-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
By Wilhelmina · Posted
Ikke minnetatovering akkurat, for min lever jo enda, men jeg har navnet hennes tatovert på foten. Føler absolutt ikke at jeg må gjøre det samme for fremtidige hunder. -
By Stjerneskinn · Posted
Har så veldig lyst til å ta to små tattoos til minne om forrige hund og for å hedre nåværende, det som gjør meg usikker er at jeg nok vil føle jeg må gjøre det for alle jeg også skal ha i fremtiden da. 🤔 (Og full sleeve etc er ikke min stil.) Noen som har tatoveringer for å hedre spesifikke hunder her? -
By Hundebruker · Posted
Oi det skal jeg prøve!! Men gjelder det for NKK-godkjente oppdrettere og tror du? -
By Ravensburger · Posted
Jeg har to urner hjemme, eine er Storm som var en svart labrador og på dårlige dager tar jeg på urnen og selv om han reiste for 5😲 år siden så kjenner jeg pelsen og at halen går i labrador turbo fart 💘 Det er psykisk boost.. Klem til deg -
Er det noen her inne som har henta valp fra Sverige de siste ukene/månedene og som kan fortelle litt hvordan det gikk? Siden det er korona tid. Kan jeg møte oppdretteren på grensen og å vente valpen der uten karantene hotell?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts