Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Siri said:

Jeg skjønner i grunnen gubben, jeg... hva SKAL man med så mye sko? :o 

Man får aldri for mye sko :aww: 

 

Tur gått med Smulemor, og hun er riktig så flink til å gå pent alene blitt! Driver og lærer inn kommandoen på plass, så det går en del godbiter :P Så en tur på Obs for å handle etterpå, og nå har jeg landet i sofaen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

36 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Misunnelig! Jeg bestemte meg for å slå av panelovnene og bare ha varme fra peisen, og så sier displayet på fjernkontrollen til pipevifta error! Hjalp ikke å skifte batterier heller. Uten elektrisk peisvifte blir det fort for dårlig trekk her. Må jeg virkelig ut på taket for å sjekke om stormen har kødda med pipevifta? Tror kanskje jeg ber snekkermannen min om å gjøre det.

Håper det er lett å fikse.

Her må vi planlegge når vi fyrer opp, for setter vi på viften over ovnen samtidig så blir hele huset røyklagt :P 

Maten nærmer seg ferdig, og gubben har begynt å krydre pølsefarsen. Så vi får se om det blir mekling av pølser før eller etter middag. Skal prøve oss på litt forskjellige smaker, også er tanken å lage endel forskjellig for å gi i julegaver :)

Casper har sluknet forran peisen, og kattene ligger strødd i resten av huset :)

 

Og jeg må si meg enig i at man ikke får nok av fine sko :aww: Jeg elsker sko :wub:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarieR skrev:

Shit! Twist fikk jo svar på HD røntgingen forrige uke, men jeg leste bare svarbrevet, og ikke pdf'en som var vedlagt. Åpnet det tilfeldigvis nå, og der står dette:

Kommentar: Det kan se ut som din hund har en "transitional vertebra" i overgangen lumbal-sacrum, også kalt overgangsvirvel. Dette er en medfødt misdannelse. Kontakt din veterinær dersom du ønsker mere informasjon.

:o:o Da blir det vel å kontakte veterinær og evt. kiropraktor for å høre hvilke forebyggende tiltak jeg kan iverksette. Ser jo ingen symptomer pr. i dag, men vil jo helst holde det sånn. Stakkars gutten da, hva om han går og har vondt uten at jeg ser det :( 

Oida! Håper han ikke får noen plager av det. Kjedelig beskjed å få uansett da :hmm:.

Jeg var så tom for energi da jeg kom hjem fra jobb at det bare ble en kort runde på gutta før jeg måtte legge meg ned en halvtimes tid. Skikkelig frustrerende å ikke ha ork og det er noe jeg ikke er vant til, så jeg hater sånne perioder. 

Takk og lov for samboern som ordna middag til oss. Nå blir det rolig kveld i sofaen foran vedovnen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Har vært hjemme sjuk fra jobb i dag også, men har ikke fått slappet av så mye akkurat. Nav, lege, tilbake til nav, shoppe snørrpapir og Fisherman´s, titte på senger og bli helt forelsket i Cobra møbelserie på Møbelringen, generelt mye tråkking.

Tante Pose foreslår at man ikke besøker slike steder om man har dårlig råd. Trål heller rundt på Finn :aww: 

1 time siden, Kaisen skrev:

DET gjør faktisk jeg også:lol: langt over halvparten er egentlig sko jeg aldri bruker. Og de 2 svarte sekkene har stått i boden i over et år, så jeg aner egentlig ikke helt hva jeg har. Men kan ikke kaste. For TENK OM jeg en vakker dag vil bruke de:aww: jeg må ta meg sammen, og ha en real opprydning. Har et par sko som moren min har mast om å få i flere år. I dag sa jeg ja. Jeg angrer litt allerede. Jeg er en sko-hoarder:teehe:

Tante Pose sier at man kanskje skal slutte å gå i skobutikker? Også tar man heller fram de skoene man aldri bruker. Om man ikke bruker dem når de står framme, så kan de gis bort. Eller selges :aww: 

45 minutter siden, Line skrev:

Man får aldri for mye sko :aww: 

Les over hva Tante Pose sier :aww: 

Varmer jeg opp en frossen hjortegryte - jeg tror ikke den er spesielt god, men det er mat. Jeg blir sikkert mett. Bedre å spise den enn bøtta med smågodt :aww: Eller - ikke bedre for hjernen da :aww: 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det er ikke så lett for en 5-åring å få roa seg for kvelden når han ikke er vant til å sove med hund i senga. Har ikke tid til å sove,mye mer interessant å kose hund,nemlig.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på svar fra utleier om de har funnet noen nye til leiligheten jeg har leid med eksen (usj, fælt å skrive det :/ ), hvis de ikke har det skal jeg prøve å finne en annen student eller noe som kanskje vil ha det andre soverommet. Er så innmari ikke klar til å pakke ned alt og flytte hjem til mor..

Oi, dæven, snakker om sola, nå ringe han mens jeg skrev her og sa at jeg kunne prøve å få det til, hvis ikke har de egentlig funnet noen. Men da har jeg sjansen! :o 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Line said:

Smula er ironisk nok en stor tispe :lol: 

Så, ikke jinx, med andre ord :P 

9 hours ago, Siri said:

Klart du skal :D Jeg synes nesten du er forpliktet til det, faktisk :aww: 

Det syns ikke jeg :P Jeg fortalte mamma og pappa hvor sinna den lille vepsen blir av å bli børsta, så da måtte jo pappa prøve, og da var hun jo forholdsvis tam - hun bare knurra litt og dytta den unna med labben. Pappa har et merkelig godt lag med pudler, datterbarnet kaller han bare puddelhviskeren :lol: 

--

Jeg er alene hjemme i kveld - kanskje til og med helt til søndag! :D:o:D Pappa har tatt med seg Leah og Ali og gått tur, jeg har spist pita med kjøttdeig og ost til middag, nå har jeg potetgull, sjokolade og brus.. Denne helgen starter godt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, Pixie skrev:

Har vært hjemme sjuk fra jobb i dag også, men har ikke fått slappet av så mye akkurat. Nav, lege, tilbake til nav, shoppe snørrpapir og Fisherman´s, titte på senger og bli helt forelsket i Cobra møbelserie på Møbelringen, generelt mye tråkking. Nå har jeg fått i meg mat og kjenner at kroppen mest av alt bare vil bikke overende på sofaen, men først bør jeg ta tak i den digre haugen med klær som ligger på senga og støvsuge gulv og tepper her. Må henge opp en vask med ullklær også, og rydde... få på noe musikk kanskje, og komme igang før jeg sovner

Uff, god bedring! Håper det går fort over :)  

1 time siden, Pixie skrev:

Det gir ganske interessante effekter å prøve å synge med på kvinnelig metal-vokalist når man knapt har hatt stemme de siste dagene :D

:lol: 

1 minutt siden, Siri skrev:

Les over hva Tante Pose sier :aww: 

 

Jeg må stemme i med Tante Pose her altså. I begge tilfeller. Og så tenker jeg at det må jo bety at jeg har blitt voksen og fornuftig og sånn...? :blink:  Når skjedde det, liksom?! :o 


Jeg har vært hos veterinær og fått Sjef røntget på nytt. Denne gangen ble det gjort ordentlig, og det var til og med plass til hele ham oppå bordet i motsetning til sist. 
Veterinæren våget seg på å gjette resultatet, men vi får se hva NKK vurderer det til. 

Sjef er helt utslått. Når vi holdt på på kjøkkenet løftet han på hodet og kikket bort med et sløvt blikk og tunga ute. Jeg tviler på at vi sr så mye mer til han i dag :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Kat84* said:

Uff, god bedring! Håper det går fort over :)  

:lol: 

Jeg må stemme i med Tante Pose her altså. I begge tilfeller. Og så tenker jeg at det må jo bety at jeg har blitt voksen og fornuftig og sånn...? :blink:  Når skjedde det, liksom?! :o 


Jeg har vært hos veterinær og fått Sjef røntget på nytt. Denne gangen ble det gjort ordentlig, og det var til og med plass til hele ham oppå bordet i motsetning til sist. 
Veterinæren våget seg på å gjette resultatet, men vi får se hva NKK vurderer det til. 

Sjef er helt utslått. Når vi holdt på på kjøkkenet løftet han på hodet og kikket bort med et sløvt blikk og tunga ute. Jeg tviler på at vi sr så mye mer til han i dag :aww: 

Krysser fingre for godt resultat for Sjef ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, enna skrev:

Krysser fingre for godt resultat for Sjef ??

Takk! :) Veterinær mente at C var for strengt for ham ut fra hans erfaring, og han mente jeg burde gå til forrige klinikk og vise dem både nytt bilde og nytt resultat som han var helt sikker på at han får. Og jeg kommer nok til å gjøre det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forsvare meg selv littegrann da, så er det fint lite å finne på Finn i mitt område som ikke er 90- eller 180-senger, og i butikk ser jeg utelukkende på ting på salg eller demo-modeller til halv pris... har ikke kjøpt noe ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, *Kat84* said:

Jeg må stemme i med Tante Pose her altså. I begge tilfeller. Og så tenker jeg at det må jo bety at jeg har blitt voksen og fornuftig og sånn...? :blink:  Når skjedde det, liksom?! :o 

Sko handler ikke om å være voksen :lol:

Men å være økonomisk er voksent. Tæring etter næring, og selv om man i utgangspunktet har lyst på noe så kan man ikke alltid få det man har lyst på. Det kan komme senere når man har penger til det. Som nye sko :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Line skrev:

Sko handler ikke om å være voksen :lol:

Men å være økonomisk er voksent. Tæring etter næring, og selv om man i utgangspunktet har lyst på noe så kan man ikke alltid få det man har lyst på. Det kan komme senere når man har penger til det. Som nye sko :D 

Økonomisk, fornuftig, nøktern... :aww::lol:

Jeg Har aldri vært den som tar av for sko, vesker, eller tilbehør generelt. Det er ikke bare husmorgenet jeg er født uten :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Kat84* said:

Økonomisk, fornuftig, nøktern... :aww::lol:

Jeg Har aldri vært den som tar av for sko, vesker, eller tilbehør generelt. Det er ikke bare husmorgenet jeg er født uten :P

 

Døh, sko har ingenting med noe husmorgen og gjøre altså, for er det noen som ikke er husmor så er det meg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

Sko handler ikke om å være voksen :lol:

Men å være økonomisk er voksent. Tæring etter næring, og selv om man i utgangspunktet har lyst på noe så kan man ikke alltid få det man har lyst på. Det kan komme senere når man har penger til det. Som nye sko :D 

Så har du de som er litt for økonomiske og aldri kjøper noe til seg selv, og når de først gjør det så kan du banne på at bikkja spiser det opp.. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Line skrev:

Døh, sko har ingenting med noe husmorgen og gjøre altså, for er det noen som ikke er husmor så er det meg :lol: 

Nei, men nok et gen jeg mangler i tillegg til dette skogenet :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...