Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde litt lyst til å se Hercules, men den er jo verken på Netflix eller Viaplay. Så da fant jeg Løvenes konge 2, for jeg var litt for stor da den kom, så jeg så den ikke like mange ganger som jeg så eneren, og jeg har ikke sett den i voksen alder. Jeg trodde aldri jeg skulle tenke på forskjellen i animasjonen i to forskjellige barnefilmer, men FY søren så mye dårligere den er i toeren her :lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så lykkelig nå! Det første som møtte meg da jeg og søsteren min dro for å lete i dag var nøklene mine som hang på et gjerde rett ved bilen!!! [emoji3][emoji3][emoji3] Hadde egentlig mistet håpe

SÅH letta nå! Det var far og yngste sønn som var her, de likte Uno kjempegodt! Uno oppførte seg fint, selv om han stjal en sko... De var inne og kosa litt, så gikk vi ute en liten runde og kasta litt

Hjemme fra jobbintervju - kryss fingrene for at de andre 5 som var til intervju har driti seg ut...

Posted Images

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Jeg hadde litt lyst til å se Hercules, men den er jo verken på Netflix eller Viaplay. Så da fant jeg Løvenes konge 2, for jeg var litt for stor da den kom, så jeg så den ikke like mange ganger som jeg så eneren, og jeg har ikke sett den i voksen alder. Jeg trodde aldri jeg skulle tenke på forskjellen i animasjonen i to forskjellige barnefilmer, men FY søren så mye dårligere den er i toeren her :lol::lol: 

1 1/2(strengt tatt 3`eren) er 10 ganger bedre enn 2`eren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Annik said:

Men ingenting som slår 1`eren, uansett! Løvenes konge ass :heart::aww:

Enig. Men jeg gav opp, så det ble Supernatural istedet :lol::lol: 

 

Min 25 år gamle lillebror har flyttet hjem etter endt utdanning. Han har jobb og bor hjemme for å spare opp til leilighet. Men det å bo hjemme er visst akkurat det samme for ham nå som det var for ti-femten år siden, for nå ble han litt fortvilet over at mamma og pappa var borte i helgen, for hva i all verden skulle han gjøre til middag? "Kan jeg bestille pizza?" spurte han nettopp i familiechaten. :lol: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tinkie skrev:

Enig. Men jeg gav opp, så det ble Supernatural istedet :lol::lol: 

 

Min 25 år gamle lillebror har flyttet hjem etter endt utdanning. Han har jobb og bor hjemme for å spare opp til leilighet. Men det å bo hjemme er visst akkurat det samme for ham nå som det var for ti-femten år siden, for nå ble han litt fortvilet over at mamma og pappa var borte i helgen, for hva i all verden skulle han gjøre til middag? "Kan jeg bestille pizza?" spurte han nettopp i familiechaten. :lol: 

:lol:

Jeg har en kollega i tredveårene som forteller at når hun sitter på i bilen sammen med foreldrene sine så sitter hun i baksetet og sutrer og klager, bare av gammel vane. :lol:

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut noe treningsutstyr på finn, nå fikk jeg melding fra en 12 1/2 år gammel gutt som var interessert i en pull-up bar men ikke hadde penger, så han lurte på om det var noe han kunne hjelpe til med istedenfor :P Det er snakk om 300 kr liksom, jeg ba ham komme tilbake når han hadde penger så kunne vi se om den fortsatt var ledig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pixie said:

Jeg har lagt ut noe treningsutstyr på finn, nå fikk jeg melding fra en 12 1/2 år gammel gutt som var interessert i en pull-up bar men ikke hadde penger, så han lurte på om det var noe han kunne hjelpe til med istedenfor :P Det er snakk om 300 kr liksom, jeg ba ham komme tilbake når han hadde penger så kunne vi se om den fortsatt var ledig :P

:lol::lol: Søt, da! Verdt et forsøk! Kunne jo være du trengte flyttehjelp eller bærehjelp eller gressklipping eller noe! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Om-nom-nom! Andebryst med den salaten var ****** godt!! :drool: 

Det hørtes bedre ut enn ertesuppa mi.... Kommer til å spise det til det tyter ut av øra på meg. Dumme meg som lagde en helvetes mye og frøys ned! Nå må vi jo spise tom fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stine said:

Det hørtes bedre ut enn ertesuppa mi... Kommer til å spise det til det tyter ut av øra på meg. Dumme meg som lagde en helvetes mye og frøys ned! Nå må vi jo spise tom fryseren...

:lol: 

Jeg hadde igjen en del grønnsakssuppe i fryseren - men det opptok så stor plass at når jeg var lei så kastet jeg resten... Jeg bruker ikke å kaste mye mat altså, men det er begrenset hvor ensformig man gidder å spise...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiskyen vi har nå, er egentlig for søt for meg. Men til gjengjeld passer den sykt godt i whisky tonic! 

Jeg føler jeg burde gjøre ting, men jeg oooorker ikke, så da kan jeg ha dårlig samvittighet for å sitte og slappe av istedet. :aww:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wachita skrev:


Hun stilte i ring 7! Ble kun excellent på henne også! Men det er bedre enn VG som hun fikk på NKK Bø emoji23.png
Kjempe fin kritikk da!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sjef var for glad igjen i tillegg til at han løp som en kråke på gresset der. Men tidligere har han fått VG for det, så jeg er fornøyd :P Kritikken var fin ellers :)

 

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Det var i denne tråden jeg skulle si: Ups, plutselig kjøpte jeg meg en parkas på nett. Ikke i en rasetråd. :aww:

:lol:

47 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg har lagt ut noe treningsutstyr på finn, nå fikk jeg melding fra en 12 1/2 år gammel gutt som var interessert i en pull-up bar men ikke hadde penger, så han lurte på om det var noe han kunne hjelpe til med istedenfor :P Det er snakk om 300 kr liksom, jeg ba ham komme tilbake når han hadde penger så kunne vi se om den fortsatt var ledig :P

Den henvendelsen var jo litt søt da :)

Jeg sov en stund etter jeg kom hjem. Etterpå tok jeg Sjef ut og ned til sjøkanten slik at han fikk løpe. Og der ute på sjøen så han mannen i kajakk, og da ble han akutt døv og tok sats og stupte uti og svømte etter :aww:

Jeg fant ut at når han likevel var full i saltvann kunne han bare få lov til å gjøre seg ferdig. Dessverre for han fikk det jo konsekvenser. Han måtte nemlig bades for å bli ren i dag også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Kat84* said:

Sjef var for glad igjen i tillegg til at han løp som en kråke på gresset der. Men tidligere har han fått VG for det, så jeg er fornøyd :P Kritikken var fin ellers :)

Å være fornøyd er det beste :D Leela fikk kjempe fin kritikk, så fornøyd selv! Aner ikke hvordan hun gikk da, for mannen som reiste med henne :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tinkie skrev:

Whiskyen vi har nå, er egentlig for søt for meg. Men til gjengjeld passer den sykt godt i whisky tonic! 

Jeg føler jeg burde gjøre ting, men jeg oooorker ikke, så da kan jeg ha dårlig samvittighet for å sitte og slappe av istedet. :aww:  

Søt whisky? :o Whisky tonic? :icon_confused::|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

Søt whisky? :o Whisky tonic? :icon_confused::|

Ja, altså, den er jo ikke søt som en rom, men den har littegrann mer sødme enn jeg liker :) Whisky tonic funker faktisk skikkelig bra! Samme tonic som man bruker i GT :) GT er strengt tatt bedre :lol: Men det er ganske godt  det her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Ja, altså, den er jo ikke søt som en rom, men den har littegrann mer sødme enn jeg liker :) Whisky tonic funker faktisk skikkelig bra! Samme tonic som man bruker i GT :) GT er strengt tatt bedre :lol: Men det er ganske godt  det her og!

Fyda... Altså, dette feks. er whisky. Man putter ikke tonic oppi whisky :lol:

images-4.jpeg.207fd10651643c4f58c33bc42ecaa413.jpeg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...