Shokata Skrevet 7. September 2018 Rapporter Share Skrevet 7. September 2018 Kondolerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. September 2018 Rapporter Share Skrevet 7. September 2018 Så utrolig leit å høre. Kondolerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2018 Tusen takk alle sammen <3 Ja, det mest ideelle hadde jo egentlig vært å fått en valp på våren/sommeren. Så har jo fremdeles litt tid. Det er et par parringer som er påtenkt som er aktuelle, men ser ikke ut som om det blir noe av de med det første. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. September 2018 Rapporter Share Skrevet 8. September 2018 så trist å lese Full forståelse for at det er veldig vanskelig for deg. Håper du finner drømmevalpen, enten den er en presa eller en annen rase. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. September 2018 Rapporter Share Skrevet 8. September 2018 Så utrolig leit å lese ❤ det er hardt når det blir sånn. Håper drømmekombinasjonen dukker opp snart nå med en helt perfekt valp i. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. September 2018 Rapporter Share Skrevet 8. September 2018 Fy fader så grusomt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2018 Tusen takk. <3 Ja, jeg krysser fingra for at det dukker opp noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2018 Vi har jo flytta, og nå begynner vi virkelig å finne oss til rette i det nye huset. Vi har fått gjerda inn hele hagen, planert ut plen og Moro har fått dobbelt så stor hundegård som han hadde før med et lite rom i garasjen han kan gå inn i. Og nærmeste naboen hans er tett skog med masse rare lyder og lukter, så tror han trives her. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2018 Bor han ute? Hvordan er det isåfall med en "sydenhund" å bo ute på vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2018 12 hours ago, Kristiin said: Bor han ute? Hvordan er det isåfall med en "sydenhund" å bo ute på vinteren? Det er luke inn i huset, ser jeg, bakerst i hjørnet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2018 (endret) 12 timer siden, Kristiin skrev: Bor han ute? Hvordan er det isåfall med en "sydenhund" å bo ute på vinteren? 4 minutter siden, simira skrev: Det er luke inn i huset, ser jeg, bakerst i hjørnet der. Han bor inne i huset. Har ikke hjerte til å ha bikkjene ute på natta uansett jeg. Men det er greit å ha mulighet til å ha han en del ute på dagen på litt kaldere dager også. Derfor luke inn til rom i garasjen. ? Endret 4. Oktober 2018 av jma 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2018 Så nydelig han er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2018 På 5.10.2018 at 11:39 PM, Katharina skrev: Så nydelig han er Tusen takk ? Angel på 11 år har bodd her noen dager. Se så søt hun er da 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 30. Oktober 2018 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2018 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Desember 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2018 Har ikke skjedd stort her siden sist. Venter jo på valp, men første parringa jeg satsa på ble det ikke noe av. Kanskje like greit, for nå er det en annen parring jeg fikk vite om i dag som i grunn er enda bedre med den samme hannen. Så krysser igjen fingra for at det går rette veien. Noen nye bilder av Moro, raringen og senior-damene på 9 og 11 år, mor og datter som vi har passa litt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. Februar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2019 Noen nye bilder av Moro i snøen. Endelig hadde vi litt sol i hagen ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts