Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg leter etter refleksvest med strikk foran på brystet, og festing under buken, men ikke borrelås. 

Noen som vet hvordan jeg får tak i det?

Skrevet
5 timer siden, Puttiva skrev:

Breeders refleksdekken er slik. Veldig fornøyd med det.

1710635128.jpg

Takk der var det:)

OG jeg gidder ikke kjøpe Hurrta sine, for den prisen er drøy.

Takk for svar

Skrevet
Toddy har fra biltema.  Knallfornøyd.  

Har ikke de borrelås? Eller har de fått ny type? Kjøpte der for noen år siden, skikkelig irriterende når vesten må festes i halsbånd synes jeg.
Skrevet
4 timer siden, Lola Pagola skrev:


Har ikke de borrelås? Eller har de fått ny type? Kjøpte der for noen år siden, skikkelig irriterende når vesten må festes i halsbånd synes jeg.

Den Toddy har er med skikkelige fester ( ikke borrelås,  står helt stille hva det heter)  og den er vanntett.  Genial.  Kjøpte den i fjor. 

  • Like 1
Skrevet
5 timer siden, Lola Pagola skrev:


Har ikke de borrelås? Eller har de fått ny type? Kjøpte der for noen år siden, skikkelig irriterende når vesten må festes i halsbånd synes jeg.

Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Skrevet

Jeg tror jeg skal ha en i Prima-størrelse liggende, som du kan få mot porto. Strikk og klips foran og under, kan eventuelt ta bilde slik at vi er sikre på at det blir riktig type :)

Må dobbelsjekke da, men mener iallfall at jeg skal ha :P

  • Like 1
Skrevet
11 minutter siden, Annik skrev:

Jeg tror jeg skal ha en i Prima-størrelse liggende, som du kan få mot porto. Strikk og klips foran og under, kan eventuelt ta bilde slik at vi er sikre på at det blir riktig type :)

Må dobbelsjekke da, men mener iallfall at jeg skal ha :P

Det hadde jo vært supert.

Skrevet
Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Men hvorfor vil du ikke ha borrelås under? Setter det seg fast i pelsen kanskje? Jeg kjøper fra chlas Olsson, billige og greie, men med borrelås rundt hals og mage. Holder bare en sesong kanskje, men refleks er jo litt forbruksvare, iallefall på hund [emoji4] synes iallefall de vestene sitter bra, også på løs hund :)

  • Like 2
Skrevet
1 minutt siden, Lola Pagola skrev:

Men hvorfor vil du ikke ha borrelås under? Setter det seg fast i pelsen kanskje? Jeg kjøper fra chlas Olsson, billige og greie, men med borrelås rundt hals og mage. Holder bare en sesong kanskje, men refleks er jo litt forbruksvare, iallefall på hund emoji4.png synes iallefall de vestene sitter bra, også på løs hund :)

Det er forbruksvare. Jeg vil ikke ha borrelås fordi de løsner så fort, og blir fort slitte.

Skrevet
30 minutter siden, Debbie skrev:

Det hadde jo vært supert.

Jeg skal prøve å huske på det da jeg kommer hjem i kveld. Hvis ikke er det bare å minne meg på det i løpet av dagen i morra :ahappy:

  • Like 1
Skrevet
2 timer siden, Debbie skrev:

Var bare den jeg også fant.

På Høøks var det en som var borrelås foran og under buken- håpløst.

og jeg fant en på OBS Coop som jeg kanskje tror kan funke. Men å finne med bare strikk foran.... finner ikke

På XXL hadde de ikke inne vester en gang

 

Jeg har den fra coop obs, veldig fornøyd med den. Har hatt tre stk nå og den første holdt i tre år, mens den andre ble makulert av en viss kelpievalp og nå har jeg en til. Synes de er lette å regulere. Det svake punktet på dem er ikke strikken eller borrelåsen foran, men selve tøyet over skulderen, det revner ved slitasje (men tok tre år)... også bruker jeg dem med den oransje siden ut for jeg liker oransje vester bedre og jeg liker at de har den lille hempa til å feste lys i :) 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den fra Clas Ohlsson, jeg, sjøl om det er borrelås både foran og bak. Den siste Aiko hadde holdt i fem år. Når den koster 39 kroner, så skjønner jeg ikke at noen gidder å betale mer. :teehe: 

14690926_10157628539225301_3606741530309

  • Like 2
Skrevet

Jeg har fra Coop obs, veldig fornøyd med de. Er jo borrelås foran og strikk under, men borrelåsen sitter like godt nå som da den var ny for to år siden. Men jeg trer den over hodet på hunden, så den blir ikke åpna og lukka noe særlig. Den ser fortsatt ny ut, selv med lav hund og vest som har vært gjennom skog, kratt og vært mye våt :) 

  • Like 2
Skrevet
På 25.10.2016 at 8:02 PM, tutle skrev:

Dersom det ikke løser seg, så har Rukka en versjon også :) Den skal ikke være så stygg i pris.

Den er helt elendig. Den selen som går rundt buken henger jo nesten løs, så vesten faller jo nesten av. Drittvest.

På 25.10.2016 at 8:14 PM, Turb skrev:

Jeg har den fra coop obs, veldig fornøyd med den. Har hatt tre stk nå og den første holdt i tre år, mens den andre ble makulert av en viss kelpievalp og nå har jeg en til. Synes de er lette å regulere. Det svake punktet på dem er ikke strikken eller borrelåsen foran, men selve tøyet over skulderen, det revner ved slitasje (men tok tre år)... også bruker jeg dem med den oransje siden ut for jeg liker oransje vester bedre og jeg liker at de har den lille hempa til å feste lys i :) 

Jepp, den virka tålig okei. Skal teste den mer.

3 timer siden, Monikawt skrev:

Jeg har fra Coop obs, veldig fornøyd med de. Er jo borrelås foran og strikk under, men borrelåsen sitter like godt nå som da den var ny for to år siden. Men jeg trer den over hodet på hunden, så den blir ikke åpna og lukka noe særlig. Den ser fortsatt ny ut, selv med lav hund og vest som har vært gjennom skog, kratt og vært mye våt :) 

Godt å høre at den funker da. For til nå er den det beste jeg har funnet.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...