Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til hannvalp


Wednesday
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Wednesday skrev:

Tja, synes det kan passe godt til en basenjihann også jeg. Per i dag er Rafiki og Skaro de navnene som er mest aktuelle. Muligens Newton også. Vanskelig dette :P

Helt klart, var bare en spøk :ahappy: Synes selvfølgelig Rafiki er et det fineste navnet, og passer jo godt til en basenji. Blir spennende hva du ender opp med :) Gleder med til å høre hvordan guttene blir å uttale navnet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok enten Kingwanas Spiderman eller Kingwanas Speedy Gonzales på stamtavlen. Pr. nå kalles de originalt nok Spidey og Speedy :P
Newton synes jeg var kult! Naturfagsnerd som jeg er :innocent:
Er astronomi aktuelt har du jo Astro, Pluto, Orion, Titan, Sirius etc.
Av Afrikanske navn har du f.eks: Kafi (Quiet, serene), Okaka (blessing), Roho (spirit), Roro (fierce- er ikke sikker på om dette er et klokt navn, da). Tezi (one who stays), Tiifu (loyal, faithful)
Titi (Flower, passer kanskje best på tispe) Kuume (friend), Kanzi (treasure, valuable), Swazi (stick :P ), Cebo (plan), Gazi (strong personality), Jama (en zulu høvding fra 1800 tallet), Menzi (creator), Sipho(gift).

Han får det beste hjemmet <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Yodel skrev:

Det blir nok enten Kingwanas Spiderman eller Kingwanas Speedy Gonzales på stamtavlen. Pr. nå kalles de originalt nok Spidey og Speedy :P
Newton synes jeg var kult! Naturfagsnerd som jeg er :innocent:
Er astronomi aktuelt har du jo Astro, Pluto, Orion, Titan, Sirius etc.
Av Afrikanske navn har du f.eks: Kafi (Quiet, serene), Okaka (blessing), Roho (spirit), Roro (fierce- er ikke sikker på om dette er et klokt navn, da). Tezi (one who stays), Tiifu (loyal, faithful)
Titi (Flower, passer kanskje best på tispe) Kuume (friend), Kanzi (treasure, valuable), Swazi (stick :P ), Cebo (plan), Gazi (strong personality), Jama (en zulu høvding fra 1800 tallet), Menzi (creator), Sipho(gift).

Han får det beste hjemmet <3 

:D

Mye bra her også! I går bestemte jeg meg for Skaro, men i dag er jeg usikker igjen. Godt det er noen uker til :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Yodel skrev: Det blir nok enten Kingwanas Spiderman eller Kingwanas Speedy Gonzales på stamtavlen. Pr. nå kalles de originalt nok Spidey og Speedy [emoji14]

Newton synes jeg var kult! Naturfagsnerd som jeg er :innocent:

Er astronomi aktuelt har du jo Astro, Pluto, Orion, Titan, Sirius etc.

Av Afrikanske navn har du f.eks: Kafi (Quiet, serene), Okaka (blessing), Roho (spirit), Roro (fierce- er ikke sikker på om dette er et klokt navn, da). Tezi (one who stays), Tiifu (loyal, faithful)

Titi (Flower, passer kanskje best på tispe) Kuume (friend), Kanzi (treasure, valuable), Swazi (stick [emoji14] ), Cebo (plan), Gazi (strong personality), Jama (en zulu høvding fra 1800 tallet), Menzi (creator), Sipho(gift).

Han får det beste hjemmet

[emoji3]

Mye bra her også! I går bestemte jeg meg for Skaro, men i dag er jeg usikker igjen. Godt det er noen uker til [emoji38] 

Alt den hunden kommer til å tenke på er å EXTERMINATE! EXTERMINATE! (evnt URINATE! ) så jeg stemmer for er hyggeligere navn ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Alt den hunden kommer til å tenke på er å EXTERMINATE! EXTERMINATE! (evnt URINATE! ) så jeg stemmer for er hyggeligere navn ?

:lol: 

Exterminate vil den nok tenke uansett når vi er på tur i skogen, sånn har det hvertfall vært med mine tidligere basenjier :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest Snusmumrikk
10 timer siden, Wednesday skrev:

Hvorfor det?

Hehe Nietzche var en tysk filosof. En genial fyr med mye smarte tanker, men også en smule gal. Han endte dessverre som fullstendig gal :P Men det var ikke ment negativt at det passer til en basenji altså. Bare passende. Jeg vurderer navnet selv på en fremtidig hund :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snusmumrikk skrev:

Hehe Nietzche var en tysk filosof. En genial fyr med mye smarte tanker, men også en smule gal. Han endte dessverre som fullstendig gal :P Men det var ikke ment negativt at det passer til en basenji altså. Bare passende. Jeg vurderer navnet selv på en fremtidig hund :) 

Vet hvem Nietzsche er, så lurte veldig på sammenhengen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...