Vilje Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg følger gjerne, men ikke kapasitet til å være med enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Tror ikke jeg orker å være med på en vanlig hverdag med jobb osv, men på en helgedag med litt hundeplaner hadde det vært gøy å vært med Og vært gøy å sett andres hverdager/helgedager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg blir gjerne med men usikker på hvor mye kapasitet jeg har til å være med på opplegget. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Hundesonen eksistrer herved på snapchat under brukernavnet Hundesonen 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Noen som kan lage et system for hvem som har når? Vet noen grupper legger ut forespørsel for en uke i slengen også sier man hvilken dag man kan ha. Om det er veldig populært, kan man sikkert planlegge lengre frem i tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg vil også være med! Men på hverdager blir det lite hundesnap desverre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 21 minutter siden, marlenbli skrev: Hundesonen eksistrer herved på snapchat under brukernavnet Hundesonen Da foreslår jeg at alle som vil administrere sender en PM til deg med en gmail-konto, og så får man brukernavn og passord og så fordeler du hvem som skal oppdatere hvilke dag eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Akkurat nå, Vilje skrev: Da foreslår jeg at alle som vil administrere sender en PM til deg med en gmail-konto, og så får man brukernavn og passord og så fordeler du hvem som skal oppdatere hvilke dag eller noe sånt? Ja, men jeg kan jo egentlig like godt sende innloggingsinfo på PM til de som er interessert her? Send meg en melding og skriv gjerne når dere er interessert i å ha kontoen, så kan vi forsøke å få opp en plan for første uka Første dag i morgen, noen frivillige? Jeg skjønner at de fleste synes det passer best i helgene, men det vil jo ikke funke at alle skal ha da. Hvis dere har planer om trening på ettermiddagene for eksempel kan jo det være en fin dag å ha kontoen på? Det MÅ vel ikke kun være hundesnaps man legger ut, eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg kan godt ta i morgen ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Kan godt ta en dag denne uken jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg foreslår at vi lager en ny tråd la oss si f.eks fredager/lørdager og spør hvem som vi ha snappen neste uke, også fyller man seg inn på den dagen man ønsker og som er ledig. Jeg kan dessverre ikke ta på meg å lage en sånn tråd ukentlig, så håper noen andre føler seg kallet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Jeg følger en del sånne "kollektiv" på Snap, og der deler de kontoen ukentlig. Jeg foreslår at vi gjør det sånn. Iogm at vi legger bidrag til i en story heller enn å sende til enkeltindivider, så gjør det heller ingenting om det er "stille" hele arbeidsdagen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Kan lage en slik: Uke 23: Mandag: Tirsdag : Onsdag: Torsdag: Fredag : Lørdag : Søndag: Feks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Eg kan og ta ein vekedag. ? Er nesten mest sløving her i helgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 Om jeg får med meg to-tre til som kan være ansvarlige for å lage uketråden og holde i hvem som snapper når, så kan jeg godt prøve å organisere det videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 22 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Jeg følger en del sånne "kollektiv" på Snap, og der deler de kontoen ukentlig. Jeg foreslår at vi gjør det sånn. Iogm at vi legger bidrag til i en story heller enn å sende til enkeltindivider, så gjør det heller ingenting om det er "stille" hele arbeidsdagen. Når du sier at de deler ukentlig, mener du at en person har kontoen hele uka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 6 minutter siden, Poter skrev: Om jeg får med meg to-tre til som kan være ansvarlige for å lage uketråden og holde i hvem som snapper når, så kan jeg godt prøve å organisere det videre Jeg kan hjelpe til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2017 7 minutes ago, Vilje said: Når du sier at de deler ukentlig, mener du at en person har kontoen hele uka? Jepp. Mye mindre å administrere. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Nå har jeg opprettet tråd hvor man kan melde seg på neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Så trivelig å se på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 1 time siden, Kangerlussuaq skrev: Så trivelig å se på!! Så koselig å høre! Så du sjøpølsa?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Så gøy, jeg vil gjerne ha den en dag jeg har fri og gjør litt hundeting 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 25 minutter siden, Jeas_89 skrev: Så gøy, jeg vil gjerne ha den en dag jeg har fri og gjør litt hundeting Det er bare å følge med når ukene legges ut og plotte deg inn på en dag som passer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Veldig koselig å følge med på deg og Eine [emoji813]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts