hp og gud vet hva så har dette endelig blitt et blad man kan glede seg til! Kjempespennede og all honør til den nye redaktøren som har klart å gjøre et treigt "menighetsblad" til høydepunktet i postkassa på så kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Nå fikk jeg og! Greit design, men litt kjedelig kanskje? Savnet en del raser i registeret (bl.a min egen!) men det kommer kanskje i neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Nå fikk jeg og! Greit design, men litt kjedelig kanskje? Savnet en del raser i registeret (bl.a min egen!) men det kommer kanskje i neste? I registeret ? hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Syns den nye utgaven var flott! Gleder meg forresten mye til å lese i neste nummer - "hundfaget i skolen". Men det var merkelig at ikke alle spaltene viste bak i bladet. F.eks retrieverklubben og bsbk sin spalte var ikke med. Selv om de kanskje ikke har skrevet noe nytt - så burde jo klubbens adresse og kontaktnumre komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 De trengte absolutt fornyelse, og det har den nye redaktøren klart. Men det er jo en vanesak, så det er klart uvant nå med en gang. Men det virket som om det var mange interessante artikler, og det lover bra. Eneste var litt liten skrift (?) også mangla mange raser i BIR-kavalkaden fra Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Syntes det var helt greit men syntes utstillingsannonsene var kjipe.. kunne vært litt farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Har ikke fått det ennå, men jeg synes forsiden var kjedelig... :S Gleder meg til å lese gjennom det!! Meningene er visst delte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Jeg synes det var ok jeg.. Var til å med et bilde av en Boston terrier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Likte det nye designet!! Men hvor er BIR wheaten!!??!! <_< Jeg så gjennom alle bildene fjorten ganger før jeg måtte innse at BIR Wheaten manglet. Hvem var det som ble det egentlig? Tror det var Pippin sin oldefar Windisle Classico to Virtawheat i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Synes redaktøren fortjener veldig mye ros for å i mine øyne ha hevet kvaliteten på bladet mange hakk i løpet av svært få numre. Layouten er ikke perfekt (gjør noe med de vertikale headingene, "lydighet/agility etc. så fort som mulig!), men den er da med skam å melde 100 ganger bedre enn for ett år siden. Før hadde Hundesport et regelrett traurig, rotete og særdeles gammeldags design som fikk meg til å tenke 10-15 år tilbake i tid. Innholdet er også i ferd med å bli adskillig mer interessant. Fortsatt mye å gå på, men fin tendens. Så alt i alt er jeg storfornøyd - fra å motta bladet med en viss likegyldighet, gleder jeg meg nå til å sette meg ned å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Som vanlig er det bilde av Benedicte Linselusa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Som vanlig er det bilde av Benedicte Linselusa Hadde aldri trodd at noen ville kjenne meg igjen! Så ut som en 8åring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Noen plasser var det litt rar skrift, men synes det var fint sånn ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Likte den godt. Synes det var lite med NKKU, som jeg synes har stor betydning i en mer "moderne" tid. Regna med bilde av Benedicte, men det var ikke noe der.... trodde jeg. Kjente deg ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar