Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

Du veit at 2016 har vært et litt i overkant slitsomt år når du blir oppriktig overrasket over statuser på facebook som sier at 2016 har vært deres beste år noen sinne..? :lol: Det overraska meg at jeg ble så overraska, snakk om å være selvsentrert liksom, når jeg har hatt et møkkaår, må jo alle andre også ha hatt et møkkaår :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

Har levert poden for nyttårsfeiring hos faren og er hjemom for å ta med mer mat og ta en rask dusj. 

Vi sov i en sliten gapahuk med utsikt over byen i natt. Toddy syntes det var litt skummelt,  så han sov oppå kidden.  

Stakkars,  ække lett når alle tror du er en husky,  og så er du egentlig en chihuahua. ...

Han får bare overleve en natt til. 

Vi ser og hører rakettene da. Men han får ikke panikk.  Han blir bare litt urolig.  Det får han overleve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Jeg synes det er helt greit at noen idrettsstjerner er dårlige tapere jeg. De er bare mennesker, og da hender det at følelsene tar overhånd i en del situasjoner :) 

Ikke minst, så dreier det seg jo om det de lever og ånder for. Skulle bare mangle at det gir litt følelser :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag har jeg strødd veien ned fra huset mitt med noe gammel akvariesand jeg fant i garasjen. Fant ut at det var såpass polert at noe måtte gjøres, og det er jo ei mil til butikken, liksom. Så man tager hva man haver.:ahappy:

Min lille due (altså Bizi) har hoppa rundt i skogen løs i 1,5 time i dag, så hun er litt trøtt og sover sin søteste søvn. Hun måtte bade da hun kom hjem, men var såpass sigen at hun orket ikke protestere noe særlig. Nå skal jeg bare klippe litt klør og gjøre meg ferdig, så drar vi på nyttårsfeiring.

Og dessuten så ramlet jeg nesten av stolen av latter da min ekstremt kroppsfokuserte eks-samboer la ut et bilde som tyder på at han har fått selvironi. Det var som jeg sa til søstra mi. Han er helt sikkert ikke edru, da har han både selvironi og er innmari hyggelig.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke å kjøpe kalkun, og fant ut at vi heller skulle bruke noe vi allerde hadde i fryseren. Så det blir svinestek som nyttårsmiddag :D

Jeg er rastløs og har lyst til å begynne å lage middagen nå med en gang, men jeg skal klare å vente litt til. I dag er ikke dagen for tidlig middag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Debbie skrev:

syns synd på meg selv.Skulle hatt kjempekoselig feiring i dag, nå får jeg nærkontakt med toalettet istedet:x

 

God bedring!

Jeg har fått avlest vannmåleren, og det var vel det eneste jeg måtte gjøre i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 2ne skrev:

Du veit at 2016 har vært et litt i overkant slitsomt år når du blir oppriktig overrasket over statuser på facebook som sier at 2016 har vært deres beste år noen sinne..? :lol: Det overraska meg at jeg ble så overraska, snakk om å være selvsentrert liksom, når jeg har hatt et møkkaår, må jo alle andre også ha hatt et møkkaår :teehe: 

Du kan få låne min facebook, 99,9% av alle er skikkelig negative og noen er nærmest i PTSD-modus etter diverse hendelser (red.anm: noen har antakeligvis fullstendig rett til å synes det også). Er litt lei av at 2016 var en drittår fordi en haug med kjendiser daua, men skulle helst hatt noen positive statuser og. Har ikke sett noen positivt ladde statuser, og nå tør jeg ikke skrive at 2016 var veldig bra for meg :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Du kan få låne min facebook, 99,9% av alle er skikkelig negative og noen er nærmest i PTSD-modus etter diverse hendelser (red.anm: noen har antakeligvis fullstendig rett til å synes det også). Er litt lei av at 2016 var en drittår fordi en haug med kjendiser daua, men skulle helst hatt noen positive statuser og. Har ikke sett noen positivt ladde statuser, og nå tør jeg ikke skrive at 2016 var veldig bra for meg :P 

:lol: Nei takk, det går bra det!

Jeg har hatt et skikkelig drittår da, så jeg lurte på om jeg skulle skrive det.. "2016 har vært et skikkelig møkkaår, og det ser ikke ut som det er noe særlig bedre før langt ut i 2017 - om jeg har flaks. Ha et ****** godt nytt år, folkens", liksom.. Tipper det hadde satt stemninga :teehe: 

Men vær positiv du! Det er jo hyggelig at ikke alle har hatt et ****** år, en motvekt til all sytinga er bare bra det! :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro hjem fra hytta vi, frista mer å se Harry Potter maraton ikveld istede for nrk p1 og mørke :lol:

Fått sett en forhandlerliste fra v&h, veiledende utsalgspris på 5 kg pølse er 140 kr, blir over dobbelt så dyrt for oss. Så da skal jeg sjekke ut andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stine skrev:

Dro hjem fra hytta vi, frista mer å se Harry Potter maraton ikveld istede for nrk p1 og mørke :lol:

Fått sett en forhandlerliste fra v&h, veiledende utsalgspris på 5 kg pølse er 140 kr, blir over dobbelt så dyrt for oss. Så da skal jeg sjekke ut andre alternativer.

F*** Da ble vi kunder hos Baltofôr...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stine skrev:

Dro hjem fra hytta vi, frista mer å se Harry Potter maraton ikveld istede for nrk p1 og mørke :lol:

Fått sett en forhandlerliste fra v&h, veiledende utsalgspris på 5 kg pølse er 140 kr, blir over dobbelt så dyrt for oss. Så da skal jeg sjekke ut andre alternativer.

Husker du prisen på 20 kilos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha litt drama på tampen av året. Var ute med lillemor på litt for lang tur, og avtalte at Bonden sku hente oss når han kom fra butikken. Han gikk inn med varer og dro for å plukke opp oss.  Da vi svingte inn på tunet ble vi møtt av Hottie,  døra åpen og Lupin søkk vekk! Bonden glemte å låse døra... 

Ropt og plystra meg hes, Bonden tok bilen og kjørte alle tenklige og mindre tenklige plasser.  plukket opp meg og jeg ba han kjøre der jeg og lillemor hadde gått. Og der! Langs fylkesveien dukket langbeinen opp mellom brøytekanter. Like hel, men litt kald. Vi lette i over en time. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2011 - 2012 - 2013 (tre drittår for øvrig)  har ting blitt bedre for min del. 2016 har bydd på mange hyggelige opplevelser, blitt kjent med mange trivelige hundefolk, og hatt noen mindre hyggelige opplevelser. Kjedeligheter som råtne baderom og skrullebikkjer som ikke er mine, er i aller høyeste grad forbigående i-lands-problemer jeg ikke gidder å dvele lenge ved så snart jeg har fått ut dampen der og da. Om 2017 vet jeg lite, jeg håper helsa holder seg, og at ungene mine får et bra år.

Nå har jeg vært på tur med Lotta på blankisen, med piggsko. Og baker en ny runde med vørtebrød mens pinnkjøttet damper på komfyren.


Raksha  så bra dere fant han i god behold! En skummel opplevelse å miste en hund på nyttårsaften spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raksha skrev:

Måtte ha litt drama på tampen av året. Var ute med lillemor på litt for lang tur, og avtalte at Bonden sku hente oss når han kom fra butikken. Han gikk inn med varer og dro for å plukke opp oss.  Da vi svingte inn på tunet ble vi møtt av Hottie,  døra åpen og Lupin søkk vekk! Bonden glemte å låse døra... 

Ropt og plystra meg hes, Bonden tok bilen og kjørte alle tenklige og mindre tenklige plasser.  plukket opp meg og jeg ba han kjøre der jeg og lillemor hadde gått. Og der! Langs fylkesveien dukket langbeinen opp mellom brøytekanter. Like hel, men litt kald. Vi lette i over en time. 

:o Sjarmen med hunder som åpner dører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Du kan få låne min facebook, 99,9% av alle er skikkelig negative og noen er nærmest i PTSD-modus etter diverse hendelser (red.anm: noen har antakeligvis fullstendig rett til å synes det også). Er litt lei av at 2016 var en drittår fordi en haug med kjendiser daua, men skulle helst hatt noen positive statuser og. Har ikke sett noen positivt ladde statuser, og nå tør jeg ikke skrive at 2016 var veldig bra for meg :P 

Jeg har vel egentlig tenkt det samme - og var litt usikker på om jeg skulle publisere en sånn sukkerekkel positiviststatus bare fordi :lol: Også gjorde jeg det :lol: Jeg er også litt lei av folk som syter og klager for det minste lille dill... So what at folk du ikke kjenner har daua? Det er normalt liksom at folk dør (særlig om de har leflet med narko og andre ting)... og jeg har konkludert med at 2016 var et kjempefint år - for meg også :)

25 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg har hatt et skikkelig drittår da, så jeg lurte på om jeg skulle skrive det.. "2016 har vært et skikkelig møkkaår, og det ser ikke ut som det er noe særlig bedre før langt ut i 2017 - om jeg har flaks. Ha et ****** godt nytt år, folkens", liksom.. Tipper det hadde satt stemninga :teehe:

Jeg synes du skal skrive det - for noen HAR jo faktisk grunn til å klage liksom... du er blant dem :hug:Og ja, jeg føler meg brettiget til å dømme hva som er grunnløs klaging og berettiget klaging :aww: 

Vi har ennå ikke gjort stort i dag.... jeg har pyntet litt på nyttårsbordet, og innser at jeg aldri skal bli interiørarkitekt - ikke skal jeg blogge om interiør heller.... men vi skal vel få spist maten like vel tenker jeg :D. Pinnekjøttet står på ovnen og lukter godt, kålrotstappen er til tining, potetene er klare til koking... kanskje jeg burde rørt litt tyttebær også? Hmmmmm... .

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrotmuffins i ovnen! Ikke toro da, men jeg elsker jo å bake. Fikk prøvd ut nye kjøkkenmaskinen og jeg er så fornøyd :D

Vi har masse englehår på treet, og jeg angre så grusomt. Det SER nydelig ut på treet, problemet er jo bare at nå er det overalt :| Kattene elsker å rulle seg inn med det forøvrig, haha. Tenkte jeg skulle ta ned og ut julepynt og tre imorgen, når er julen over for min del :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...