Kaisen Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 1 minutt siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolerer
Annik Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 takk for alle klemmer. Det er så uvirkelig, det skjedde så plutselig og helt uten forvarsel. Hun var med meg og Karoline på tur i går liksom
xxx12345 Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Åh @Annik, så forferdelig Kondolerer! Håper du har noen rundt deg nå..
Sanne Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Akkurat nå, Annik skrev: takk for alle klemmer. Det er så uvirkelig, det skjedde så plutselig og helt uten forvarsel. Hun var med meg og Karoline på tur i går liksom Ånei Sender over tonnevis med klemmer Si ifra hvis vi kan hjelpe på noe vis
Zitka Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 5 timer siden, SFX skrev: Jeg skulle forsøke meg på en slik gratis fôrprøve, men får bare beskjed om at "your confirmation link has expired". Det var bare 1000 prøver de sendte ut, så mulig det ble tomt.. 12 minutter siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolerer så mye! Jeg kan ikke forestille meg engang hvor tungt dette er! Håper dere får er svar på hva som skjedde i det minste
puddellover Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 @Annik Ord blir virkelig tomme når noe sånn skjer. Kondolerer så mye, håper du får masse støtte fra de rundt deg nå
Pringlen Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 23 minutter siden, Annik skrev: takk for alle klemmer. Det er så uvirkelig, det skjedde så plutselig og helt uten forvarsel. Hun var med meg og Karoline på tur i går liksom
Guest 2ne Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 34 minutter siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolerer
Guest lijenta Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 37 minutter siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolere
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Kondolerer@Annik [emoji22] så utrolig trist.Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
Snoffe Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 1 time siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Så uendelelig trist å høre
Raksha Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 1 time siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Ååh sender masse varme tanker herfra
Artemis Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Så forferdelig trist å høre, @Annik Ta vare på deg selv og dine.
AussieAllTheWay Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 1 hour ago, Annik said: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Så grusomt! Kondolerer
SFX Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 1 time siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolerer
Guest *Kat84* Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 2 timer siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Så utrolig trist Den tomheten er den verste Kondolere
Nathalie_ Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 2 timer siden, Annik skrev: Jeg føler meg helt tom, jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Mamma døde i dag, og dette er den verste dagen i hele mitt liv Kondolerer
MarieR Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 2 timer siden, Annik skrev: takk for alle klemmer. Det er så uvirkelig, det skjedde så plutselig og helt uten forvarsel. Hun var med meg og Karoline på tur i går liksom Åh, noe så forferdelig! Ord blir fattige
Ozzy Skrevet 19. Mai 2017 Rapporter Skrevet 19. Mai 2017 Gubben og en kamerat var å skøyt lærduer idag. Plutselig kom det et helikopter. Så kom det fult bevepna politi. Noen hadde vist ringt politiet og sagt at det var noen som skøt inne i et hus og greier. De skyter samme sted hver eneste uke, og alle i nærheten veit at de står der, og de har tillatelse av grunneier som er faren til han andre. Men gutta ble litt overrasket over fullautomatvåpen og skjold gitt, de har holdt på i flere år uten en eneste klage. De fikk fortsette men etter en halvtime kom enda en patrulje, uten våpen vel og merke, så da valgte de å dra. 4
Recommended Posts