Busann Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Etter og ha drasset med meg ett gigantisk sammenleggbart netting bur på stevner det siste 1 1/2 året ønsker jeg nå og gå over til noe som er en del lettere, nemlig ett sammenleggbart stoffbur, Har sett en del på Mælson, men synes det er ganske dyrt, så ser etter brukbare alternativer. Lett og bli borte i burjunglen. Krav til Bur: Vanntett bunn Lett å legge sammen store nettingluker for luft om sommeren, samtidig som de kan dekkes til for å gi mindre forstyrrelse. Kommer i store str. Ute etter ca 90 cm i lengde Solid, må tåles å bli lagt opp og ned endel siden vi er på endel stevner. Noen som vet om noe brukbart eller må jeg bare begynne å spare. Siter
Pixie Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 3 timer siden, busann skrev: Etter og ha drasset med meg ett gigantisk sammenleggbart netting bur på stevner det siste 1 1/2 året ønsker jeg nå og gå over til noe som er en del lettere, nemlig ett sammenleggbart stoffbur, Har sett en del på Mælson, men synes det er ganske dyrt, så ser etter brukbare alternativer. Lett og bli borte i burjunglen. Krav til Bur: Vanntett bunn Lett å legge sammen store nettingluker for luft om sommeren, samtidig som de kan dekkes til for å gi mindre forstyrrelse. Kommer i store str. Ute etter ca 90 cm i lengde Solid, må tåles å bli lagt opp og ned endel siden vi er på endel stevner. Noen som vet om noe brukbart eller må jeg bare begynne å spare. Vi har brukt det her og vært godt fornøyd, det er enkelt å sette opp og ta ned. Ser at det ikke har belegg på undersiden men jeg har aldri merket at det tar til seg vann, jeg har hatt det med på trening og satt det opp på vått gress uten å måtte gjøre noe mer enn å koste av bunnen etter bruk. Siter
Ingidano Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Synes Globus sine er ok, har innvendig ramme. Mener eg betalte ca 900,- for 90cm buret. Du får kjøpt det hos dyrebutikker som er forhandler for Yukon. http://www.4dogs.no/hund/sikkerhet-bur-triller-og-bagger/bur/stoffbur-globus#&variation=141444 Siter
Anette Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Mælson er best kvalitet. Har ymse billigere og dyrere bur men Mælson er det som har holdt best. 1 Siter
Turb Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Har fra 4dogs i Sverige og er kjempefornøyd med det. Hatt det i litt over 2,5 år og drasset rundt på det ganske mye uten at det virker som om det har tatt noen skade av det. Siter
tonjek Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Jeg lurte på det samme for et par år siden. Endte opp med Mælson, og har ikke angret et sekund. Er så fornøyd at jeg ikke engang gidder å se etter noe annet nå når jeg skal ha et til [emoji16] Siter
Wilhelmina Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Skulle jeg kjøpt stoffbur i dag hadde jeg helt klart lagt litt ekstra penger i det og kjøpt Mælson. Jeg er nå på det tredje billigburet som rakner i sømmene, så totalt sett har jeg brukt like mye som hvis jeg hadde kjøpt et kvalitetsbur med en gang. Siter
Mikke Skrevet 27. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2017 Mælson buret er gull! Verdt hver eneste krone synes jeg. Du kan jo evt følge med om noen selger brukt på finn.no Siter
Busann Skrevet 21. Februar 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2022 Drar opp denne igjen. Vurderer å kjøpe nytt (hakke mindre) bur, men sliter med å finne forselgere. Er det noen som vet hvor disse burene kan kjøpes nå? Buret er like fint ennå, så er ikke krise, men venninna mi sitt bur som er str. mindre går så mye bedre inn i bilen. Siter
Recommended Posts