Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars

QUEST
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, QUEST skrev:

Wow! Lekker hund og bilde! :wub:

Takk:D

20 minutter siden, Betty skrev:

Akkurat nå har vi kommet inn etter å ha vært ute over halvannen time. Sola varma jo faktisk ganske bra i dag. :ahappy: 

Og jeg har fortsatt veldig fine hunder: 

28423177_10155925859290630_7721370643704

Endelig fikk jeg fanget alle tre på et nogenlunde bra bilde, hvor alle ser normale ut. Det har tatt noen forsøk, når den bakerst til høyre er nesten døv, og den i forkant er pøbelvalp. :lol: 

Kjenner følelsen:lol: 
Fin trio du har:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

Første dagen denne uka jeg ikke har feber som spretter opp og ned, faktisk ikke feber. Men dette er og første dagen denne uka jeg føler meg virkelig sjuk. Har stort sett ligget, halsen er vond, hodet er vondt, generelt alt er vondt, hoster til jeg brekker meg og i det heletatt. HVOR er logikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Perfect Image Så forferdelig trist :no::console:

Jeg og hundene er tilbake i Elverum og det skal bli godt å få inn rutinene vi skal ha her i huset. Bilturen gikk overraskende bra og Skoj sov nesten hele veien. Nå lurer jeg dog på om han har UVI, for han har tisset litt vel ofte i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarieR skrev:

Da ble det helg.  Hadde møte med arbeidsveileder og ledelsen på jobb i dag, og det er håp for å få fast stilling etterhvert :D Det har de forsåvidt sagt lenge da, men nå er det i alle fall mer konkrete planer på gang, selv om det er litt frem i tid. Jeg trives såpass godt at det er verd å bli værende og håpe at det ordner seg. De vil veldig gjerne ha meg inn i staben da, og det er jo trivelig å høre :ahappy:

Så herlig!!! Håper det ordner seg for deg :flowers:

32 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg og hundene er tilbake i Elverum og det skal bli godt å få inn rutinene vi skal ha her i huset. Bilturen gikk overraskende bra og Skoj sov nesten hele veien. Nå lurer jeg dog på om han har UVI, for han har tisset litt vel ofte i dag. 

Har du noe med c-vitamin? Tranebær eller noe sånt? Det hjelper ofte på UVI på små valpiser :) 

Vi har vært på en deilig sparktur igjen, men det var nesten skuffende varmt i lufta. Da jeg kom heim var det -13 grader bare... utrolig hvor fort man tilpasser seg kulde liksom :ahappy: 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Casper har bursdag på mandag og jeg har ikke fått kjøpt noen gave enda! Han blir 10 år så må jo få noe! Skulle bestille en kong xl på ebay men har glemt det. Har ikke spydd eller noe annet siden 11-tiden så kanskje jeg er helt bra i morgen? Sært, når jeg har kastet opp tidligere har det minst vart ett døgn. 

Grattis til fine kjekke dalmis Casper. Han er nok en av de fineste dalmiser jeg vet om. :wub:

Ser på MM, og har lyst til å trene- men har ikke kropp til det...

I dag  på trening var Prima rampejente.. ho stakk av med burmatta til en anna hund, ho stjal apporten til en annen, og prøvde å stjele ruta.. gærne rampejente. Fikk tilogmed protestbjeff når hun synes jeg var teit:bananas:

Når jeg kom hjem så duppet jeg på sofan, og drømte at SFX hadde fått BC, ikke rart de ikke var like store som bernere...Og hun hadde fått seg kelpie, eller overtatt JeanetteH sine, for hun skulle reise til sveits å bli hestemodell...Siri var også inne der med noen flyging eller noe.. Ja ja.. merkelig så ofte jeg drømmer om soniser gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Siri skrev:

Så herlig!!! Håper det ordner seg for deg :flowers:

Har du noe med c-vitamin? Tranebær eller noe sånt? Det hjelper ofte på UVI på små valpiser :) 

Vi har vært på en deilig sparktur igjen, men det var nesten skuffende varmt i lufta. Da jeg kom heim var det -13 grader bare... utrolig hvor fort man tilpasser seg kulde liksom :ahappy: 

Der sier du noe, men dette er jeg helt grønn på; i hvilken form tenker du det er best å gi det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
4 minutter siden, mushi skrev:

Har du en link? Finner ikke... 

Mens jeg trykket på kjøp gikk det fra 80% avslag til 20% avslag

9 minutter siden, Stine skrev:

Ser på Snømannen og er ikke helt overbevist...

Forståelig, for den filmen er så dårlig at jeg var sur da jeg gikk ut av kinoen. Skal sies at jeg har et veldig nært forhold til boka, har sovnet med den på øret hver kveld i sikkert to år. Byttet bok nå, roterer på 4-5 forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mira2.0 skrev:

Forståelig, for den filmen er så dårlig at jeg var sur da jeg gikk ut av kinoen. Skal sies at jeg har et veldig nært forhold til boka, har sovnet med den på øret hver kveld i sikkert to år. Byttet bok nå, roterer på 4-5 forskjellige.

Den blir jo ikke bedre! Makan til ræl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Den blir jo ikke bedre! Makan til ræl...

Akkurat nå, Mira2.0 skrev:

Den blir bare verre. Og Harry Hole uttalt på engelsk er litt weird

Var det ikke denne filmen som ble slaktet i utlandet? ( husker ikke hvor da..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Anette skrev:

Hva gjør en øyelege kontra optikerne? 

Riksen ville vist at jeg skulle til en øyelege :P

Mer kunnskap på ting spesielt spesielle ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Når jeg kom hjem så duppet jeg på sofan, og drømte at SFX hadde fått BC, ikke rart de ikke var like store som bernere...Og hun hadde fått seg kelpie, eller overtatt JeanetteH sine, for hun skulle reise til sveits å bli hestemodell...Siri var også inne der med noen flyging eller noe.. Ja ja.. merkelig så ofte jeg drømmer om soniser gitt

Soniser overtar livet ditt ... moahahahahhahah!!!! 

1 time siden, Tonje skrev:

Der sier du noe, men dette er jeg helt grønn på; i hvilken form tenker du det er best å gi det? 

Jeg tror det er et fett. Yasmine fikk voldsom UVI brått og brutalt, og da ga jeg et par kapsler som jeg bare helte innholdet i i maten. Men jeg tror det går greit å bare knuse en tablett også. Det fungerte ganske umiddelbart på henne i hvert fall :) 

41 minutter siden, Anette skrev:

Hva gjør en øyelege kontra optikerne? 

Riksen ville vist at jeg skulle til en øyelege :P

Her er en beskrivelse av forskjellen :) 
https://www.synsam.no/optiker-eller-øyelege

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde sett noe på tv, men jeg er for trøtt. Gjør det i morra...

Så fikk jeg høre om noen som hadde overtatt en voksen hund, omplassering. De har fungert kjempefint sammen i over 9 mnd. Så kom plutslig tidligere eier å  hente  hunden. Uten forvarsel, og uten å snakke med henne. Hun var ikke hjemme, bare barna som var tenåring så de turde ikke protestere. Så utrolig utidig gjort..

Nei, e må legge meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Samme skjedde her. 

2 timer siden, mnika skrev:

Tips! 80% rabatt på masse for fra Brit på animail.no.. Eg har nytta anledning til å teste litt ??

1 time siden, Mira2.0 skrev:

Det står på forsiden at det er 20% på alt fra brit. Så tipper de har feilmerket med 80%..men det står også at kampanjen bare varer til fredag 02.03 kl 10.00 :blink:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.spleis.no/project/445754 Jeg har null venner å minimalt med familie så jeg har ingen nettverk så håper på at dere kan være så snille å hjelpe meg å dele. Forventer ingenting og setter ekstremt stor pris på all hjelp vi får ❤️ Bucky kom inn i livet mitt som en liten sjarmør med et stort hjerte. Han er min bestevenn, min lille baby og midtpunktet i livet mitt. Han har gitt meg utallige smil, trøstet meg når livet har vært tøft og spredd mye glede til alle han møter Etter jeg kom hjem fra operasjon på Jack (andre hunden min) på tirsdag så jeg at Bucky ikke var i form å det var rett inn på dyresykehuset med han. Viste seg at han hadde svulst med veske i buken. Etter en rekke prøver og bilder så kom de frem til at han har kreft i leveren. Jeg tokk da valget i å prøve å gi han en kjanse da han fortsatt har mye livsglede igjen. Han ble operert på torsdag og de fikk ut hele kreften. Han mener at det er den possitive typen men vi vet ikke mer før prøvene kommer tilbake om 3-5 uker. Han så heller ikke tegn til noe flere kuler men vi må ta ct om noen uker/måneder igjen for å se om det er flere inni leveren. Men så langt så virker alt bra å jeg får kanskje hente han hjem i morgen ❤️ På tlf i sta så nevnte veterinæren at regningen er nå på nærmere 90 000kr (ink ligge over til mandag). Jeg har igjen ca 50 000kr på forsikringen i tillegg til noe på buffer konto men det er ikke nokk da jeg måtte ha en operasjon på Jack som blir delvis dekket og har måtte ut med en del penger i sommer da hvitevarer røyk og måtte spyle tett rør osv.. Så har valgt å prøve å spørre om hjelp selv om jeg syns det er flaut å ikke liker å spørre om hjelp..  Har over lengre tid prøvd å selge det jeg eier på finn uten hell så tviler på at jeg plutselig får solgt noe mer der nå, skal prøve å male bilder å selge men sliter mye med kronisk migrene utmattelse depresjon osv.. så vet ikke hvor mye jeg får til der. plukker også sopp på bestilling men var helt tørka ut når jeg skulle inn å se på onsdag så max uflaks. Har også valgt å kutte ut behandlinger,legetimer og medisiner fremover for å ta vare på Bucky å få betalt ned det jeg evt må ta opp i lån  
    • Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...