Malamuten Skrevet 21. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 1 minutt siden, mushi skrev: Har en gym her som er level 7 og samme lag som meg. Må jeg slå alle 7 pokemon med EN av mine? Det er jo ikke mulig. De er mellom 800 og 1800 i cp. Hva er det du tenker å oppnå? både du og gymmen får like mye exp for hver kamp uavhengig av styrke på den du sloss mot så det har like mye for seg å bare ta den første eller så mange av de letteste du får til å droppe resten og heller begynne på nytt(ta de samme, de letteste, flere ganger) Siter
mushi Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 1 minutt siden, Malamuten skrev: Hva er det du tenker å oppnå? både du og gymmen får like mye exp for hver kamp uavhengig av styrke på den du sloss mot så det har like mye for seg å bare ta den første eller så mange av de letteste du får til å droppe resten og heller begynne på nytt(ta de samme, de letteste, flere ganger) Kom til nummer fire åtte ganger eller noe. Har 150 revieve Tenkte jeg skulle se om jeg fikk inn en av mine. Siter
Malamuten Skrevet 21. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 3 minutter siden, mushi skrev: Kom til nummer fire åtte ganger eller noe. Har 150 revieve Tenkte jeg skulle se om jeg fikk inn en av mine. Det tror jeg du får uansett, men gymmen må vell opp til neste level før det blir en ny plass ledig Måtte sjekke http://pokemongo.gamepress.gg/gyms du får ikke samme prestige til gymmen uansett, den blir høyere jo vanskeligere pokemon du sloss mot, men du må ikke ta alle for å kunne sette inn pokemon der, bare at du må sloss flere ganger før det blir ny lvl og ledig plass om du bare tar de svakeste. 1 Siter
Rocket Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Fikk pikachu i et egg! Ikke helt dum cp heller, 300+, selvom max er sånn 800og noe. Kan jo håpe jeg får en bedre etterhvert, må jo ha noen til for å få evolvet en uansett. 2 Siter
Tommy Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Lærte i dag at max CP på hver Pokemon øker med levelet man er på. Egentlig sykt selvsigende, men likevel ble det en evolve-spree på Kristiansen i dag. 1 Siter
Malamuten Skrevet 21. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 36 minutter siden, Tommy skrev: Lærte i dag at max CP på hver Pokemon øker med levelet man er på. Egentlig sykt selvsigende, men likevel ble det en evolve-spree på Kristiansen i dag. Max mulig cp er fastsatt, men som trener får man bare "låst" opp litt og litt i gangen, så jo lavere level jo lavere mulig cp på pokemon. Her er en fin liste http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list så man kan se hvor nært eller fjærn man er og dermed om det lønner seg å evolve/power up eller ikke Mener det skal finnes en kalkulator også hvor man legger inn trener lvl, pokemontype og cp og får vite hva resultatet vil bli av en utvikling. Men usikker på hvor den finnes. Forøvrig står det veldig mye kjekt på den linken om det meste http://pokemongo.gamepress.gg/ 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 I disse pokémon dager, tips til godt magebelte? Helst med mulighet til en vannflaske eller to og kanskje en liten lomme til lommebok/småpenger og en liten powerbank og ledning? Eventuelt ring til å henge en sammenleggbar vannskål i? Og et bånd som passer til, mine 180 bånd blir liksom hakket for lange for magebeltebruk føler jeg, skulle hatt en med stretch i kanskje som er mer 160 og kan strekkes til 180? Så jeg slipper å snuble i båndet når han vaser rundt meg. [emoji14] Baggenbelte? Med tilhørende veske til belte. Plass til vannflaske og litt stæsj. Og med innebygd strikk, så da kan du bruke alt av bånd knallbelte. Mitt er like bra etter 7 år. 1 Siter
Gjest Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Er fri for baller:/ så nå tør jeg ikke åpne appen engang før jeg er ved et stop, for da spawner det sikkert en skikkelig bra en:p Sent fra min LG-D855 via Tapatalk Siter
tonjek Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 I disse pokémon dager, tips til godt magebelte? Helst med mulighet til en vannflaske eller to og kanskje en liten lomme til lommebok/småpenger og en liten powerbank og ledning? Eventuelt ring til å henge en sammenleggbar vannskål i? Og et bånd som passer til, mine 180 bånd blir liksom hakket for lange for magebeltebruk føler jeg, skulle hatt en med stretch i kanskje som er mer 160 og kan strekkes til 180? Så jeg slipper å snuble i båndet når han vaser rundt meg. [emoji14] Jeg er veldig fornøyd med baggen x2, med tilhørende veske. Delvis off topic: Jeg har forøvrig laget meg et belte kun til pokemonturene våre. ? Ville ha en mellomting mellom tynt strikkobbel rundt livet og stort, tungt strikkbelte. Har brukt det i 3 dager nå, og elsker det. Men er dårlig med lommer. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Jeg er level 20, spilt i vel en uke før det ble sluppet her. Gått 70 km siden jeg fikk det Gidder ikke spille så mye nå som trackingen ikke fungerer, så det har blitt lite spilling de siste 4-5 dagene. Kjedelig når man ikke kan spore opp pokemons, nå er det bare tilfeldig siden alt står på 3 fotspor uansett og rekkefølgen på listen er tilfeldig... Håper virkelig de fikser det snart... Har funnet 81 forskjellige pokemon Fanget totalt 609 stk, evolvet 80 stk og klekket 56 egg... 3 Siter
Elisabeth00 Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 På 19.7.2016 at 10:51 AM, Lunatic skrev: Har også masse Charmandere rett utenfor huset, så jeg fanger minst to stykker om dagen. Snart Charizard på meg Har du mulighet til å si hvor sånn ca. det er mulig å finne charmander i oslo? Har funnet 1... Har også gått glipp av sikker 10 squirtle pga den j.... trackingen er nede... -_- Og en vulpix... Har Arcanine da, som er rimelig ooosm, og vaporeon.. 3 vaporeon, før jeg fant ut av navnetrikset. Så holder på å samle nok eevee til å utvikle Jolteon og Flareon også. Aerodactyl har vi funnet ved to anledninger på Ikea Furuset, så ta turen dit og kryss fingrene Pika fant vi utenfor her, men jeg har hørt flere har funnet den på Tøyen t-banestasjon. Siter
Lunatic Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 4 timer siden, Elisabeth00 skrev: Har du mulighet til å si hvor sånn ca. det er mulig å finne charmander i oslo? Har funnet 1... Har også gått glipp av sikker 10 squirtle pga den j.... trackingen er nede... -_- Og en vulpix... Har Arcanine da, som er rimelig ooosm, og vaporeon.. 3 vaporeon, før jeg fant ut av navnetrikset. Så holder på å samle nok eevee til å utvikle Jolteon og Flareon også. Aerodactyl har vi funnet ved to anledninger på Ikea Furuset, så ta turen dit og kryss fingrene Pika fant vi utenfor her, men jeg har hørt flere har funnet den på Tøyen t-banestasjon. Charmander spawner rett utenfor huset mitt her på Årvoll (på en stor gressplen ikke langt unna Årvoll senter). Jeg har faktisk ikke funnet de andre steder enn her, og nå har jeg gått ganske mye i byen Vulpix er også rett utenfor her, men den dukker ikke opp like ofte. Charmander fanget jeg 10 stk av her om dagen - kun ved å sitte og se på TV Squirtle er det tusenvis av i Frognerparken. Der fant vi typ 10-15 stk på 1,5 time. Pikachu fant vi også drøssevis av rundt Tøyen t-bane og opp mot parken ved badet. Aerodactyl har også blitt funnet på Bjerke. Satt en god del ute med lures og da dukket det opp Rhyhorn, Lapras, Aerodactyl, Electabuzz og masse andre kule! Kan anbefale Bjerke Hvor har du funnet Growlithe? Har bare fått en i ett egg og jeg klør etter en Arcanine Siter
Wilhelmina Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Neeei hvorfor kommer jeg ikke inn i appen?? Serverne skal da være oppe... Jeg skulle jo ut og bli level 15 nå Siter
Tommy Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 32 minutter siden, Wilhelmina skrev: Neeei hvorfor kommer jeg ikke inn i appen?? Serverne skal da være oppe... Jeg skulle jo ut og bli level 15 nå Kommet inn nå? Jeg har vært på i tre timer, så det er ikke noe serverproblem iallefall. --------------------------------------------- Jeg er generelt lite sosial. Vet ikke om det er litt angst inne i bildet eller om jeg bare ikke er sosial av natur. Med mindre noen ligger i en grøft eller sniker i køen (folk eier ikke køkultur) holder jeg som regel kjeft og unngår øyekontakt så langt det lar seg gjøre. I dag fant jeg ut at de gule har tatt helt av (vi snakker 1800 - 1900CP her) og tatt over alle gymmene, naturligvis langt utenfor min rekkevidde. Fant tre andre blå i samme situasjon, og sammen tok vi over fire gym i en 2km radius (altså måtte jeg gå sammen med disse). Om ikke annet tror jeg mange har kommet seg ut av komfortsonen sin med det greiene her og faktisk interagert med andre mennesker de ikke kjenner. Nekter å tro at jeg er helt alene i å unngå kontakt så lenge det lar seg gjøre liksom. Og kan heller ikke se for meg at jeg er alene om å være asosial og ha konkurranseinstinkt. 10 Siter
Wilhelmina Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 2 timer siden, Tommy skrev: Kommet inn nå? Jeg har vært på i tre timer, så det er ikke noe serverproblem iallefall. Kom inn, poppa lucky egg, lure og incense, og ble kasta rett ut igjen For noe dritt. Siter
Malamuten Skrevet 22. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Funker ikke her heller i dag Nedtur etter gårdsdagen hvor det fungerte hele dagen! Har kommet inn et par ganger, men det henger seg hver gang jeg skal fange pokemon og går veldig tregt og mange ganger kommer jeg ikke inn heller. Siter
Mirai Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Sikkert noen i en annen tidssone som sprenger kapasiteten .. Siter
maysofie Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Jeg orker snart ikke spille mer, 9/10 ganger kommer man seg jo ikke inn.. Ikke vits å planlegge noe tur når man ikke vet om spillet fungerer Siter
Rocket Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Norske serveren skal virke men google serveren er fullstendig overloadet. (Var i hvert fall tidligere) Siter
mushi Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Fungerer helt fint her! Dessverre er hunden helt kake, så det blir ingen jakt foreløpig Siter
Wilhelmina Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 1 minutt siden, Rocket skrev: Norske serveren skal virke men google serveren er fullstendig overloadet. (Var i hvert fall tidligere) Jeg er på PTC og det er ikke noe bedre der... Siter
Rocket Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Akkurat nå, Wilhelmina skrev: Jeg er på PTC og det er ikke noe bedre der... Jeg kom inn på første forsøk her nå, så ingen problemer hos meg. Siter
Wilhelmina Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 3 minutter siden, Rocket skrev: Jeg kom inn på første forsøk her nå, så ingen problemer hos meg. Fortsatt nede her Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Jeg har og kommet inn hver gang jeg har prøvd i dag... 3-4 ganger. Synes det er litt rart at de lanserer til nye land når serverne ikke tåler det? Det gir jo bare masse misfornøyde kunder og dårlige spillopplevelser. 1 Siter
Rocket Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 Japan sin lansering har blitt utsatt flere ganger nå, så de jobber tydeligvis med saken. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.