Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal i bryllup i Barcelona i juli og trenger en kjole. Jeg har sett i de fleste kjedebutikker tilgjengelig her, men finner ingenting jeg vil ha. 

Kriterier:

- kort (ca knelang)

- sommerlig, men ikke for søt

- innsvingt i livet (nei, vil ikke ha belte om kjolen har rett fasong, synes ikke det er noe pent på meg)

- luftig og lett

- gjerne blomstermønster, men ikke "kjerringkjole" :lol: 

- helst ikke tynne stropper, men det kan vurderes

- ikke rosa

Noen som har forslag? Jeg har ikke sjekket ut Nelly og liknende butikker enda da jeg helst vil prøve kjolen i butikk, men ser ut til at jeg må bestille på nett allikevel.

Skrevet

Jeg elsker femtitallskjoler, men siden det er i Barcelona og kommer til å være hundre varmegrader ønsker jeg noe som er lett og sommerlig :) Det kan jo forsåvidt være den type kjole, bare ikke det jeg ser for meg til denne anledningen, hehe :) 

Skrevet
30 minutes ago, Frida og fuglehundene said:

Hvor er det? Har ikke bil og bor på bygda :lol: 

Oslo. Hvis du skal ha en skikkelig fin kvalitetskjole til en ålreit pris, så er det stedet å gå. Fine snitt, passe mange ulike kropper og du risikerer ikke å treffe på tre andre med samme kjole, som er "fareb" hver gang en stiller i kjole fra HM eller Cubus. :) Her ser du et utvalg.

Skrevet
6 timer siden, Smartingen skrev:

Den var flott! :D

Takk! Så og si det jeg så for meg, bare at den ble litt mørk. Men tenkte å style med sko og veske i lys blå, for å gjøre den litt lysere og lettere i uttrykket. Tusen takk for tips! jeg visste jo om butikken, men noen ganger trenger man bare å bli minnet på det helt selvsagte :lol: 

• Like 1