Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, Stine skrev:

C drar til Oberhof på lørdag og blir borte til neste lørdag/søndag, misunner han ikke i det hele tatt! Kun kjøre smøretraileren ned og opp og ellers drikke øl og kose seg :lol: Han har fått beskjed om å kjøpe med seg noe pent til meg, Kinder sjokolade eller no :teehe:

Kinderdjokolade faktisk :lol: Du er ikke akkurat storforlangende :lol: 

Greier ikke å konsentrere meg om jobb... sitter bare og tenke på alt jeg ikke må glemme å pakke ned når vi skal til Danmark, at jeg må få børstet og vasket hundene (ja, i den rekkefølgen), malt litt mer på veggene mine, ta i mot sofa, rydde i bilen sånn at jeg har plass til passasjeren (som heldigvis bare har 1/4 hund med)... sjekke adresser dit vi skal etc etc. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Kinderdjokolade faktisk :lol: Du er ikke akkurat storforlangende :lol: 

Greier ikke å konsentrere meg om jobb... sitter bare og tenke på alt jeg ikke må glemme å pakke ned når vi skal til Danmark, at jeg må få børstet og vasket hundene (ja, i den rekkefølgen), malt litt mer på veggene mine, ta i mot sofa, rydde i bilen sånn at jeg har plass til passasjeren (som heldigvis bare har 1/4 hund med)... sjekke adresser dit vi skal etc etc. 

Jeg elsker kindersjokolade :lol:

Putt alt du eier og har i bilen,da glemmer man ikke noe viktig :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Stine skrev:

C drar til Oberhof på lørdag og blir borte til neste lørdag/søndag, misunner han ikke i det hele tatt! Kun kjøre smøretraileren ned og opp og ellers drikke øl og kose seg :lol: Han har fått beskjed om å kjøpe med seg noe pent til meg, Kinder sjokolade eller no :teehe:

Vi har forskjellige oppfatninger av hva kjøpe med noe pent hjem er gitt :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutsi skrev:

Jeg opplever aldri i slik i hverdagen.. Men de deler ikke heis med oss for det :lol: 

Hehe, Rottweiler er kanskje litt mer kjent og derfor ikke gir sånne akutte reaksjoner? :P 


Nå har jeg både tatt blodprøver og fått tak i nok en ny advokat. 
Denne gangen valgte jeg en som har spesialisert seg på denne type saker fra Erik Lea's kontor. Det burde gjøre susen og skremme vettet av både eksen og advokaten hans. Som forøvrig kom rett ut fra skolebenken i fjor. 
Har møte onsdag neste uke, så da håper jeg at det vil komme noe positivt ut av det :)  Jeg har allerede sagt i fra at autografen min ikke er gratis, og alle utenom eksen og familien hans er enig i at det bare er rett og rimelig :)  

Nå begynner det å bli varmt her igjen. Så det får bli korte turer i dag med litt flere innslag av mental trening. Kan jo ikke koke stakkars dyra heller. 
Oooog det er på tide at jeg får ut fingeren og begynner å gjøre klar til selskap i morgen. Da skal eldste som ble 11 år i går feires :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper har vært litt dårlig i magen i natt, han virker litt slapp nå men det kan være fordi han ikke har sovet så godt i natt. Når se han litt ann utover dagen. Hvis han er like slapp i ettermiddag/kveld så får svigermor gå på tur uten Casper.

Katten er derimot ikke slapp, han henger i anklene våres og biter i tær:dog_running: (lat som at denne er en katt) :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, *Kat84* skrev:

Hehe, Rottweiler er kanskje litt mer kjent og derfor ikke gir sånne akutte reaksjoner? :P 


Nå har jeg både tatt blodprøver og fått tak i nok en ny advokat. 
Denne gangen valgte jeg en som har spesialisert seg på denne type saker fra Erik Lea's kontor. Det burde gjøre susen og skremme vettet av både eksen og advokaten hans. Som forøvrig kom rett ut fra skolebenken i fjor. 
Har møte onsdag neste uke, så da håper jeg at det vil komme noe positivt ut av det :)  Jeg har allerede sagt i fra at autografen min ikke er gratis, og alle utenom eksen og familien hans er enig i at det bare er rett og rimelig :)  

Nå begynner det å bli varmt her igjen. Så det får bli korte turer i dag med litt flere innslag av mental trening. Kan jo ikke koke stakkars dyra heller. 
Oooog det er på tide at jeg får ut fingeren og begynner å gjøre klar til selskap i morgen. Da skal eldste som ble 11 år i går feires :D 

Aner ikke jeg.. Opplever som regel bare positivt når jeg er ute med rottisen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2016 at 2:42 PM, Snøfrost skrev:

Jeg tror vi lider av det samme...
Og ha disse 5 her hjemme er en midlertidig "lindring" for symptomene, men blir det som de andre gangene vender det snart tilbake med full styrke :aww: 

Ja, det er helt riktig ord; midlertidig :D "Ammetåka" er jo bare en forbigående tilstand...når den er over er jeg klar for ny valp igjen...HÅPLØST (og litt dyrt i lengden) :rolleyes::rofl:

AN sitter jeg og gruer meg til tur med hundene. I går var jeg 17 min i skogen og hadde hjortelus i mengder inne i jakka og i håret, og hundene var dekket av driten. Så forbannet da jeg elsker å gå i skogen...og kjipt å ønske seg frost liksom :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LØJ skrev:

Ja, det er helt riktig ord; midlertidig :D "Ammetåka" er jo bare en forbigående tilstand...når den er over er jeg klar for ny valp igjen...HÅPLØST (og litt dyrt i lengden) :rolleyes::rofl:

AN sitter jeg og gruer meg til tur med hundene. I går var jeg 17 min i skogen og hadde hjortelus i mengder inne i jakka og i håret, og hundene var dekket av driten. Så forbannet da jeg elsker å gå i skogen...og kjipt å ønske seg frost liksom :sint_01:

Ikke møtt hjortelus her... just saying :aww:  

 

Moter meg opp til å ringe på bil... 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Krutsi skrev:

Slutt å tenk og bare ring :P 

Gjorde det. Men han var litt opptatt med å levere ut en bil, så han ringer opp igjen :lol: Men c5'en har ikke hengerfeste da :( Vi må ha hengerfeste, jeg drømmer om campingvogn :lol: (og vi bruker henger flere ganger i året enn at det lønner seg å låne annen bil).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Aner ikke jeg.. Opplever som regel bare positivt når jeg er ute med rottisen.. 

Det meste er selvfølgelig positivt her også. 
Men det skjer til tider at det er litt rare reaksjoner og forhåndsdømming. 
Til gjengjeld er det aldri fra yngre eller middelaldrende folk :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Er det noen som vet om P3-dokumentarene som legges på nett er ekte? Hvordan stiller folk frivillig opp på dette? Hele denne artikkelen minner mest om en parodi, men... mulig det er ekte? :fear:

 

http://p3.no/dokumentar/en-ulykkelig-kjaerlighetshistorie/

Det siste jeg vil karakterisere han fyren for, er en feminist, that's fo'suh... :P 

Har ikke lest hele artikkelen, men det er jo helt tydelig at han utnytter henne, og hun legger mye mer i det enn hva det faktisk er. 

Synes det var en ganske trist historie jeg. Hun har tydeligvis problemer med at hun er avhengig av nærhet mer enn at hun faktisk blir forelsket, og han vet godt hva han gjør og fortsetter likevel selv om han vet at hun ikke har godt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Har ikke lest hele artikkelen, men det er jo helt tydelig at han utnytter henne, og hun legger mye mer i det enn hva det faktisk er. 

Synes det var en ganske trist historie jeg. Hun har tydeligvis problemer med at hun er avhengig av nærhet mer enn at hun faktisk blir forelsket, og han vet godt hva han gjør og fortsetter likevel selv om han vet at hun ikke har godt av det. 

Exactly. Men ... jeg lurer:

Hvordan finner man ut at man vil stille opp på noe sånn? Hvorfor? Med slike bilder? Som det hvor hun klemmer han på togstasjonen og ser helt fortapt ut? Er det for "folkeopplysning"? Når man leser kapitlene om dem selv, lenger ned, så blir det hele bare helt... parodisk. Måten han stiller opp med slippers, solbriller og den paraplyen.... wtf? Why would you do that?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Exactly. Men ... jeg lurer:

Hvordan finner man ut at man vil stille opp på noe sånn? Hvorfor? Med slike bilder? Som det hvor hun klemmer han på togstasjonen og ser helt fortapt ut? Er det for "folkeopplysning"? Når man leser kapitlene om dem selv, lenger ned, så blir det hele bare helt... parodisk. Måten han stiller opp med slippers, solbriller og den paraplyen.... wtf? Why would you do that?

Ja, enig. Når man står frem med et slikt avhengighets/utnyttelses forhold bør man kanskje gjøre et lite forsøk på å fremstå som normal :P 
Kanskje han fryser på beina slik at han MÅ ha slippers på innendørs? :P 
Og om det bildet av de to på togstasjonen skulle være koselig på noe vis så bomma de jo totalt. Det var bare sårt å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så har Casper blitt mishandlet på det groveste :aww:  Han har fått klørene klippet:ustol: han har blitt dusjet med såpe:| OG han måtte til og med ut å bli børstet grundig av gubben :o Det siste tror jeg egentlig ikke han syntes var så ille :lol:  

At han fremdeles etter å ha klippet klørene hver uke/annen hver uke bli hysterisk fatter jeg ikke. Han gjør ikke mitt liv enkelt for å si det sånn, han må liksom lage et stort drama HVER gang. I dag så bare måtte han hyle meg inn i øret, fordi det det "gjorde vondt":pinch: Dramaqueen er mellom navnet hans :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Du vil jo ikke ha noe pent, men noe godt! :lol: 

Det er jo litt pene farget på Kinder da :sleep:

2 timer siden, Siri skrev:

:lol: 

Da blir det veldig full bil :lol: 

Full bil er bra :lol:

 

Det er ikke ofte jeg dusjer i kaldt vann, men fy så klamt! Vi jentene orket å gå en 40-45 min tur da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snoffe skrev:

I dag så har Casper blitt mishandlet på det groveste :aww:  Han har fått klørene klippet:ustol: han har blitt dusjet med såpe:| OG han måtte til og med ut å bli børstet grundig av gubben :o Det siste tror jeg egentlig ikke han syntes var så ille :lol:  

At han fremdeles etter å ha klippet klørene hver uke/annen hver uke bli hysterisk fatter jeg ikke. Han gjør ikke mitt liv enkelt for å si det sånn, han må liksom lage et stort drama HVER gang. I dag så bare måtte han hyle meg inn i øret, fordi det det "gjorde vondt":pinch: Dramaqueen er mellom navnet hans :aww:  

Ond! Ond sier jeg :aww: 

 

Jeg mååå lete etter klotang i dag, klørne til Kasko er helt grusomt lange, og har noen kaniner og som trenger kloklipp.

 

Nå har jeg snakket med selger og stefar, og han skal ringe selger - for med hengerfeste så blir bilen endel dyrere enn det vi hadde sett for oss, men om han får pruta inn en veeeeeeeeldig god pris på sommerdekk, så kanskje? Jeg er nemlig fullstendig ubrukelig på pruting. Helt og totalt ubrukelig. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

I dag så har Casper blitt mishandlet på det groveste :aww:  Han har fått klørene klippet:ustol: han har blitt dusjet med såpe:| OG han måtte til og med ut å bli børstet grundig av gubben :o Det siste tror jeg egentlig ikke han syntes var så ille :lol:  

At han fremdeles etter å ha klippet klørene hver uke/annen hver uke bli hysterisk fatter jeg ikke. Han gjør ikke mitt liv enkelt for å si det sånn, han må liksom lage et stort drama HVER gang. I dag så bare måtte han hyle meg inn i øret, fordi det det "gjorde vondt":pinch: Dramaqueen er mellom navnet hans :aww:  

Det prøvde den ene whippet min seg på også.. Jeg prøvde å være snill, ta det varsomt osv.. Tilslutt gikk jeg lei, ba henne om å holde kjeft og sitte rolig og da var vi ferdig med nykkene :lol: 

 

krutsi aka whippethviskeren :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det prøvde den ene whippet min seg på også.. Jeg prøvde å være snill, ta det varsomt osv.. Tilslutt gikk jeg lei, ba henne om å holde kjeft og sitte rolig og da var vi ferdig med nykkene :lol: 

 

krutsi aka whippethviskeren :aww: 

Jeg gidder ikke å dille med han :lol: Han har aldri blitt dillet med når det kommer til sånt :P 

Han står forsåvidt i ro når klørne skal klippes, men han skjelver som et ospeløv og får plutselige små rykninger i den foten som blir stelt :lol: Også hyler han hvis det muligens kan gjøre vondt :lol: Det hjelper ikke det fnugg at jeg sier han skal kutte ut, da skjelver han bare mer :P Med en gang han får lov å gå så er han glad igjen da, og alt er fint :lol: Nei, tror han er og blir en dramaqueen altså :aww: 

Med BC'en, når jeg endelig fant ut at det gikk ann å be han kutte ut, så bare lå kan helt rolig til jeg var ferdig. Tok meg bare 2 år å finne ut at man kunne be om litt respekt :P *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...