Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2024


Rocket
 Share

Recommended Posts

På 2/29/2024 at 1:08 AM, Førstegangshundeeier skrev:

 

Hentet Aiko i helga, og er blitt så glad i han. Er mange tanker og ting jeg tenker på nå. Førstegangs hundeeier og er veldig spent på denne valpetiden. Liten Dvergpuddel gutt på 9 uker💙

IMG_0246.jpeg

Gratulerer! Og fantastisk navn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig er det min tur til å skrive i en slik tråd igjen 😁 Om litt under 2 uker kommer det en kelpievalp i hus igjen! Denne gangen og for første gang bli det hannhund på meg 😱 Spennende! 

Ting blir aldri som planlagt😄 I desember 2022 skrev jeg: "Veldig tidlig her òg, men det er kanskje planer på gang om alt (og det er mye) klaffer" Den planen røyk rett ut og inn kom han her,

Mellom hver valp glemmer jeg hvor mye jobb det er. Denne lille hooligan er litt ekstra alt i tillegg, ingenting er trygt her hjemme per tiden. Men samtidig er det så mange små øyeblikk som er så kosel

Posted Images

20 timer siden, maysofie skrev:

Planen var jo egentlig lage et nytt flokktilskudd selv nå rundt nyttår, men det ble jo ikke noe av mår vi plutselig mistet Fern.

Det ble litt tomt uten en svenskjävel i hus, så si hei til Ild, Ferns tantebarn! Hun er nå 12 uker (bilder fra 9-10 uker) og lever opp til navnet sitt 🔥

767CA639-1BFD-4A2C-A0DD-EE61CB5848CC.thumb.jpeg.b89f7830abdf100bfd94f3cf9097d89a.jpeg
976F6C63-53EF-4A71-A83C-8F7ED5983554.thumb.jpeg.84644af7746711aa763f168cfdda4b08.jpeg

SØØØT! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melvin kom hjem til meg 5.januar. ❤️ 

En Miniature American Shepherd med en voldsomt stor personlighet som har sneket seg inn i alles hjerter :)
På bildet er han ca. 15 uker gammel, og jeg synes han vokser alt for fort. 😆

melvin23.jpg.jpeg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Emlilua skrev:

Melvin kom hjem til meg 5.januar. ❤️ 

En Miniature American Shepherd med en voldsomt stor personlighet som har sneket seg inn i alles hjerter :)
På bildet er han ca. 15 uker gammel, og jeg synes han vokser alt for fort. 😆

melvin23.jpg.jpeg

Kjempesøt! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/29/2024 at 1:08 AM, Førstegangshundeeier skrev:

 

Hentet Aiko i helga, og er blitt så glad i han. Er mange tanker og ting jeg tenker på nå. Førstegangs hundeeier og er veldig spent på denne valpetiden. Liten Dvergpuddel gutt på 9 uker💙

IMG_0246.jpeg

Jeg ser ikke bildet :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/29/2024 at 10:55 AM, maysofie said:

Planen var jo egentlig lage et nytt flokktilskudd selv nå rundt nyttår, men det ble jo ikke noe av mår vi plutselig mistet Fern.

Det ble litt tomt uten en svenskjävel i hus, så si hei til Ild, Ferns tantebarn! Hun er nå 12 uker (bilder fra 9-10 uker) og lever opp til navnet sitt 🔥

767CA639-1BFD-4A2C-A0DD-EE61CB5848CC.thumb.jpeg.b89f7830abdf100bfd94f3cf9097d89a.jpeg
976F6C63-53EF-4A71-A83C-8F7ED5983554.thumb.jpeg.84644af7746711aa763f168cfdda4b08.jpeg

Fryktelig trist med Fern, men gratulerer så mye med lille Ild! ❤️ Veldig glad du fikk deg en ny liten venn. 

20 hours ago, Førstegangshundeeier said:

funket det nå?

IMG_0343.jpeg

IMG_0355.jpeg

Gratulerer så mye! Søt liten krøll! ❤️ 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom hver valp glemmer jeg hvor mye jobb det er. Denne lille hooligan er litt ekstra alt i tillegg, ingenting er trygt her hjemme per tiden. Men samtidig er det så mange små øyeblikk som er så koselig, hver gang de gjør noe nytt, mestrer osv. Heldigvis er hun også veldig kul å trene med, spent på hvordan hun er på sau!

Fortell meg nå gjerne jeg ikke er ensom i å syntes det er litt slitsomt av og til, samt har prestasjonsangst for å få det bra til…

Dagsferskt bilde av lille hooligan :lol:2C771621-60B3-4D13-B222-C122402D05A5.thumb.jpeg.d9b91a950a99db1595adbd75f140734a.jpeg

 

I løpet av vinteren har jeg hatt besøk av Pil som jeg solgte som unghund, hun reiste hjem etter en date med en engelskmann for snart 3 uker siden. Så vi håper der kommer noen små i midten av april 🤞

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg ikke ha en boende hjemme. Men har lagd min egen liten valp ❤️20240229_161908.thumb.jpg.f964499d056e29459171821d9b8ca7c6.jpg

den soble ❤️

Laabanden Can You Be My Dream  - Yuumi. Hun flytter til Stavanger. Lang men til et veldig godt hjem. Håper halv søster Limit tar henne godt i mot @Rocket ❤️ er lill vondt og ha så mange fine små. Men samtidig vite at ingen skal bo hjemme i år. Noe som er et veldig riktig valg akuratt nå

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, maysofie skrev:

Fortell meg nå gjerne jeg ikke er ensom i å syntes det er litt slitsomt av og til, samt har prestasjonsangst for å få det bra til…

Langt i fra ensom, jeg fikk jo valp i fjor og hadde noen øyeblikk der jeg tenkte hva pokker er det jeg har gjort - er så lett å glemme hvor mye jobb det er med valp! 😂

Og så mange fine flotte valper her! Blir valpesyk igjen jeg, selv om pøbelvalpen her enda ikke er 1 år 😂

Og så gøy at den ene valpisen skal flytte til deg @Rocket!! Det blir gøy å følge med på!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/28/2024 at 6:57 AM, LØJ skrev:

Har en hvit en også altså😄 Greier ikke helt slutte med dem.
Ja, pleier vel å si at han er en ekte belger; mest Groenendael blandet med Malinois + en dæsj Tervuren. Veldig trivelig liten fyr som liker å bruke nesa.

Var det ikke sånn at du snuste på ny? Moren til min svarte skal ha nytt kull nå...wink wink, nudge nudge😘

åhh, heldig! 🥰 jeg har ganske bastant sagt at jeg ikke skal ha en hvit igjen - EVER! Og ihvertfall ikke som ny redningshund... men jeg føler nå at det egentlig er den rasen jeg var ment for å ha, sånn egentlig. Så jeg sammenligner alle mulige hunderaser med Alvin, og slik jeg oppfatter ham er rasetypisk (på godt og vondt). Og for å være ærlig er det ingen som kan måle seg helt... enda i hvert fall! Og det som avles i dag, i Norden (av det jeg har kontroll på) er ikke til mitt bruk uansett. Så må bare fortsette leitinga. 

Men jeg tenker nok at det blir en slags gjeterhund med dobbel pels neste gang. Per nå vingler jeg mellom to raser, og en belger som din frister veeeldig altså 😍

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mentha skrev:

åhh, heldig! 🥰 jeg har ganske bastant sagt at jeg ikke skal ha en hvit igjen - EVER! Og ihvertfall ikke som ny redningshund... men jeg føler nå at det egentlig er den rasen jeg var ment for å ha, sånn egentlig. Så jeg sammenligner alle mulige hunderaser med Alvin, og slik jeg oppfatter ham er rasetypisk (på godt og vondt). Og for å være ærlig er det ingen som kan måle seg helt... enda i hvert fall! Og det som avles i dag, i Norden (av det jeg har kontroll på) er ikke til mitt bruk uansett. Så må bare fortsette leitinga. 

Men jeg tenker nok at det blir en slags gjeterhund med dobbel pels neste gang. Per nå vingler jeg mellom to raser, og en belger som din frister veeeldig altså 😍

Helt klin umulig å slutte med de hvite😍😍 De er bare best😄 Heier på at du finner en fra en kobo du ønsker deg. Jeg venter på en fra et kull som kanskje/kanskje ikke kommer i 2026🤪

Nå er det ikke store forskjellen mellom hvit og svart her iaf. Den svarte er bare litt mer elektrisk Du burde prøve😊

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, LØJ skrev:

Helt klin umulig å slutte med de hvite😍😍 De er bare best😄 Heier på at du finner en fra en kobo du ønsker deg. Jeg venter på en fra et kull som kanskje/kanskje ikke kommer i 2026🤪

Nå er det ikke store forskjellen mellom hvit og svart her iaf. Den svarte er bare litt mer elektrisk Du burde prøve😊

For oss noobs; hva er "en sånn hvit"? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2024 at 5:38 PM, maysofie said:

Mellom hver valp glemmer jeg hvor mye jobb det er. Denne lille hooligan er litt ekstra alt i tillegg, ingenting er trygt her hjemme per tiden. Men samtidig er det så mange små øyeblikk som er så koselig, hver gang de gjør noe nytt, mestrer osv. Heldigvis er hun også veldig kul å trene med, spent på hvordan hun er på sau!

Fortell meg nå gjerne jeg ikke er ensom i å syntes det er litt slitsomt av og til, samt har prestasjonsangst for å få det bra til…

Dagsferskt bilde av lille hooligan :lol:2C771621-60B3-4D13-B222-C122402D05A5.thumb.jpeg.d9b91a950a99db1595adbd75f140734a.jpeg

 

I løpet av vinteren har jeg hatt besøk av Pil som jeg solgte som unghund, hun reiste hjem etter en date med en engelskmann for snart 3 uker siden. Så vi håper der kommer noen små i midten av april 🤞

 

Du er absolutt ikke alene om det!! Det er helt utrolig slitsomt, for meg allerhelst pga manglende søvn. Jeg sover så innmari lett når jeg har valp at det finnes ille måte på. 🙈 Og prestasjonsangsten herregud! 

On 3/4/2024 at 8:52 AM, Tine Kristine Lindbeck said:

I år skal jeg ikke ha en boende hjemme. Men har lagd min egen liten valp ❤️20240229_161908.thumb.jpg.f964499d056e29459171821d9b8ca7c6.jpg

den soble ❤️

Laabanden Can You Be My Dream  - Yuumi. Hun flytter til Stavanger. Lang men til et veldig godt hjem. Håper halv søster Limit tar henne godt i mot @Rocket ❤️ er lill vondt og ha så mange fine små. Men samtidig vite at ingen skal bo hjemme i år. Noe som er et veldig riktig valg akuratt nå

Håper vi får til noen valpedates etterhvert! 🥰 Min blir jo forhåpentligvis ikke så veldig mye yngre enn dine! 👀 Limit blir nok storfornøyd med en potensiell kortisvenn! Selvom hun liker de best når de ikke er fult så bitete og har skjønt at man slapper av i sofaen. 😂

On 3/4/2024 at 10:20 AM, Titovn said:

Langt i fra ensom, jeg fikk jo valp i fjor og hadde noen øyeblikk der jeg tenkte hva pokker er det jeg har gjort - er så lett å glemme hvor mye jobb det er med valp! 😂

Og så mange fine flotte valper her! Blir valpesyk igjen jeg, selv om pøbelvalpen her enda ikke er 1 år 😂

Og så gøy at den ene valpisen skal flytte til deg @Rocket!! Det blir gøy å følge med på!

 Ikke fra denne gjengen. ❤️ Selvom de er alvorlig søte og ikke akkurat hjelper på valpesyken! Er ekstra svak for en av de sorte der! 
Forhåpentligvis gror det en liten blå eller sort tispe i magen til Carisma hos @Perfect Image i disse dager til meg. 🥰 Krysser fingre for motsatt kjønnsfordeling fra forrige kull når hun laga en hau hannhunder. 😂 

https://www.facebook.com/share/p/w4tMpp4WvQQSFWv8/?mibextid=WC7FNe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Aigiela skrev:

For oss noobs; hva er "en sånn hvit"? :D

 

18 timer siden, Debbie skrev:

Jeg antar de snakket om Hvit Gjeterhund:)

 

18 timer siden, simira skrev:

LØJ har "Sånn hvit" i profilen sin under hunderase, og det viser til amerikansk bulldog.

Det @simira sier ☝️ 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rocket skrev:

 Ikke fra denne gjengen. ❤️ Selvom de er alvorlig søte og ikke akkurat hjelper på valpesyken! Er ekstra svak for en av de sorte der! 

Haha jeg som misforstod helt ja 😂 Men allikevel gøy at du håper på en! krysser fingrene for at det går rette veien 🤞 Så spennende ut det kullet også fra PI! 🤩

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Titovn said:

Haha jeg som misforstod helt ja 😂 Men allikevel gøy at du håper på en! krysser fingrene for at det går rette veien 🤞 Så spennende ut det kullet også fra PI! 🤩

Fort gjort! 😂 Ja jeg er spent, kommer med all sannsynlighet små halvsøsken snart i Sverige også fra samme far. Så blir gøy å se hva han produserer der! Selvom det ikke blir store aldersforskjellen så er det alltid gøy å følge med på slekta! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...