Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 2 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Jeg kan dessverre ikke ha den mandagen, for jeg er i England da uten hund og uten mulighet til å snappe... Vi kan godt bytte Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 15 minutes ago, Snusmumrikk said: Vi kan godt bytte Flott, tirsdag uke 28 er jeg tilogm kanskje på bondegård. 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 9 timer siden, Kristin_nord skrev: Det var litt derfor jeg satte deg opp på søndag, tenker det er positivt å vise sånne dager av livet også jeg (: jeg håpa nesten jeg skulle vært dårlig på snappedagen min kun for å vise det virkelige liv Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Ok hvilken dato er det? Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 1 time siden, SandyEyeCandy skrev: Flott, tirsdag uke 28 er jeg tilogm kanskje på bondegård. Da får jeg mandag uke 27. Så du det @Kristin_nord ? Siter
Kaja Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Kult Tirsdag er en bra veko dag. Da skal dere være med på en padle clinic, og årets største party. Bula Benie party <3 Jeg kan ikke garantere jevnt med snapper hele dagen, men telefonen er vanntett og blir med i elva 3 Siter
Kristiin Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 2 juli (søndag uke 26) er jeg på NKK Trondheim om noen vil "være med" Eller tresfjordstevnet med teltliv 8-9 juli om det er noe dere vil se? 2 Siter
Kristin_nord Skrevet 23. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 2 juli (søndag uke 26) er jeg på NKK Trondheim om noen vil "være med" [emoji14] Eller tresfjordstevnet med teltliv 8-9 juli om det er noe dere vil se? [emoji14]Den er i utgangspunktet tatt dersom@bellare er interisert i å dele på helga? Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Kristin_nord Skrevet 23. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Da får jeg mandag uke 27. Så du det @Kristin_nord ?Ja, det er i orden [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Bellare Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Den er i utgangspunktet tatt dersom@bellare er interisert i å dele på helga? [emoji4]Sent fra min SM-T550 via TapatalkEr i morgon og søndag eg er satt opp. Men om noken andre ønsker søndag et det greit for meg [emoji4]Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter
Kristin_nord Skrevet 23. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Er i morgon og søndag eg er satt opp. Men om noken andre ønsker søndag et det greit for meg [emoji4]Sent fra min SM-G900F via TapatalkÅja, da er det noen andre på søndag [emoji23][emoji23][emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Bellare Skrevet 23. Juni 2017 Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Åja, da er det noen andre på søndag [emoji23][emoji23][emoji23]Sent fra min SM-T550 via TapatalkNeste helg du tenker på kanskje [emoji28] det betyr at eg enn så lenge har begge dagar? [emoji14]Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter
Kristin_nord Skrevet 23. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2017 Neste helg du tenker på kanskje [emoji28] det betyr at eg enn så lenge har begge dagar? [emoji14]Sent fra min SM-G900F via TapatalkJa [emoji5] jeg er for trøtt tror jeg [emoji23]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Kristin_nord Skrevet 24. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2017 Jeg har satt opp litt lister, hvis dere har noen innsigelser , skrik ut!Uke 26:Mandag@SnoffeTirsdag@KajaOnsdag@TonjeTorsdag@StineFredag@maysofieLørdag@laikamorSøndag@SofieAuroraUke 27:Mandag@SandyEyeCandyTirsdag@Elita2005Onsdag@EmilieTorsdag@PoterFredag@cavalierflatLørdag@MaritaSSøndag@WelshenNemi Uke 28:Mandag@mushiTirsdag@SnusmumrikkOnsdag TorsdagFredag@JankaaLørdag@maysofieSøndagOg ta det med ro, det kommer påminnelser hver søndag [emoji252][emoji252]Sent fra min SM-T550 via TapatalkSent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter
Vilje Skrevet 25. Juni 2017 Rapporter Skrevet 25. Juni 2017 19 timer siden, Kristin_nord skrev: Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Kan ta torsdag i uke 28 1 Siter
Bellare Skrevet 27. Juni 2017 Rapporter Skrevet 27. Juni 2017 Kan ta søndag veke 28, om den fortsatt er ledig 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 27. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2017 Jeg har satt opp litt lister, hvis dere har noen innsigelser , skrik ut!Uke 26:Mandag@SnoffeTirsdag@KajaOnsdag@TonjeTorsdag@StineFredag@maysofieLørdag@laikamorSøndag@SofieAuroraUke 27:Mandag@SandyEyeCandyTirsdag@Elita2005Onsdag@EmilieTorsdag@PoterFredag@cavalierflatLørdag@MaritaSSøndag@WelshenNemi Uke 28:MandagTirsdag@SnusmumrikkOnsdag @perfect imageTorsdag@viljeFredag@JankaaLørdag@maysofieSøndag@bellareOg ta det med ro, det kommer påminnelser hver søndag [emoji252][emoji252]Sent fra min SM-T550 via TapatalkSent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. Juni 2017 Rapporter Skrevet 30. Juni 2017 På 27.6.2017 at 6:26 PM, Kristin_nord skrev: Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Nå bytta jeg så jeg fikk førstkommende mandag (uke 27). Men jeg har sendt telefonen inn til reparasjon, og lånetelefonen er ganske humørsyk. Så hvis noen senere i uka vil bytte hadde det vært veldig greit. Siter
Kristin_nord Skrevet 30. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2017 Nå bytta jeg så jeg fikk førstkommende mandag (uke 27). Men jeg har sendt telefonen inn til reparasjon, og lånetelefonen er ganske humørsyk. Så hvis noen senere i uka vil bytte hadde det vært veldig greit.Si ifra om du ikke får fiksa det [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
tutle Skrevet 1. Juli 2017 Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 På 30.6.2017 at 4:36 PM, Kristin_nord skrev: Si ifra om du ikke får fiksa det Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Jeg kan ta på mandag (om det er førstkommende det er snakk om), om det ikke ordner seg 1 Siter
Kristiin Skrevet 1. Juli 2017 Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 Jeg kan også ta mandag om det er krise, skal på frisbee kurs med hunden 1 Siter
Kristin_nord Skrevet 1. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 @Snusmumrikk får ta avgjørelsen [emoji16]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 2. Juli 2017 Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 Jeg tror det går greit. Jeg har fått lånetelefonen til å funke relativt greit. Så lenge jeg ikke gjør to ting samtidig på den Litt dårligere kvalitet på bilder og sånt, men det går vel bra. Dessverre er det varmt her, så det blir ingen trening å være med på. Jeg kan gi en dag med latmannsliv med huskyer i dag, så kan jeg få stafettpinnen igjen senere når det blir litt kaldere for å vise litt mer moro Siter
Elita2005 Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Hvordan fungerer det? Jeg har ikke fått noen melding og har dagen i morgen. Siter
Kristin_nord Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 Noen som har sett noe på uke 29? Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Kristin_nord Skrevet 6. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2017 Jeg kan også ta mandag om det er krise, skal på frisbee kurs med hunden [emoji3] Noen dag i uke 29 du har lyst på?Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.