Kristiin Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 49 minutter siden, Kristin_nord skrev: Det kan hende det er dumt, men det kan også være en årsak til det Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Hva med at en person ikke får "tinget" mer enn 1 dag i uken, så får flere lov å ha den? Iværtfall nå som trykket er så stort 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 Skulle ikke jeg ha på en mandag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 11. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 Hva med at en person ikke får "tinget" mer enn 1 dag i uken, så får flere lov å ha den? Iværtfall nå som trykket er så stort [emoji38] Hehe, jo gjerne dersom folk melder seg på litt før søndag. Jeg jobber ganske hardt for å fylle ukene, og når dem endelig er fulle etter å ha trylla med litt reserver osv så vil mange være med. Meldingsboksen min er åpen 6 dager ellers i uka og [emoji6] Skulle ikke jeg ha på en mandag ? Jo, du skulle det. Men jeg vet ikke helt hva som har skjedd med listene mine, så det ble noen endringer. Du har fått ny dag , som du ser på oversikten. Dersom dagen ikke passer er det bare å si ifra [emoji4] Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Hehe, jo gjerne dersom folk melder seg på litt før søndag. Jeg jobber ganske hardt for å fylle ukene, og når dem endelig er fulle etter å ha trylla med litt reserver osv så vil mange være med. Meldingsboksen min er åpen 6 dager ellers i uka og Jo, du skulle det. Men jeg vet ikke helt hva som har skjedd med listene mine, så det ble noen endringer. Du har fått ny dag , som du ser på oversikten. Dersom dagen ikke passer er det bare å si ifra Sent fra min SM-T550 via Tapatalk oki, jo da. Er bare at mandagene er morrsomts her hjemme men det går bra. hvem dato blir det da ? Telefonen viser ikke uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 11. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 oki, jo da. Er bare at mandagene er morrsomts her hjemme men det går bra. hvem dato blir det da ? Telefonen viser ikke uker [emoji20]Det er 26 juli, mandag den uka er det@tutle som har, kanskje hun bytter med deg? [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Det er 26 juli, mandag den uka er det@tutle som har, kanskje hun bytter med deg? Sent fra min SM-T550 via Tapatalk oki, det går bra finner på noe den dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 12. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 Jeg har ferie og ingen planer mandag og tirsdag i uke 29, så mye tid til hund og tur Så hvis det er ledig så kan jeg være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Men folkens da, hvorfor må dere på død og liv ha snapen en dag det skjer noe spesielt? Holder det ikke med snaps fra dagliglivet? Man MÅ ikke finne på noe ekstraordinært på dagen sin for å underholde folk på snap, det var vel ikke helt hensikten med den? Det sagt så skjønner jeg at det er litt artigere med en dag det skjer noe utenom det vanlige, men jeg synes det er så trist at det blir lagt opp til at folk kjenner på presset om at det ikke kan være en helt vanlig dag. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Men folkens da, hvorfor må dere på død og liv ha snapen en dag det skjer noe spesielt? Holder det ikke med snaps fra dagliglivet? Man MÅ ikke finne på noe ekstraordinært på dagen sin for å underholde folk på snap, det var vel ikke helt hensikten med den? Det sagt så skjønner jeg at det er litt artigere med en dag det skjer noe utenom det vanlige, men jeg synes det er så trist at det blir lagt opp til at folk kjenner på presset om at det ikke kan være en helt vanlig dag.Enig! Altså, jeg skal ha neste lørdag for at da er jeg hos venninna mi med masse hunder. Men til vanlig er vi bare klin normale og det er stort sett alle andre og [emoji12] altså, ja det er jo gøy å se ting jeg ikke gidder med mine hunder.. men det er ikke så farlig [emoji16] så folkens, det er NULL press på at dagen din behøver å være noe annet enn din normale dag Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Jeg har ferie og ingen planer mandag og tirsdag i uke 29, så mye tid til hund og tur [emoji4] Så hvis det er ledig så kan jeg være med [emoji4]Det er fult frem til uke 31. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 @Kristin_nord Smartingen kan få tirsdagen min 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 Jeg har ferie og ingen planer mandag og tirsdag i uke 29, så mye tid til hund og tur [emoji4] Så hvis det er ledig så kan jeg være med [emoji4]Da kan du få tirsdag ! [emoji4] takk til@Jeas_89 [emoji173]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2017 3 timer siden, Kristin_nord skrev: Det er fult frem til uke 31. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Fikk aldri svar på å bli satt opp en dag i uke 31.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 10 timer siden, Kristin_nord skrev: Da kan du få tirsdag ! takk til@Jeas_89 Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 12 timer siden, Jeas_89 skrev: @Kristin_nord Smartingen kan få tirsdagen min Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 14. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Fikk aldri svar på å bli satt opp en dag i uke 31..Har ikke kommet så langt ? stresser ikke når vi bare er i uke 28 [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 14. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2017 Hvis du trenger noen til å fylle opp noen gang kan jeg godt stille opp, spiller ingen rolle dag og slikt for oss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 Er det ingen som har snappen i dag? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 På 11.7.2017 at 0:11 AM, Kristin_nord skrev: 17 juli Jeg er satt opp på søndag, altså i morgen, men ser at det er den 16. juli og ikke 17. Er det jeg som roter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 1 time siden, Emilie skrev: Jeg er satt opp på søndag, altså i morgen, men ser at det er den 16. juli og ikke 17. Er det jeg som roter? Eg som har i morgon, søndag 16. juli, i følge lista for veke 28 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 4 timer siden, Monab88 skrev: Er det ingen som har snappen i dag? @maysofie står oppført idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 2 timer siden, Bellare skrev: Eg som har i morgon, søndag 16. juli, i følge lista for veke 28 Ok, kanskje jeg har mandag? Eller kanskje ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 Jeg kan godt ta en eller annen dag det er ledig. Helst ikke helg og helst før 8 august. Ellers er det ett fett. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 1 time siden, Emilie skrev: Ok, kanskje jeg har mandag? Eller kanskje ikke Tror jeg har mandag? Men hvis du vil så kan du godt ta den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2017 4 timer siden, Kristiin skrev: @maysofie står oppført idag Atte hæ? Har ikke spurt om eller fått med meg å bli satt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts