SandyEyeCandy Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 9 hours ago, Lola Pagola said: Synes mange staffer heter Tyson, også vet jeg det er andre navn jeg alltid har tenkt på som typiske men kommer såklart ikke på nå. Men type macho-macho navn... Diesel, Rambo, Odin osv. 2 Siter
Snøfrost Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 11 hours ago, Meg said: Frost, Taiga, Fenris og etter GoT: Arya, Ghost og masse andre norske navn inspirert av natur og vær virker det som, også en del som bruker norrøne navn utover Fenris. Så synes jeg det er en god del Varg og Varga + Togo og Balto er det jo noen av. Mao mine valper har overhodet ikke spesielt orginale navn for rasen Men jeg liker jo sånne navn, så da så Siter
Debbie Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 Kanskje ikke bare Bc, men Lp bikkjer synes jeg ofte det er mange: Supra, Prima, Lyn, Kvikk, 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 Diesel, Rambo, Odin osv. [emoji3] Ja! [emoji3] 1 Siter
Teserere Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 18 timer siden, Lola Pagola skrev: Synes mange staffer heter Tyson, også vet jeg det er andre navn jeg alltid har tenkt på som typiske men kommer såklart ikke på nå. Men type macho-macho navn... 9 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Diesel, Rambo, Odin osv. Helt uenig Vet om en Tyson, og to Diesel... Og jeg kjenner mange staffer... Siter
Stine Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 6 minutter siden, Teserere skrev: Helt uenig Vet om en Tyson, og to Diesel... Og jeg kjenner mange staffer... Veit kun om en Tyson jeg og, men han må jo ha bikka 13-14 år nå Veit om et par Diesel og noen King'er. Men ingen navn som stikker seg ut egentlig. Siter
maysofie Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 7 minutter siden, Teserere skrev: Helt uenig Vet om en Tyson, og to Diesel... Og jeg kjenner mange staffer... Er ikke mange staffene jeg kjenner til, men der er det fire Diesel og to Tyson 1 Siter
Teserere Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 39 minutter siden, Stine skrev: Veit kun om en Tyson jeg og, men han må jo ha bikka 13-14 år nå Veit om et par Diesel og noen King'er. Men ingen navn som stikker seg ut egentlig. Nei, nå har jeg tenkt hardt på alle jeg kan komme på, og syns det er mye variasjon! 39 minutter siden, maysofie skrev: Er ikke mange staffene jeg kjenner til, men der er det fire Diesel og to Tyson Haha! Kanskje litt med hvor man bor? 1 Siter
Heidihj Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 På malamutehanner: Frost, Storm, Kayaq Malamutetisper: Nuka, Saga, Alaska Sikkert endel andre også, men typiske navn er knytte til natur, og endel ord og navn fra indianske/nordiske språk Siter
Kristiin Skrevet 18. Mai 2017 Rapporter Skrevet 18. Mai 2017 Ganske sikker på at ingen pyrrer (iværtfall korthårs) i Norge heter det samme Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 21 hours ago, Teserere said: Helt uenig Vet om en Tyson, og to Diesel... Og jeg kjenner mange staffer... Hallo, ikke ødelegg fordommene våre! 1 Siter
Perfect Image Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 På 11.5.2017 at 9:34 PM, SusanneL skrev: Og heter fremdeles annenhver collie Lassie, eller har det gitt seg med årene, tro..? Ikke helt annenhver mer, men det er ikke uvanlig navn hos Collien nei Jeg har to valpekjøpere som har gitt sine det navnet, det vrengte seg litt inni meg men det er ikke jeg som skal leve med hunden i hverdagen Siter
Caroline Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 På aussie; Blue, Merlin (som i merle) og Ozzy er veldig vanlige. Også flere varianter av Stumpen/Stompa osv. Ellers er det jo navn som er gjengangere hos mange raser, de gidder jeg ikke ta med. Siter
Yodel Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Tja. Hørt Congo, Kairo, Cleo og Kaos noen ganger på basenji, men ingen navn i stort overtall nei. Siter
Jeampi Skrevet 21. Mai 2017 Rapporter Skrevet 21. Mai 2017 Når jeg kjøpte min første pom for 14 år siden så følte jeg at annenhver hannhund het Gizmo. Siter
klinkekula Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Skrevet 2. Juni 2017 På 21.5.2017 at 7:19 AM, Jeampi skrev: Når jeg kjøpte min første pom for 14 år siden så følte jeg at annenhver hannhund het Gizmo. Men nå heter annenhver hannhund Armani ? Men enig! Det var flust med Gizmo, og holdt jaggumeg på å kalle Dennis Gizmo selv ? 1 Siter
Recommended Posts