Lola Pagola Skrevet 19. April 2017 Rapporter Share Skrevet 19. April 2017 Usj falt ut denne sesongen jeg, ble med den ene uka. Og Paradise er ikke noe jeg orker å binge-se. Men skam uke hørtes gøy ut da, får prøve å hoppe inn igjen! Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2017 Endelig begynner de å spille ordentlig! Digger Kevin, kveldens episode var artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2017 Jeg har ikke sett episoden fra i går, men jeg håper Teele vinner! Jeg har ingenting imot Sophie, men er litt lei av at hun, Morten og Andrea bare "flyter" gjennom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Alex har så lite mellom øra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Endelig har de begynt å spille ordentlig! Sofie har irritert meg lenge og jeg synes det var morsomt at hun røk ut. På en annen side så er Alex så lite smart som det går ann.. Forteller hele greia til Morten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2017 Hadde ikke noe i mot henne, men det var en spennende uke og bra spilt av "de andre". Alex er på eget nivå altså... bærtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 13. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2017 Fy flate for en gjeng med uærlige drittsekker... Hvis den eneste måten å komme seg videre i spillet på er å lyve folkrett oppi ansiktet er de virkelig ikke verdige vinnere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Hvem håper dere vinner i kveld? Jeg heier på Kevin og Martine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Morten og Sofie... Men sjansen for det er nok minimal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Jeg har heia litt på Morten hele veien, men samtidig synes jeg Sofie oppførte seg helt uakseptabelt mot Grunde så det er med litt bismak jeg heier på dem... Så lenge Kevin og Martine ikke vinner er det egentlig ett fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Jeg heier på Martine og Kevin håper kulen blir sluppet i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Kevin og Martine all the way! Håper at Kevin smeller kula i bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Er nok Morten og Spfie som vinner ... Men heier på Kevin og Lunde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Jeg har egentlig heia litt på Sofie hele tiden, for jeg synes igrunnen hun har virket ganske ok sånn jevnt over. Litt vel ivrig i spillinga si til tider, men samtidig også opptatt av å ta vare på de andre. Det hun dog gjorde mot Grunde synes jeg ikke var greit, men på den andre siden har jeg forståelse for at det er et spill. Jeg tror ikke hun hadde hatt så store sjanser i finalen med Grunde. Morten er jeg litt sånn njæææh til...han er så sykt høy på seg selv Lunde liker jeg egentlig også, og Kevin har jeg hatt sansen for lenge igrunnen. Så jeg vet ikke helt. En av de to xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Jeg ble litt irritert på Lunde for at hun valgte Kevin. Det var heller ikke så smart av henne, for hun hadde hatt større sjanse til å vinne dersom hun hadde stått med Grunde. I tillegg er sjansen stor for at Andrea og Kevin hadde gått inn i finalen som et par, og Kevin ville da hatt større sjanse for å vinne. Sånn helt ærlig heier jeg litt på Morten og Sofie, selv om det var ukult det hun gjorde mot Grunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Har likt Sofie så godt, helt til hun dumpa Grunde!! Vet ikke hvem jeg skal heie på, jeg. Petter og Andrea liker jeg ikke som helhet. Morten er som @Justisia sier så sjukt høy på seg selv og tror han "fortjæææne jo" å være kongen av verden. Han har jo løyet og spilt like mye som alle andre, men tror han er så mye bedre?! Liker Kevin da, men ikke storfan av Martine. Kanskje heller ørlite mot Kevin og Martine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Da gjenstår å se om en av de slipper kula ... Mistenker at M smeller den fort i bakken og K står igjen som et ? Men vel fortjent seier da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Nei nå blei jeg sur. Han tar det sykt bra da. Jeg hadde klikka Isabelle ser litt ut som et lik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2017 Så glad hun slapp kulen i bakken! veldig kult at hun turte å gjøre det Men litt synd på kevin likevel, han tar det veldig bra i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 11 timer siden, Ozzy skrev: Isabelle ser litt ut som et lik.. Hun har nok ikke kompensert ansiktsmalingen med at hun ville bli brunere generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 12 minutter siden, Sprettballen skrev: Hun har nok ikke kompensert ansiktsmalingen med at hun ville bli brunere generelt Gubben lurte på hvordan man kan være brun enkelte steder og hvit enkelte steder også kunne han ikke forstå at man kunne skinne så mye over alt når jeg fortalte at det er noen som liker å legge på sminke på den måten ble han sjokkert stakkar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Syns synd på kevin... men thumbs up for at han tar det så bra! Ellers er jeg forbanna for at tv3 alltid klarer å spoile. På onsdagens episode så viste de fra festen at petter og morten inngikk en avtale om at de skulle stemme på hverandre i finalen. Plutselig viser de et nytt klipp av morten på greenscreen (Heter det det??) hvor han er kledd i dress og slips. Han forteller om avtalen med petter og sier at han håper han er en mann av sitt ord. så det røpte jo at de var han og sofie som kom til finalen... og dressen også. Han hadde ikke dress på seg på festen på onsdag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 2 timer siden, Kaisen skrev: Syns synd på kevin... men thumbs up for at han tar det så bra! Ellers er jeg forbanna for at tv3 alltid klarer å spoile. På onsdagens episode så viste de fra festen at petter og morten inngikk en avtale om at de skulle stemme på hverandre i finalen. Plutselig viser de et nytt klipp av morten på greenscreen (Heter det det??) hvor han er kledd i dress og slips. Han forteller om avtalen med petter og sier at han håper han er en mann av sitt ord. så det røpte jo at de var han og sofie som kom til finalen... og dressen også. Han hadde ikke dress på seg på festen på onsdag... Jeg ser aldri på hva som skal skje i neste episode, livredd for spoilere Så jeg var lykkelig intetanende. Menneh, alle gutta hadde vel på seg dress på seremonien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 2 timer siden, Snoffe skrev: Gubben lurte på hvordan man kan være brun enkelte steder og hvit enkelte steder også kunne han ikke forstå at man kunne skinne så mye over alt når jeg fortalte at det er noen som liker å legge på sminke på den måten ble han sjokkert stakkar Hun er kanskje en sånn vampyr som disse i Twilight? De skinner jo når det går ut i sollyset ... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Haha, for en idiotisk ting å gjøre. Slippe på 50 000,- , snakk om å kaste bort en sjanse når hun først hadde bestemt seg for å slippe kula. Redigert: Eller bommer jeg? De fikk ikke mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts