Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

25 minutter siden, Siri skrev:

Vånd kalles også jordrotter - og hører til i hamsterslekten. Vanskelig å bekjempe fordi de spiser planterøtter som inneholder K-vitaminer og dermed er de "immune" mot rottegift... Jeg hadde et par slike i hagen i fjor men heldigvis kom de ikke tilbake i år :) 

Skulle vært på hyttetur til Trysil i helga, men den utgår pga formen. Men jeg skal ikke klage... forkjølelse går over, det :) 

Det jeg mente :aww: 

linni og Dixi synes vånd er veldig kult.. Dixi falt nedi bekken sist de fant seg vånd, for hun klarte ikke svingen like godt som Linni :lol: Linni derimot var nesten blokkert med ragg og alt.. søtt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

Vi tviholder på den, så slipper den ikke før vi absolutt må. SÅ deilig med sol :D Masse fin sol!  

 

Hahaha...kjiping  :P:D Viktig å dele, da! Får bare komme oppover og overtale sola ned hit :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, LØJ skrev:

Hvor ble sola av? Hadde vært godt å se et glimt av den, blir så tung i hodet av dette skydekket :yawn:

Solen er her å skinner :aww:

1 time siden, Kokospaniel skrev:

Jeg holdt på å skrive i sted at vel er Søfteland et kuldehull, men så galent kunne det ikke være. Det var 1 grad hos oss på morraen. Så kom jeg på noe skriving om hyttetur...

Er kaldt på søfteland ja, men så kaldt er det ikke :lol:

44 minutter siden, Klematis skrev:

Livet er artig iblandt. Når man tror man omsider har funnet riktig mann,så viser det seg at han har løyet om det meste. Da jeg konfronterte han så han meg rett inn i øynene og løy meg rett opp i ansiktet og blikket vek ikke noe som helst. Jeg krevde til slutt dokumentasjon på flere av de utrolige historiene,som han burde hatt, men det finnes ikke. Godt jeg fant ut det før han flytta inn. Synd for vi hadde det så fint og Bizi var så glad i han. Men det hjelper ikke når han lyver så han tror det selv. Jeg kan ikke annet enn å le av egen uflaks samtidig som jeg synes synd på de tre barna hans som jeg møtte og holdt på å bli kjent med. 

 

Så kjedelig. Men greit å finne ut av det nå og ikke senere. :hug:

 

Har egentlig lyst å gi litt flere klemmer, så her er en klem og en blomst til alle som ønsket og trenger det. :hug::flowers:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Krutsi skrev:

Det jeg mente :aww: 

linni og Dixi synes vånd er veldig kult.. Dixi falt nedi bekken sist de fant seg vånd, for hun klarte ikke svingen like godt som Linni :lol: Linni derimot var nesten blokkert med ragg og alt.. søtt :aww: 

Kjempesøtt :lol: 
Jeg tror ikke mine engang merket seg at vi hadde besøk i hagen... De er ikke spesielt gode jakthunder, de der... Den gangen Yasmine plutselig fanget ei flue, så hun jo riktig kostelig ut :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
49 minutter siden, Klematis skrev:

Livet er artig iblandt. Når man tror man omsider har funnet riktig mann,så viser det seg at han har løyet om det meste. Da jeg konfronterte han så han meg rett inn i øynene og løy meg rett opp i ansiktet og blikket vek ikke noe som helst. Jeg krevde til slutt dokumentasjon på flere av de utrolige historiene,som han burde hatt, men det finnes ikke. Godt jeg fant ut det før han flytta inn. Synd for vi hadde det så fint og Bizi var så glad i han. Men det hjelper ikke når han lyver så han tror det selv. Jeg kan ikke annet enn å le av egen uflaks samtidig som jeg synes synd på de tre barna hans som jeg møtte og holdt på å bli kjent med. 

 

Sender mage gode klemmer din vei :hug:

Enda godt du fant ut av det nå og ikke senere. Og veldig synd for barna :hmm:

 

14 minutter siden, Turb skrev:

Er det nå det er på tide å høre om influensavaksine? 

Avisene har begynt å mase om årets influensa så om du skal vaksinere deg bør du nok skynde deg så de ikke går tom. 

Flyplassen er nesten tom så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre mens jeg venter på passasjerer. Så nå har jeg satt meg i en krok og følger med om folk kommer i sikkerhetssjekken.

Og jeg måtte skrape is av rutene på bilen når klokka var 10.30. Helt ok med nattefrost, men det er for tidlig på året til at isen skal være på bilen såpass langt ut på dag :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Krutsi skrev:

Det jeg mente :aww: 

linni og Dixi synes vånd er veldig kult.. Dixi falt nedi bekken sist de fant seg vånd, for hun klarte ikke svingen like godt som Linni :lol: Linni derimot var nesten blokkert med ragg og alt.. søtt :aww: 

 

4 minutter siden, Siri skrev:

Kjempesøtt :lol: 
Jeg tror ikke mine engang merket seg at vi hadde besøk i hagen... De er ikke spesielt gode jakthunder, de der... Den gangen Yasmine plutselig fanget ei flue, så hun jo riktig kostelig ut :lol: 

Første hunden min trodde jeg aldri kom til å gjøre ei flue fortred, pleide å vaske kattunger og kaniner og var bare enormt grei. Så når han var ni år gammel hopper han plutselig over en grøft, lander på noe med stive bein og med et hørbart smell knekker han nakken på en vånd... jadda... så var den visst ikke morsom mer og  han fortsatte turen som vanlig...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Raksha skrev:

Bare å komme og nyte den, men ikke stjele, det er ikke pent :aww:

 

24 minutter siden, Snoffe skrev:

Solen er her å skinner :aww:

Er kaldt på søfteland ja, men så kaldt er det ikke :lol:

Så kjedelig. Men greit å finne ut av det nå og ikke senere. :hug:

 

Har egentlig lyst å gi litt flere klemmer, så her er en klem og en blomst til alle som ønsket og trenger det. :hug::flowers:

 

For å vise hvor sjenerøs jeg er så skal dere få nyte sola i ro og fred :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klematis skrev:

Livet er artig iblandt. Når man tror man omsider har funnet riktig mann,så viser det seg at han har løyet om det meste. Da jeg konfronterte han så han meg rett inn i øynene og løy meg rett opp i ansiktet og blikket vek ikke noe som helst. Jeg krevde til slutt dokumentasjon på flere av de utrolige historiene,som han burde hatt, men det finnes ikke. Godt jeg fant ut det før han flytta inn. Synd for vi hadde det så fint og Bizi var så glad i han. Men det hjelper ikke når han lyver så han tror det selv. Jeg kan ikke annet enn å le av egen uflaks samtidig som jeg synes synd på de tre barna hans som jeg møtte og holdt på å bli kjent med. 

 

:hug:Godt du fant ut av det såpass "tidlig" i det minste. Kjipe greier når noen man stoler på ikke viser seg tilliten verdig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perfect Image skrev:


Det er snø, ikke rim :)

Jeg møtte på en nabo i dag, og hun minnet meg på at er det første vinterdag i dag.

Det har ikke kommet snø her, men det var veldig kaldt i natt. Så kaldt at Pøbel prøvde å gå opp i sengen vår. :o Pøbel pleier aldri å synes at noe er kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fine, gode Mackenzie blir 2 år i dag! Herregud som tiden flyr altså! Det er da virkelig ikke så lenge siden hun var mindre enn pus.

2cpwzmc.jpg

28s31gw.jpg

Åh, gleder meg så til å komme hjem til lille gullet (som tross alt ikke egentlig er så liten lenger) på søndag - og ikke minst endelig kunne ta henne med meg tilbake igjen også :wub:

 

Nei, nå får jeg komme meg på jobb. Siste dag for i år, i morgen er det min bursdag som står for tur og så er det hjem igjen til Telemarks skoger.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Klematis skrev:

Livet er artig iblandt. Når man tror man omsider har funnet riktig mann,så viser det seg at han har løyet om det meste. Da jeg konfronterte han så han meg rett inn i øynene og løy meg rett opp i ansiktet og blikket vek ikke noe som helst. Jeg krevde til slutt dokumentasjon på flere av de utrolige historiene,som han burde hatt, men det finnes ikke. Godt jeg fant ut det før han flytta inn. Synd for vi hadde det så fint og Bizi var så glad i han. Men det hjelper ikke når han lyver så han tror det selv. Jeg kan ikke annet enn å le av egen uflaks samtidig som jeg synes synd på de tre barna hans som jeg møtte og holdt på å bli kjent med. 

 

:hug:

 

Jeg vil gjerne ta å vaske Marius-genseren til Teo, men ser ut som han helst vil ha den på seg, frysepinnen.... :P :lol: Så da får jeg vel bare vente.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Kjempesøtt :lol: 
Jeg tror ikke mine engang merket seg at vi hadde besøk i hagen... De er ikke spesielt gode jakthunder, de der... Den gangen Yasmine plutselig fanget ei flue, så hun jo riktig kostelig ut :lol: 

Mine, spesielt Linni, har bitte litt jaktinstinkt kan man si :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Krutsi skrev:

Mine, spesielt Linni, har bitte litt jaktinstinkt kan man si :aww: 

Og det skal de vel i grunnen ha også? :D Mine har heldigvis lite av sånt, skjønt Willy kan ta av litt på ferske elgspor... og sau... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... jeg er så klønete, mistet ned pcn så den landet på usbdriven til den trådløse musa. Nå er startknappen trykt inn i pcn og den er ganske så død. Trivelige folka på it på jobb sa de skulle se om de fikk fikset den, men enn så lenge får jeg lånepc... sukk...
greit at jeg egentlig vil ha ny fordi den er tung og gammel, men jeg kaster ikke akkurat rundt på pc-er med vilje :(


Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...