Margrete Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 2 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Legg ut bilde, så er det lettere å skjønne hva du mener. Jeg tror jeg har en blond dag! Siter
Raksha Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 11 minutter siden, Margrete skrev: Jeg tror jeg har en blond dag! Den første er mndoversikt (uten datoer) og den andre er ukesoversikt. 1 Siter
Margrete Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 Akkurat nå, Raksha skrev: Den første er mndoversikt (uten datoer) og den andre er ukesoversikt. Jaaaa, men hvordan skal jeg bruke dem ... Siter
SiriEveline Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 12 minutter siden, Margrete skrev: Jeg tror jeg har en blond dag! Jeg har notert viktige ting i månedsoversikten, bursdager, første arbeidsdag osv. På selve uken står også det, men litt mer utdypt. Skriver også ned andre avtaler, ting å huske osv. 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 Akkurat nå, Margrete skrev: Jaaaa, men hvordan skal jeg bruke dem ... Hvordan du vil vel? Første kan du jo skrive inn stikkord over hva som skal skje - som er greit å bli minnet på om du ser kjapt på mndoversikten, så kan du jo bruke ukesoversikten til å skrive ned detaljer, lister, osv? 1 Siter
Margrete Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Skrevet 3. Desember 2016 Akkurat nå, SiriEveline skrev: Jeg har notert viktige ting i månedsoversikten, bursdager, første arbeidsdag osv. På selve uken står også det, men litt mer utdypt. Skriver også ned andre avtaler, ting å huske osv. Akkurat nå, Raksha skrev: Hvordan du vil vel? Første kan du jo skrive inn stikkord over hva som skal skje - som er greit å bli minnet på om du ser kjapt på mndoversikten, så kan du jo bruke ukesoversikten til å skrive ned detaljer, lister, osv? Aha, tusen takk 1 Siter
tutle Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 På 3.12.2016 at 4:51 PM, SandyEyeCandy skrev: Men om du bare bestilte en, så er ikke det så rart. Min og @Malinkas kom i forrige uke, og den var ikke sjekket Slikt er nok tilfeldig(+ at de har oversikt over selgere som har for vane å gjøre slikt, de får inn tips osv) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 45 minutter siden, tutle skrev: Min og @Malinkas kom i forrige uke, og den var ikke sjekket Slikt er nok tilfeldig(+ at de har oversikt over selgere som har for vane å gjøre slikt, de får inn tips osv) Fy flate, nå er jeg EKSTRA bitter! Siter
tutle Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 1 time siden, SandyEyeCandy skrev: Fy flate, nå er jeg EKSTRA bitter! Optimisten i deg skal være glad du har sluppet unna før 3 Siter
Monikawt Skrevet 4. Desember 2016 Rapporter Skrevet 4. Desember 2016 På 3. desember 2016 at 4:08 PM, SandyEyeCandy skrev: Legg ut bilde, så er det lettere å skjønne hva du mener. Føler meg litt snurt. Var og henta plannerne til @tmp og meg nå, og skjønner hvorfor det aldri har vært noe stress med toll og moms før. Passion Planner markerer bøkene med flat rate, men likevel krever Posten at en laster opp kvittering. Og vips må jeg betale 289,- i moms og fortolling. But it's so pretty! Jeg og venninna mi fikk jo også våre i posten forrige uke (bestilte sammen), vi har ikke måtte betale noe ekstra men ja, de er fiine jeg har rosa jeg, med datoer. Men synes den turkise er mye finere 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. Desember 2016 Rapporter Skrevet 5. Desember 2016 11 timer siden, tutle skrev: Optimisten i deg skal være glad du har sluppet unna før Vi har stort sett kjøpt store bolker med kalendere og har alltid betalt alt vi skal, altså. Men to små kalendere, da... Siter
MonicaT Skrevet 5. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2016 I dag kom det to pakker med klistremerker. Begynner å få en del sett nå. Er det noen intr for å se de + hvem selger er? Er til EC 7 Siter
SiriEveline Skrevet 5. Desember 2016 Rapporter Skrevet 5. Desember 2016 1 minutt siden, MonicaT skrev: I dag kom det to pakker med klistremerker. Begynner å få en del sett nå. Er det noen intr for å se de + hvem selger er? Er til EC Ja!! 1 Siter
Raksha Skrevet 5. Desember 2016 Rapporter Skrevet 5. Desember 2016 1 time siden, MonicaT skrev: I dag kom det to pakker med klistremerker. Begynner å få en del sett nå. Er det noen intr for å se de + hvem selger er? Er til EC ja! Siter
Annegru Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 Min har fortsatt ikke kommet! Det står på trackingen at den ble forøkt levert 30. november, og at den har blitt "forwarded/redirected" Hva betyr det, da? Nå er jeg lei av å vente! Siter
Margrete Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 5 timer siden, Annegru skrev: Min har fortsatt ikke kommet! Det står på trackingen at den ble forøkt levert 30. november, og at den har blitt "forwarded/redirected" Hva betyr det, da? Nå er jeg lei av å vente! Søk med sendingsnummeret på Bring, der forteller den deg hvor den er. Jeg å opplevde det der, og den lå på det faste utleveringsstedet. Siter
MonicaT Skrevet 6. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 Venter på noen stickers så de får komme senere. Her konmer kit'ene mine. Merker at jeg trenger tid til å finne ut hvordan jeg vil ha det og hva som funker best. Mitt første sett. Fra SimplyGingerCo Bestilte til vertikal planner mens jeg har horisontal. Klistremerkene måtte derfor klippes til. Men det funker det også. Ikke så fornøyd med oppsettet men må prøve meg frem. Sett fra BeautifullPanning Tre sett fra PeacefulmindDesign. Tre fra PeggyDalle og fra MorelloPaperie 7 Siter
SiriEveline Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Skrevet 6. Desember 2016 Så mye fint @MonicaT!! Akkurat noe sånt jeg så etter for å gjøre det litt dekorativt. 1 Siter
Annegru Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 16 timer siden, Margrete skrev: Søk med sendingsnummeret på Bring, der forteller den deg hvor den er. Jeg å opplevde det der, og den lå på det faste utleveringsstedet. Ja men for pokker! Der ligger'n jo! Dårlig gjort av posten å ikke si fra, altså. Man pleier jo å få en sånn lapp i posten... Tusen takk for tipset 2 Siter
Raksha Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 16 timer siden, MonicaT skrev: Venter på noen stickers så de får komme senere. Her konmer kit'ene mine. Merker at jeg trenger tid til å finne ut hvordan jeg vil ha det og hva som funker best. Mitt første sett. Fra SimplyGingerCo Bestilte til vertikal planner mens jeg har horisontal. Klistremerkene måtte derfor klippes til. Men det funker det også. Ikke så fornøyd med oppsettet men må prøve meg frem. Sett fra BeautifullPanning Tre sett fra PeacefulmindDesign. Tre fra PeggyDalle og fra MorelloPaperie Oh jeg vil ha... alt Må få nye almanakken min så jeg vet hva jeg har plass til... Siter
MonicaT Skrevet 7. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 Måtte ta siste uka i januar i går kveld. Avslappende og moro å pusle med. Synes fargene passet så godt her. Venter på noen bursdags og flere hundestickers. Så kan pynte litt mer. 4 Siter
bie Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 Aiaiai SKIVEBOM! Misforstod litt målene på bøkene og trodde det som var oppgitt var utbrettet bok og ikke sammenfoldet. Såå jeg sitter her med giga-kalender jeg ikke kommer til å bruke. Passion planner, undated som starter uka på mandag. Vil noen ha den? Betalte 400, tenker halv pris pluss evt frakt. Helt ny, nettop tatt ut av konvolutten. Evt om noen har mindre og vil bytte? Siter
Monikawt Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 På 6. desember 2016 at 0:01 PM, Annegru skrev: Min har fortsatt ikke kommet! Det står på trackingen at den ble forøkt levert 30. november, og at den har blitt "forwarded/redirected" Hva betyr det, da? Nå er jeg lei av å vente! 11 timer siden, Annegru skrev: Ja men for pokker! Der ligger'n jo! Dårlig gjort av posten å ikke si fra, altså. Man pleier jo å få en sånn lapp i posten... Tusen takk for tipset Samme skjedde her også! Når jeg for første gang skulle sjekke trackingen, da sto de slik. Dro på posten og spurte, og den hadde allerede ligge der ei uke! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Skrevet 7. Desember 2016 1 time siden, bie skrev: Aiaiai SKIVEBOM! Misforstod litt målene på bøkene og trodde det som var oppgitt var utbrettet bok og ikke sammenfoldet. Såå jeg sitter her med giga-kalender jeg ikke kommer til å bruke. Passion planner, undated som starter uka på mandag. Vil noen ha den? Betalte 400, tenker halv pris pluss evt frakt. Helt ny, nettop tatt ut av konvolutten. Evt om noen har mindre og vil bytte? Så kjedelig at du synes den blir stor. Men kjære deg, når har ei bok noensinne oppgitt mål mens den er utbretta? 1 Siter
bie Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Skrevet 8. Desember 2016 8 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Så kjedelig at du synes den blir stor. Men kjære deg, når har ei bok noensinne oppgitt mål mens den er utbretta? Haha, sist jeg kjøpte Moleskine faktisk ?!! Da endte jeg opp med så her liten fordi jeg tenkte at HALLO, alle oppgir mål når bøkene er sammenbretta. Jaja, heldigvis er den jo udatert så kan jo spare den jeg en gang kan få bruk for den 2 Siter
Recommended Posts